• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Balance Tournament(Sunday July the 13th)

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Helaas kunnen Vishnu Jagan en Vijay Jagan niet meedoen vanwege een onverwachte ongeluk. Dat betekent dus plek voor Mr Prince en nog iemand! Kan iemand zich nog snel inschrijven?
Ik kan wel iemand blij maken met die plaats i think.
Kzal ff zoeken, reserveer het voorlopig maar onder mijn naam.
 

stylezz

Smash Rookie
Joined
Jul 10, 2008
Messages
2
ik kreeg te horen dat er geen toeschouwers mee mochten vanwegen plaats gebrek of iets dergelijks is dat zo ? ik ging eigelijk met ssj5goten mee zouw dat kunnen ?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands

DR GAMES Utrecht

Smash Rookie
Joined
Jun 7, 2008
Messages
11
Location
Utrecht
Even een reactie van het Team DR GAMES:

We hebben zitten rekenen en het 2vs2 toernooi word een Best of 3 toernooi, behalve de finale, die word Best of 5.

Het 1vs1 toernooi blijft een Best of 1 toernooi. Als blijkt dat er tijd over is zijn we bereid vanaf de kwart finale een Best of 3 te doen. Als de tijd er niet is, is het hele 1vs1 toernooi een Best of 1 op de finale na. Het team van DR GAMES neemt deze beslissing tijdens het toernooi.

We begrijpen dat een Best of 3 toernooi beter en interessanter is, maar omdat er besloten is dat er op 1 dag zowel een 32 mans 2vs2 als een 32 mans 1vs1 toernooi wordt georganiseerd moeten we het helaas met minder doen.

Wat betreft de buttonconfig, deze mag worden aangepast als je deze config opslaat op een eigen naam. Zo heeft de volgende speler hier geen last van. Let wel op, deze verandering mag alleen VOOR het spelen van je match. Ben je eenmaal aan het spelen, dan mag het niet meer.



Nogmaals: er zijn door ruimtegebrek geen toeschouwers/begeleiders/chauffeurs ed. toegestaan op het toernooi! Je kan dus niemand meenemen om te komen kijken. Houdt hier rekening mee.
 

ssj5goten

Smash Cadet
Joined
Jan 30, 2006
Messages
68
is het niet veel slimmer om 1 vs 1 best of 3 te doen en double tournooi de hele tijd 1 match double is toch veel minder interesant
 

DR GAMES Utrecht

Smash Rookie
Joined
Jun 7, 2008
Messages
11
Location
Utrecht
Ik snap wat je bedoeld, maar dit gaat niet werken. Het 1vs1 schema is ruim 2 keer zo groot en duurt dus sowieso veel langer... Dit past niet binnen de tijd die ervoor staat gepland.

Helaas...
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Het is niet bepaald slimmer om dat te gaan doen als je naar de tijd kijkt. Het is onmogelijk om zowel in 1vs1 als in 2v2 de hele tijd best of 3 te gaan gezien de beschikbare tijd.

Ik zou het leuk vinden als best of 3 beschikbaar zou kunnen zijn rond de kwart finales in 1vs1. Verder ben ik al tevreden genoeg over het feit dat het in 2vs2 wel gedaan zal worden.

Ik ben er uit over de laatste 3 stages. Great Sea staat uit, terwijl Luigi's Mansion en Pokemon Stadium aan zullen staan.

Als het goed is ben ik dan niks vergeten. Ik zal nog wel even de laatste paar pagina's controleren en de voorpagina bekijken of alles klopt. Ik zou zeggen, heel veel plezier en succes voor iedereen straks op zondag!

De eerste pagina is nu bijgewerkt.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Succes, iedereen! Ben wel benieuwd naar de winnaar!

Overigens best wel veel DT-fouten in de posts van DR Games :p.
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
succes alvast en komt er na deze balance tourney nog een andere? want dan wil ik graag meedoen sinds ik te laat had ingeschreven, ben zelf ook benieuwd naar de winnaar :p
 

DR GAMES Utrecht

Smash Rookie
Joined
Jun 7, 2008
Messages
11
Location
Utrecht
Succes, iedereen! Ben wel benieuwd naar de winnaar!

Overigens best wel veel DT-fouten in de posts van DR Games :p.
Yep, thats me (Roy)... :psycho: Ik kan het wel, maar bij mij gaat het niet automatisch ;) En aangezien ik deze posts snel plaats tussen de vele werkzaamheden door in onze drukke winkel sluipen die fouten er dan gegarandeerd in bij mij... OEPSIE!

DR GAMES heeft er trouwens zin in en hoopt op een spannend toernooi met een gezeliig verloop.
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Staan nu al die stages aan op random?
Want is het niet veel slimmer om een paar écht neutrale stages op random te zetten en de andere van de goedgekeurde stages op counterpick? (Luigis Mansion en Pokemon Stadium bijvoorbeeld)
 

stylezz

Smash Rookie
Joined
Jul 10, 2008
Messages
2
Kan ik me nog in schrijven bij reserven ? ik ben nameiljk de reserven voor als Roel niet kan ( mede speler van SSJ5 ) alvast bedankt. ;)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Best of 1 ;_; Omg, nu heb ik er helemaal geen zin meer in. Maar ik kom nog wel.

Utto : Doe ik, ik had je voicemailbericht nog ontvangen.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ok, de allerlaatste update. Stage choice zal nu op LOSER'S PICK staan. Dat betekent dat de verliezer(s) gedurende een best of 3 of 5 match de volgende stage zullen moeten kiezen.

Ik zal dit nog wel even vermelden op het toernooi zelf.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
BT(The Balance Tournament) is eindelijk voorbij!

Even een snel nieuwsbericht, Gaki is eerste geworden biij 1vs1, en bij 2vs2 weet ik dat even niet meer zeker, dat was of Gaki &Boku of Coen & Biscuit.

Het toernooi zelf was zeker weten geslaagd, we kwamen een klein beetje in tijdnood maar uiteindelijk kregen we het voor elkaar om voor 8 uur klaar te zijn. 2 minpunten van het toernooi waren dat de 1vs1 merendeels best of 1's waren, en dat sommigen de stage Luigi's Mansion vreselijk irritant vonden.

Ik was zelf ook vergeten te vermelden dat de winnaar van een potje zijn of hun characters moet behouden, zoals we ook altijd deden in Ede. Verder heb ik niet nagedacht over de Sudden Derath situatie(Utto legde gelukkig uit dat de standaard regel is om te kijken naar de eindpercentages om zo te kunnen zien wie er heeft gewonnen en Sudden Death zelf gewoon te negeren), en het feit dat de winnaar van de Loser's Bracket niet 1 maar 2 keer best of 5's moest spelen in de final was ik ook vergeten.

Ondanks dat alles merkte ik dat iedereen het naar zijn zin had, en ikzef zou best nog een vervolg op BT willen doen. Ik heb mijn best gedaan in 1vs1 en in 2vs2 samen met Jw1zzman, maar uiteindelijk ben ik niet hoog geeindigd. Logisch in mijn ogen, het spel is immers nog zo nieuw en in ontwikkeling, en ik Brawl nog niet zo lang als de meeste die al de NTSC of Japanse versie al hadden.

Ik zal zo snel mogelijk de resultaten posten en ik wil ook nog proberen om een report te schrijven over mijn eigen matches in het toernooi.
 

DR GAMES Utrecht

Smash Rookie
Joined
Jun 7, 2008
Messages
11
Location
Utrecht
Zo, ik zit ook weer even achter mijn pc'tje na een maaltijd die ik echt wel even nodig had.

Ik (en samen met mij de collega's van DR GAMES) vonden het een zeer mooie dag! We hebben genoten van het fanatiek spelen en de gezellige drukte.

Even een snel nieuwsbericht, Gaki is eerste geworden biij 1vs1, en bij 2vs2 weet ik dat even niet meer zeker, dat was of Gaki &Boku of Coen & Biscuit
Dit waren Gaki & Boku Flok.... :) EDIT NA GAKI's POST : DUH! Vergissing. Idd, Coen & Bisquit wonnen de 2vs2. Ik ben duidelijk moe van vandaag...

+ Goede opkomst, precies 32 man door 2 spontane reserve spelers.
+ Het 2vs2 toernooi verliep soepel. Slechts de finale duurde wat langer dan gepland...
+ Iedereen was lekker op tijd.
+ Er was over het algemeen en ontspannen sfeer en mensen gingen leuk met elkaar om.
+ De prijzen en sleutlhangers werden dankbaar in ontvangst genomen.
+ De bracketposters waren mooi en bruikbaar, mijn handschrift wat minder :psycho:

- Smelly cat, smelly cat... (voor de Friends'kenners'). Ondanks de open deuren hing er een behoorlijke zweetlucht. Axe als sponsor de volgende keer? Ik zal trouwens niet wijzen ofzo, want ja, ik had het ook warm :laugh:
- Geen vrouwelijke spelers. Die zorgen toch altijd voor een bepaalde gezelligheid.
- Het chaotische verloop van de eerste helft van het 1vs1 toernooi.
- De ontstane tijdsnood.

Wij van DR GAMES hebben weer wat dingen over het organiseren/hosten van een toernooi bijgeleerd, dat is ook belangrijk.

Met speciale dank aan Flok voor de mede-organisatie en Thumbs Ups voor alle mensen die hun dank kwamen uitspreken, dit werd zeer op prijs gesteld.

Roy, DR GAMES.

Trouwens, voor de gelegenheid maar ik gebruik 'stiekem' even wat reclame te maken voor onze zeer recent gelanceerde webshop met meer dan 1500 tweedehands games. Check zeker eens www.drgames.nl

Als de foto's online staan (dinsdag of woensdag hopelijk) dan kom ik het zeker nog even melden.
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Het was echt fuaking vet. ^^ Echt waar.
Vond het echt leuk, vooral teams. Ben wel benieuwd naar de volledige results.

En oja: Mc Cloud, keankerrr sick. Hahahaha, echt leipe **** met stepmania. ^^ Echt vet dat het je gelukt is dat nummer uit te spelen.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Het was te goed, Bedankt iedereen ik heb een te leuke dag gehad

en trouwens coen en bisc hebben teams gewonnen hoor XD

@coen je bent te crazy mega respect
@biscuit jij kan er ook wat van hoor ( ookal speel je amper kk lijer XD )
@Utto heel erg bedankt ik heb er wat aan gehad
@ssj5 sorry dat ik je niet meteen een hand kwam geven je speelde zo irritant jongen xD
@Boku nou jij weet dat ik je een kk lijer vind omdat je me naar losers hebt getrapt XD


@ iedereen die ik vergeten ben bedankt voor de dag thanks flok en DR games
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
als eerste echte brawl toernooi vond ik het wel geslaagd.
er waren wel heel wat minpuntjes, maar ach.. waar niet.

de tijdsnood was van te voren al aan te zien komen. 32 man, 4 tv's...
daardoor was er ook geen ruimte voor friendlies.
dus na gemiddeld 5 matches ben je klaar en kan je.... naar de mooie beeldjes in de vitrine kijken :)

en die zweetlucht, tja dat schijnt te horen bij smashnerds. dat zal ook wel de reden wezen waarom er geen vrouwen waren.

jeffz0r liet wel weer z'n DDR-skittlezz zien en binnekort zijn die ook te zien op youtube ;)

dus volgende keer meer tv's zodat er ook geen gezeikt komt met mensen die toch gewoon friendlies gaan doen en er meer tijdsnood komt ^^ (ja ik ja, sue me:p)
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Gratz to the winners. Thnx to flok en Dr Games voor een goed verlopen toernooi. Iets meer setups zou de tijd nood verholpen hebben. Ook jammer dat op 1 tv na alle tv's een lichte lag hadden. Dit is wel iets om rekening mee te houden voor volgende toernooien.

De bracket posters zagen er goed uit. De locatie was passend (wie wil er nou niet omringt zijn door al die games). Jammer dat het grotendeels best of 1 was dit was wel een domper voor veel spelers die niet top 5 zouden halen. Een pluspunt was ook dat de regels naast elke tv geplakt waren. Jammer dat daar weer net niet de stage list op stond want dat is juist de lijst waar altijd naar gevraagd wordt tijdens matches.

Verder is het wel slim om ff onderzoek te doen naar de rulesets die we overall hanteerden. Advanced slobs had eigenlijk aan moeten staan. Verder was er geen neutral stage list maar stond alles wat gekozen kon worden op random. Nou was dit met brawl nog niet zo'n probleem omdat we allemaal nog wennen aan de stages maar eigenlijk moet je alleen de stages die tamelijk neutral gestemd worden op random hebben staan. De rest zijn counterpicks.

Overall heb ik me goed vermaakt. Brawl is leuk om te doen in een toernooi alleen moet ik eerlijk zeggen dat het me niet de zelfde excitement en vermaak geeft als een melee match. Goed om te zien dat er toch best wat chars gebruikt worden en het niet alleen snake en metaknight matches zijn. Respect voor Flok om het toch weer met mario te proberen ^^. Thnx shadow voor het teamen. Leer het spel wat beter kennen en dan proberen we het de volgende keer weer ^^.

Zekers voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer ^^
 

ssj5goten

Smash Cadet
Joined
Jan 30, 2006
Messages
68
was zeker een vet tournooi (maarja ook mijn eerste eigelijk)

@ gaki en jw1zzman hoezo speel ik irritant mijn toonlink deed hetzelfde als de jouwne mijn marth eigelijk ook mijn meta was misschien wel irritant geef ik toe xD alleen gaki je dodge me veel veel beter :p
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Zeker een vet tournooi, tevens mijn eerste ook. Ik weet niet zeker of ik de winndaars al gefeliciteerd had, maja bij deze geflifciteerd ^^. De sleutelhangers die we gekregen hadden waren wel tof (die dag zelf meteen aan me sleutels gezet xD).
Zoals een paar wel gezegd hebben al, ik hoop op een volgende tournooi die ook wel leuk en gezellig wordt :D.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Was effing leuk toernooi :o beste officiele toernooi waar ik ooit heen geweest ben.

Moreno: Je bent te goed man. Ik ga echt leren tegen Wolf spelen >:3 Blijft altijd gezellig om jou weer te ontmoeten.
Mounir: Random suicides xD jij bent ook ziek goed. Zelfde ^^

Trouwens, de results van singles voor zover ik me kan herinneren zijn:

1: Moreno (Gaki)
2: Coen
3: Boku (Mounir)
4: Biscuit
5: SupersaiyanJ5fusionsuperpower
5: DarkRenji

Verder kan ik niet meer terug rekenen.

Teams was:

1: Coen & Biscuit
2: Mounir & Moreno
3: Johnny & Utto
4: DarkRenji & Emo

Bedankt DR Games voor het leuke toernooi. Ik zal zeker weer opdagen bij een vervolg.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
is er toevallig een bracket beschikbaar.
ik vind het jammer dat ik keihard aan het werk moest. volgend brawl toernooi kunnen jullie nederlandse tofste pit aanschouwen. en sierlijke Ike (wat sierlijk :S ... ja sierlijk).

Zo te zien was het een geweldig toernooi. gefeliciteerd flok en DR games.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
RANDOM SUICIIIIDES!
Curses!


@ Teams
Coen en Biscuit: So close! gratz!
G$ en Tenzo: Surprisingly good! awesome-ness kom vaker!

@ Singles
Moreno: FACE! git your *** to loser brackets :) Waarom moet je Olimar zo lelijk gimpen op
zn recovery? Whyyyy

Coen: Ook te close man. Ik hoop voor de volgende keer op nog zo een spannende match

---

Ookal was DR.Games niet zoo groot, vond ik het echt gezellig ^^
Ze hebben daar echt epic merchandise! x_x

- hYES!
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
RANDOM SUICIIIIDES!

@ Teams
G$ en Tenzo: Surprisingly good! awesome-ness kom vaker!

uhm volgens mij heb je de verkeerde man, geen van ons speelde met ness xD, maja ik vond wel dat we het wel goed hebben gedaan voor een eerste tournooi :)
 
Top Bottom