• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

REPUBLICA DOMINICANA - Bienvenidos

§Maverick§

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
235
Location
Dominican Republic
WELCOME DOMINICAN SMASHERS!!!

Come on ppl dont be shy, tell us about yourselves!
Your mains, secondaries, etc...your worst machups anything, just to know you better.
 

Wolfric

Smash Journeyman
Joined
May 7, 2009
Messages
363
Location
Dominican Republic, Caribbean Islands
NNID
GoodLuckTrying
I doubt there are many Dominicans atm, I'm one thought, maining Zelda/Sheik and also improving Sonic/ZSS/Link, I know this thread was dead, but I'm hoping to see if any other Dominican shows up :D
 

eddy6291

Smash Rookie
Joined
May 22, 2009
Messages
1
bueno yo conozco muchisimos smashers de aki
y ya he conocido varios k juegan a nivel de torneo..
yo mismo
my main is lucas and im trying snake
 

Wolfric

Smash Journeyman
Joined
May 7, 2009
Messages
363
Location
Dominican Republic, Caribbean Islands
NNID
GoodLuckTrying
Yo organizo torneos de brawl 2vs2 mensuales, aunque ahora mismo no lo hacemos, somos un grupo de como 16 o 14, todos jugamos, siempre nos juntamos a jugar, los fines de semana, si estan interesados mandenme su msn por privado o algo, asi nos juntamos y vemos klk :D mientras mas mejor
 

PB&J

Smash Hero
Joined
Apr 25, 2007
Messages
5,758
Location
lawrenceville, GA
u guys should go to genesis..i ve seen some vids and u guys are solid so at least like top 2 or three go...send luiman i like his fox and falco
 

LightAlchemist

Smash Apprentice
Joined
Oct 6, 2008
Messages
127
Location
Argentina
yo soy argentino, mis main son
Ike
Lucario
Sonic

y mis seconds
Link y fox

Si alguien de por aca quiere jugar alguna vez mandenme un mensaje nomas
 

Shaky

Smash Ace
Joined
May 29, 2008
Messages
695
Hay muchos dominicanos que juegan brawl y melee en la Capital y San Pedro de Macoris, algunos de ellos son Ray,Roy, Luiman,Iros, entre otros. Ellos tienen su propio foro por eso no vienen mucho aqui.
 

TheRockSays

Smash Journeyman
Joined
Jul 6, 2008
Messages
295
Location
Bronx,NY
Quien vive en San Francisco de macoris ya yo encontre un club pero no vale la pena no hay avanicos.
 

IAPG87

Smash Rookie
Joined
May 28, 2009
Messages
10
yo soy dominicano, pero resido en españa, aqui apoyando el smash bros dominicano en españa salu2 :laugh:
 

ReneSmasher

Smash Rookie
Joined
Oct 1, 2010
Messages
1
yo soy de san francisco de macoris, para el que dijo que quien era de aqui cuando quiera cojer golpe que me diga.....en melee claro esta.
 
Top Bottom