• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT3: 22 november, Rotterdam

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik heb het spel minstens 1,5 jaar niet gespeeld, maar ik wil toch weer een keer meedoen xD!

EN IK NEEM EEN TV MEE! EN EEN CUBE!

En als je je afvraagt, wie de **** is die gozer en waarom doet ie in godsnaam mee, nou het is gewoon omdat ik graag m'n auto wil showen :p.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik heb het spel minstens 1,5 jaar niet gespeeld, maar ik wil toch weer een keer meedoen xD!

EN IK NEEM EEN TV MEE! EN EEN CUBE!

En als je je afvraagt, wie de **** is die gozer en waarom doet ie in godsnaam mee, nou het is gewoon omdat ik graag m'n auto wil showen :p.
Oh te gek man! Hm moet ik wel kijken of er wel plek is voor zoveel tv's. Straks moet ik het balkon nog gebruiken XD

Ik zet je erop
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Riciardios :D Welcome back, gratz met je rijbewijs. En ik slaap anders gewoon niet laurens hele nacht tegen JP smashen totdat hij gebroken is :D
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
JP is al broken.

Riiellie Riielliie Broken.
 

BOTT

Smash Rookie
Joined
Jul 27, 2008
Messages
5
Kank er nog op? ;O Zo ja, nog niet confirmed, maar je hoort snel en denk van wel

Ik ben btw Rob, ben al is bij je geweest met VEEN toen
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
nee als iedereen om de 5 seconden kanker roept (incl. de mod) dan vind ik het raar dat je het serieus opvat. maar hey that's just me :D
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Je chick bats je maar na het toernooi. Tijd genoeg.

Al weet ik zelf nog niet of ik kom. Ik had wel gezegd dat ik zou komen, maar mijn kat is doodziek en ik moet hem zes keer per dag sondevoeding inspuiten. :/
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Je verwisselt oorzaak en gevolg m'n jonge. Hij is gewoon doodziek omdat jij 6 x per dag heroine sondevoeding inspuit.

iig beterschap met je kat.
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Hm, m'n ex bood aan om voor 'm te zorgen zaterdag (eerst even kijken hoe het gaat uiteraard), dus misschien kan ik wel. Even afwachten.

Maar thanks. :D
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Dat spul dat ik moet inspuiten bevat uitsluitend voedingsstoffen en energie gevend ****, dus dat lijkt me niet.

Anyhow, ik voel me al een stuk beter dan gister, dus misschien kom ik wel. :)

Edit: nevermind, ik kom niet. :/
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Als iemand dit nog leest, NEEM EEN EXTRA SMASH DISC MEE!

Ik ben mijnes kwijt ;______;
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
HAHA, echt leip toernooi! Geniaal dat die Laurens naast een Turkse zaak woont.

Na een hele lange tijd geen Smash te hebben gespeeld was het vandaag zover. Ik kwam aan en ik hoopte dat m'n knopjes niet vastgeroest zaten. Gelukkig deed m'n controller het nog want anders had ik dit niet kunnen zeggen:

IK HEB RYUKER VERSLAGEN IN NORMAL MELEE!!! XD

Maar dat had nooit gebeurd zonder mijn steun en toeverlaat, mijn mental coach Adam. Adam je bent echt een topgozer! hahahaha

Shutouts:
De Belg(Keyy?): Blijf doorgaan met DK, je bent veel cooler dan al die andere lame top tier noobs(waaronder ikzelf :p)..
Adam: Je weet het moiboy, niemand kan zich een betere coach wensen :p
Lawrencelot: Top toernooi gozer, ik heb me echt vermaakt, sorry dat ik nog te laat was, alhoewel het niet zo heel veel uitmaakte volgens mij.
Ryuker: Volgende keer beter mn jong. :p
Rob: Die Master Hand valt je Jiggly aan.
De Rest: leipe gozers zijn jullie.

Edit: O ja, nog ff iets anders. Kom ik nou ook in de Power Rankings te staan nadat ik Ryuker heb verslagen, of hoe zit dat? :p

1 minpunt aan deze dag: Toen ik m'n tv en cube naar boven had gebracht met Laurens, was ik m'n auto die in een betaalde zone stond vergeten weg te zetten, nu heb ik een bon van 50 euries :(
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ryuker staat niet in de power rankings, dus kzou niet zien hoe jij erin zou kunnen komen daardoor XD
Maar wel netjes dat je won natuurlijk, wist ik niet :p
 
Top Bottom