Lawrencelot
Smash Lord
Je bedoelt op de vrijdag? Kan op zich wel, moeten jullie wel ruzie maken wie op de slaapbank gaat, of beiden op de slaapbankZou je mij ook kunnen housen laurens? :D
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Je bedoelt op de vrijdag? Kan op zich wel, moeten jullie wel ruzie maken wie op de slaapbank gaat, of beiden op de slaapbankZou je mij ook kunnen housen laurens? :D
Oh te gek man! Hm moet ik wel kijken of er wel plek is voor zoveel tv's. Straks moet ik het balkon nog gebruiken XDIk heb het spel minstens 1,5 jaar niet gespeeld, maar ik wil toch weer een keer meedoen xD!
EN IK NEEM EEN TV MEE! EN EEN CUBE!
En als je je afvraagt, wie de **** is die gozer en waarom doet ie in godsnaam mee, nou het is gewoon omdat ik graag m'n auto wil showen.
Ja hoor, ik zet je zelfs op de gewone lijst, er is nog plek.Hm, kan ik nog op de reservelijst? :O
Omg gaat Ams echt komen? =SZet Amsah op de lijst en confirm hem !
Pas op je taalgebruik.Kank er nog op? ;O Zo ja, nog niet confirmed, maar je hoort snel en denk van wel
Ik ben btw Rob, ben al is bij je geweest met VEEN toen
A: Dat woord is niet bedoeldPas op je taalgebruik.
A: Dat woord is niet bedoeld
B: Er zit toch een spatie tussen
C: Het is gewoon: Kan ik er, alleen dan afgekort
Neemt niet weg dat het niet iets is om grappen over te maken.nee als iedereen om de 5 seconden kanker roept (incl. de mod) dan vind ik het raar dat je het serieus opvat. maar hey that's just me :D
hij gaat zijn chick bangen, HELLOOOOOO CAPTAIN OBVIOUS ????Waarom kom je niet chinees? :O