• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT2, February 16-17, Rotterdam (CUBES, TVs PLZ)

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Nou xD ik heb net een verandering in m'n agenda gekregen.
Ik kan waarschijnlijk op zondag wel, maar ik heb alleen zin als het dan een normaal toernooi is(ik suck @ randoms).
Ik weet btw ook niet of ik nu wel weer gewoon op de lijst mag ><
En nu ligt het er alleen nog aan of ik toestemming krijg van m'n ouders om te gaan. ^^
Als het dus naar zondag wordt verplaatst wil ik van de partij zijn met een cube(+ smash + memorycard).
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Nou xD ik heb net een verandering in m'n agenda gekregen.
Ik kan waarschijnlijk op zondag wel, maar ik heb alleen zin als het dan een normaal toernooi is(ik suck @ randoms).
Ik weet btw ook niet of ik nu wel weer gewoon op de lijst mag ><
En nu ligt het er alleen nog aan of ik toestemming krijg van m'n ouders om te gaan. ^^
Als het dus naar zondag wordt verplaatst wil ik van de partij zijn met een cube(+ smash + memorycard + Naruto 4 voor de moneymatches met JP ).
Ik vote dat Koekje MOET komen op zondag. ^_^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik zeg af voor zondag. Morgen kom ik zeer waarschijnlijk ook niet, aangezien ik me nogal ziek voel. Dus sorry Jeffrey, geen Smash 64 waarschijnlijk :( Als je liever Smash 64 speelt ipv random characters kan je morgen ook naar mij in Amsterdam komen, anders gaat het niet lukken voor ESA2.

Edit: ik kom morgen definitief niet.

Edit2: Ik heb toch internet :)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik cancel voor morgen (Kga naar Utto) en confirm voor zondag :)
Moet ik nog cube mee nemen? Volgens mij heb je er wel genoeg toch?

Ik had trouwens liever zondag random gehad XD
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Jeffz kan beter wel zn cube meenemen, aangezien er duidelijk te veel Brawl gespeeld gaat worden op mijn Wii ;D Of hield je daar al rekening mee?
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
sorry maar haal mij en die groep maar er af, ziet er niet naar uit dat we nog komen
dus have fun y'all
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Results voor zover ik me herinner:

Melee singles:

1. Koekje
2. Coentje
3. Juh-puh
4. Happo
5. Fapfap (Rukker)

Melee teams:

1. Bisc en Happosai
2. Ryuker en Coen
3. JP en Lawrencelot
4. Jeffzor (8 stock)

Brawl singles:

1. Johnny
2. Coen
3. Koekje
4. Rukker
5. Lawrencelot
5. ?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Te mooi dat ik nog bijna van JP en Lawrencelot had gewonnen met 8 stock. Ik stond 2-1 voor, kom ik erachter dat et best of 5 is >_>
Tegen Bisc en Happo was ook 3-2, maar die waren niet zo serieus. Staat wel op vid :p

Brawl was ik btw ook 5e, verloren van Rukker en Coen :/

En godver, volgens mij heeft god het me gewoon verboden van Rukker te winnen met Melee ofzo. Staat het 1-1 en sta ik in de 3e match een hele stock voor (ik 2, hij 1), Peach tegen Marth, en nog mag het niet lukken -_-
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
het was weer leuk, biscuit is te goed ^^

ryuker: denk je dat je de matches online zet, de teammatches, en zo ja voordat je naar paris gaat?
 
Top Bottom