• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT2, February 16-17, Rotterdam (CUBES, TVs PLZ)

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe


Het is al weer een tijdje geleden, maar wie bij RCT was weet vast nog wel wat een uitdaging het is om met random characters te spelen. Bij het Random Character Toernooi speel je namelijk alleen met je main als je geluk hebt: degene die goed is met alle chars, en niet alleen sheik/falco/marth etc., maakt het meeste kans.

Nu is het dus tijd voor RCT2. We gebruiken dezelfde regels als bij RCT (link). En de locatie is hetzelfde. Het wordt weer een twee-daags toernooi, waarschijnlijk weer normaal op zondag en random op zaterdag.

Regels voor random singles
-Sets zijn best of 3, finale best of 7.
-1 vs 1
-Stock 4
-geen items
-tijdslimiet 8 minuten (als de tijd om is wint degene met de minste schade, anders wordt er sudden death gespeeld)
-Random stages: Final Destination, Dreamland, Fountain of Dreams, Pokémon Stadium, Battlefield, Yoshi's Story.
-Counterpicks: Mute City, Kongo Jungle 64, Brinstar, Rainbow Ride.
-Andere stages zijn geband.
-Stage bannen is toegestaan: je mag voor elke set een stage kiezen, waarop niet gevochten gaat worden.
-Alleen random characters zijn toegestaan. Voor wie dat niet weet: naast pichu en roy zijn lege vakjes, als je die selecteert krijg je een random character. Na elke match veranderen beide characters.
-Je mag nooit 2 gevechten achter elkaar dezelfde character gebruiken. Dit is in verband met het 2 keer op B drukken in de char selection screen, waarbij je vals zou kunnen spelen, of gewoon per ongeluk dezelfde char zou kunnen krijgen. Deze regel geldt niet als je net van tegenstander hebt gewisseld.
-Na elke match mag de verliezer, nadat de characters bepaald zijn, een stage kiezen.
-Niet onnodig pauzeren, of risingpounden of peachbomberen.
-Dave's stupid rule: je mag geen level kiezen waarin je diezelfde set al eens gewonnen hebt.

Regels voor random doubles:
-2 vs 2
-Friendly Fire aan
-Fountain of Dreams is geband.
-rest is hetzelfde als random singles

Regels voor normale singles
-Advanced slob picks
-rest is hetzelfde als random singles, behalve de vetgedrukte regels

Regels voor normale doubles
-2 vs 2
-Friendly Fire aan
-Fountain of Dreams is geband.
-Advanced slob picks
-rest is hetzelfde als random singles, behalve de vetgedrukte regels

Datum: 16-17 februari 2008
Tijd: 12:00 uur. Je hebt dan een uurtje om in te spelen, en het toernooi begint dan om 13:00.
Locatie:
Groene Hilledijk 207A1
Rotterdam
0628789270
Entreeprijs: 5 euro voor (random) singles, en 5 euro per persoon voor (random) doubles. Ik zal wat frisdrank en chips kopen, dat gaat van het prijzengeld af, voor avondeten/tussendoor kun je in de straat waar ik woon zelf wat kopen.

Hier in het kort hoe je bij mn huis komt vanaf R'dam centraal: neem tramlijn 20 richting Lombardijen of tramlijn 25 richting Carnisselande. Stap uit bij Randweg (de 10de halte). Als je met je gezicht naar de McDonalds staat, ga dan de winkelstraat links van je in. Zoek dan nummer 207A1 van Groene Hilledijk (niet Beijerlandselaan), dat is bij een kaaswinkel.

Parkeren: de straat heeft in het midden een soort stoep, en ook aan de buitenkant; als je aan de kant van de middenstoep parkeert kun je gratis parkeren, maar aan de buitenkant moet je betalen. Helaas zit het midden heel vaak vol, daarom kun je beter een van de kleine zijstraatjes ingaan als je gratis wil parkeren, daar is meestal wel plek als je een tijdje zoekt maar tis wel heel krap.

Inschrijvingen (18/20; cursief = confirmed):
-Lawrencelot (2 tv's, 1 cube, 1 wii)
-Adam
-Zgetto
-Amsah
-Choco
-Faab
-Zeta
-Nata
-Ryuker
-Coen (zondag, 1 tv plz?, 1 wii?)
-BF
-UchihaJP (beide dagen)
-Jeffz0r (zondag)
-Johnnyboy (zondag)
-Shino (beide dagen, 1 cube)
-Happosai (zondag)
-Garet999 (beide dagen, 1 tv thanks!)
-Biscuit (zondag, 1 cube)
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Nou tzit al helemaal vol eigenlijk. Meer dan 20 mensen gaat niet lukken in mn kamer. Als je nu op de reservelijst staat is het geen ramp, er schrijven zich vast nog mensen uit en niet iedereen komt op beide dagen. Ik heb nog wel cubes en tv's nodig, weet niet of ik de mensen met tv's weer gratis toegang geef maar dat zien we nog wel.

Waarschijnlijk wordt de volgorde toch hetzelfde als vorige keer, zaterdag random singles/doubles en zondag normaal toernooi, want sommigen willen alleen naar het normale toernooi. Je teampartner is niet random, die kun je gewoon kiezen.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ok ik doe het zo: zaterdag normaal toernooi, zondag random toernooi, want veel mensen willen alleen naar het normale toernooi gaan. Ik heb nog wel cubes en tv's nodig, en als je zeker weet dat je komt kan je natuurlijk alvast confirmen. Ik heb ook nog wel wat plek om te overnachten, als je van ver komt.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Kom op mensen, tv's en cubes zijn nodig, vooral tv's. Ik wil niet meer dan 5 a 6 mensen per tv, dus als er niet genoeg zijn zullen er geen 20 mensen mee kunnen doen. Voor 20 mensen heb ik nu nog 1 cube en nog 2 tv's nodig.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ehm JP jij woont toch in Den Haag? Je kan wel overnachten maar als er iemand van ver weg een slaapplek nodig heeft geef ik hem voorrang.

Coen wat is pl0x? En heb jij misschien een draagbare tv?

Begin met confirmen iedereen! Vooral de mensen die op de lijst staan en hier nog niet gepost hebben. Ik zal van het weekend een pm sturen naar iedereen die nog niet geconfirmed heeft.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
JP je kan wel gewoon blijven slapen or, kheb nog een logeerbed en misschien dat er op zolder ook nog ruimte is. Als er meer mensen willen blijven slapen is het wel handig als je iets meeneemt om op de grond te slapen, maar ik denk dat een slaapzak+kussen genoeg is.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Ik vote ook normale toernooi op zondag. Ik denk dat meerdere mensen minder geinterreseerd zijn om ook op de zondag te komen wanneer we zat: normaal toernooi en zond: randomtoernooi doen~.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik kan Zaterdag toch niet komen. Alleen zondag. Als mensen het leuk vinden neem ik wel Wii en Brawl mee.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Oh, en aangezien niemand je nog vertelt heeft wat pl0x nou is, zal ik het maar doen. Pl0x = please.

Ikneem dus sowieso Brawl mee. Misschien kan iemand anders dat ook doen en kunnen we idd een toernooitje houden. En tegelijkertijd meer mensen werven :p
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Thx Coen (weet je al of je een tv meeneemt?), en thx Garet. Sommige mensen willen dus op de zaterdag een random toernooi, en zondag normaal. Omdat het voor mij niet uitmaakt, wil ik weten wat de meerderheid vindt. En ik heb nog 2 cubes nodig, en 1 smash disc+memory card. Tv's zijn meer dan welkom maar weet niet of dat nog gaat lukken. Als Coen zn tv mee kan nemen heb ik er nu 4 op zondag en 3 op zaterdag. Als iedereen nou ff zegt of tie het random toernooi op zaterdag of zondag wil, anders laat ik het zoals het is.
 
Top Bottom