• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Poll for Dutch smashers

De twee events moeten worden:

  • Brawl singles + Melee teams

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    61

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Aangezien JP het toch wat veel werk vindt om handmatig alles bij te houden hier nog een keer zijn eerdere poll.

Ok er is zown kklijer op smashboards die een 1 daags toernooi wilt hosten eind augustus in Almere. Maar die dude (genicknamed: istudying) is gebanned (fail),dus maak ik een topic voor hem aan. Gewoon omdat ik aardig ben yeh..
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Johnny's stem is zo mannelijk. Eigenlijk zou ik daar ook op moeten stemmen, maar ik durfde het niet aan.

Respect.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Johnny's stem is zo mannelijk. Eigenlijk zou ik daar ook op moeten stemmen, maar ik durfde het niet aan.

Respect.
Agree, ik wilde et eigenlijk ook XD


Btw, dit krijg je dus met zo'n poll, dan stemmen er mensen niet horen te stemmen >_>
amcd en slhoka hebben ook gestemd -_-
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Ik stem voor de typo, kanker low-skill ben jij Marc.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Kanker Jeffzor jouw hoofd doet mij zjnoen, jij mag zulke opmerkingen niet maken kk *****(ik liet JD winnen toch nadat ik ik hem versloeg in winners, ik wou die 50 euro extra niet)
En JP ik ben kk brawl fanboy en dan. Brawl is gewooon beter dan melee iedereen weet.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Ik vind dat de toernoien meer richting brawl moeten gaan, en vind een dubbel melee toernooidan ook zinloos. hoewel ik melee nog steeds leuk vind wil ik brawl toch meer gaan spelen.

Dubbel melee is voor mij dus geen optie. en ik woon in Almere (da hood) en vind dat mijn stem infinite is.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Links onder de avatar enz zie je zo'n verkeersbord staan, daarmee kun je reporten (naast het kleine plaatje van de main). Maar ik heb al genoeg werk aan JP eigenlijk. =p
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
Ik vind dat de toernoien meer richting brawl moeten gaan, en vind een dubbel melee toernooidan ook zinloos. hoewel ik melee nog steeds leuk vind wil ik brawl toch meer gaan spelen.

Dubbel melee is voor mij dus geen optie. en ik woon in Almere (da hood) en vind dat mijn stem infinite is.
nja Linkje heeft zo een beetje gelijk ~~
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
@ istudying

ok dude, het plan was om in begin augustus een toernooi te hosten.

Probeer nu zo snel mogelijk met info te komen.

De results voor je poll + opinie heb je nu wel.
Kijk maar wat voor toernooi je gaat hosten.. =p
De meesten stemmen op een dubbel melee toernooi, maar bij een mixed toernooi komen meer man =p.
Kvind het nog steeds bullshiit dat je op msn kwam aanzetten dat je een allround brawl toernooi wou doen, nadat iedereen hier moeite heeft gedaan voor je poll.

and.. er was ook zown random isreal smasher die in augustus 2 weekjes in NL blijft. Hij had interesse in de dutch smash community, zou vet zijn als hij ook op het toernooi aanwezig kan zijn.

Dus.. kom snel met een definitieve datum please. Kunnen mensen van te voren inschrijven en vrij vragen van werk etc.

Ahjah.. istudying heeft tijdens het toernooi nog wat hulp nodig van ervaren toernooi hosts. Omdat hij nog geen ervaring heeft hiermee en graag hulp wilt met het toernooi probleemloos laten verlopen. Er zijn vast wel wat aardige mensjes die hem willen helpen right? =p
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
De results voor je poll + opinie heb je nu wel.
Kijk maar wat voor toernooi je gaat hosten.. =p
De meesten stemmen op een dubbel melee toernooi, maar bij een mixed toernooi komen meer man =p.
ja ehm.. haal je wel de random buitenlanders er tussenuit? volgens mij staat die dubbel melee dan nog voor, maar dan is het resultaat wel iets duidelijker.
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
nja Uchiha gast luister eens ff, ben bezig en kan er nu niet veel over vertellen heb gebeld etc. en moet nu nog alleen een mailtje ontvangen jullie horen het zo snel mogelijk ~.~ dus.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Linkje en Deef ;D~!

Ik smeek jullie T__T..

Kunnen jullie alsjeblieftttt die Istudying dude helpen? T_T

Had hem laatst nog gesproken, hij heeft zer0 ervaring met toernooien hosten.
Hij wou bijna een toernooi van 32 man met 4 tv's doen.
Dus please, i beg of you guys. Help him!! xD
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Linkje en Deef ;D~!

Ik smeek jullie T__T..

Kunnen jullie alsjeblieftttt die Istudying dude helpen? T_T

Had hem laatst nog gesproken, hij heeft zer0 ervaring met toernooien hosten.
Hij wou bijna een toernooi van 32 man met 4 tv's doen.
Dus please, i beg of you guys. Help him!! xD
Hosten helpen no problem maar ik ga geen tv's regelen en cubez+wii's dat doethij zelf maar :p
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Welke idioten stemmen nou op brawl singles/teams helemaal loco...
Haal mijn naam daar nu weg gewoon en stop et in melee singles/teams!
 
Top Bottom