• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Social NintenZone Social 6.0 - L'Arachel Edition, Apparently?

Best Galar Starter?


  • Total voters
    141
Status
Not open for further replies.

Starlight_Lily

Stage Overflowing with Starlight
Joined
Aug 30, 2007
Messages
3,234
Jokes on you, I'm not wearing a...

OH ****, MY SKIN! :crazy:
Go walk it off. You know my fire isn't anywhere near as bad as Natz~, drama queen. :v

I don't have a problem with her being regretful, my point is that it's about people thinking she's completely innocent in spite of what she did and how it annoys me more than anything.
Kay.
 

Natz~

Full of Hugs and Fire~
Joined
Dec 19, 2013
Messages
6,662
Location
Still rolling
I'd never make you jealous without the intent of testing if you still care ^-^

die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die
 

Natz~

Full of Hugs and Fire~
Joined
Dec 19, 2013
Messages
6,662
Location
Still rolling
Well you’re lucky you can’t die I guess.


Hell is surprisingly not as fiery as one would think. There’s a lot more blood everywhere than fire... it’s actually a bit unsanitary.
if hell is jut a bunch of blood then i'm pretty sure it'll be homey to me :V

if its both fire and blood then its basically my form of haven
 

The Stoopid Unikorn

Spiciest of Guacamoles
Joined
Sep 8, 2014
Messages
77,289
Location
somewhere in Canada
Switch FC
SW-4202-4979-0504

die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die
Nice massage.

Do you mind going a little closer to the heart? :p
 

praline

the white witch
Joined
Feb 16, 2014
Messages
50,853
Location
the underworld
Switch FC
6178 82674988

die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die
Aww man now there’s more blood!

if hell is jut a bunch of blood then i'm pretty sure it'll be homey to me :V

if its both fire and blood then its basically my form of haven
Nah no fire. Just really uncomfortably hot. Like it’s been 40 Celsius with 100% humidity and no wind since I got here, and the electricity is on the fritz so my air conditioning is not working!
 

Natz~

Full of Hugs and Fire~
Joined
Dec 19, 2013
Messages
6,662
Location
Still rolling
Aww man now there’s more blood!


Nah no fire. Just really uncomfortably hot. Like it’s been 40 Celsius with 100% humidity and no wind since I got here, and the electricity is on the fritz so my air conditioning is not working!
oh....i kinda lived in that so ya, katt really wouldn't mind hell :V

the blood would be the plus, it'll just be like my childhood all ove ragain
Your mouth says "**** you", but your dere side says we're friends :b:
my heart and hand are also saying **** you
 

praline

the white witch
Joined
Feb 16, 2014
Messages
50,853
Location
the underworld
Switch FC
6178 82674988
oh....i kinda lived in that so ya, katt really wouldn't mind hell :V

the blood would be the plus, it'll just be like my childhood all ove ragain

my heart and hand are also saying **** you
Well I’m the devil so when you get here atleast you’ll be better taken care of then these other freaks down here, and you’ll probably enjoy torturing some of the nazis down here too!
 
Last edited:
D

Deleted member

Guest
My internet came back, now I'm putting in work with my main man DK :4dk:
Nobody knows how to either block or do zone serves still
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Top Bottom