• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Mogelijk Brawl toernooi Almere (Canceled en wordt misschien verschoven)

Status
Not open for further replies.

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
Ik host mss(als er genoeg aanleg voor is) een brawl toernooi in almere parkwijk
Mss op 3 of 4 januari 2009.
Venue is 5 min van station almere parkwijk
details worden later toegevoegd

het wordt brawl only singels en teams.

Regels voor Super Smash Bros. Brawl
Instellingen:
-3 stocks
-De timer staat op 8 minuten (10 voor teams).
-Items staan uit.
-Friendly fire staat aan (belangrijk voor teams).

Tijdens het toernooi:
-Sets zijn minimaal best of 3, wat betekent dat je twee keer moet winnen om de set te winnen. Winner’s finals en loser’s final zijn in principe best of 5 en de finale best of 7. De host kan ervoor kiezen om bij tijdgebrek of tijd over de sets korter dan wel langer te maken.
-Onenigheid over controller ports wordt opgelost met steen-papier-schaar.
-Beide spelers mogen voor de set begint 1 stage bannen. Deze mag tijdens de set niet gespeeld worden.
-De verliezer van een match kiest eerst de stage voor de volgende match, vervolgens kiest de winnaar een character en daarna de verliezer. Wanneer de verliezer de stage met de random select kiest, mag de winnaar niet van character veranderen. De verliezer moet er wel rekening mee houden dat hij op deze manier de stage kan krijgen die hij gebanned heeft, indien deze neutraal was.
-Wanneer de tijd op is wordt de winnaar eerst bepaald door hoeveelheid stocks, dan door damage percentage en als dat allebei gelijk is wordt pas de Sudden Death gespeeld.

Counterpicks:
-Je mag bij je counterpick geen stage kiezen waar je in de set als laatste op gewonnen hebt, tenzij je tegenstander het goed vindt.
-Je krijgt maximaal 2 minuten de tijd tussen matches om een stage te kiezen.
-Voor eventueel toiletgebruik en snel een hap/slok nemen tussen matches zijn er geen regels, we laten dit over aan de redelijkheid van de spelers zelf.

Overig:
-Elke actie waardoor de match niet meer voortgezet kan worden (glitches, game reset etc.) resulteert in een verlies voor de speler die ervoor verantwoordelijk is. Je wordt geacht je character en de hardware te kennen.
-Stalling is niet toegestaan. Dit is het ontwijken van elke vorm van conflict, waardoor de match onspeelbaar wordt.
-Dedede’s infinite grab (op Donkey Kong, Bowser, Mario, Luigi en Samus) EN de CG met loopje is gebanned.
-Bij teams mag er een leven genomen worden door een teampartner als zijn stock op 0 staat.
-Metaknight`s infinite cape is gebanned
-Sheik's side B glitch is gebanned

Neutraal (op de random select):
-Battlefield
-Final Destination
-Smashville
-Yoshi’s Island

Counterpick:
-Castle Siege
-Delfino Plaza
-Halberd
-Lylat Cruise
-Frigate Orpheon
-Pokémon Stadium 1
-Brinstar
Er worden eerst poules gespeeld daarna brackets. # personen van poules dat doorgaat naar brackets wordt op toernooi bekend gemaakt

Er wordt wel 5 euro entree geld gevraagd(exculsief inschrijving toernooien)
Inschrijven voor 1 toernooi kost 5 euro.
Verdeling prijzengeld
1ste 50%(van overgebleven geld)
2de 30%
3de 20%

Ik host alleen als er minimaal 20 man vooraf confirmed.
Maximaal aantal mensen 32.

  1. Istudying +de zooi
  2. Kami
  3. Jinha
  4. Kappie
  5. Gmoney +wii brawl
  6. Boku +wii brawl
  7. Gaki +wii
  8. Qan +wii brawl
  9. Pstàr
  10. kaak
  11. T
  12. Chibi
  13. Faith +Wii
  14. Raku
  15. DamianDDD
  16. Sino
  17. Faab
  18. Jonko + Wii brawl
  19. Ganja
  20. Grass
  21. Tenzo
  22. Flying Dutchman
  23. Alex
  24. Gnace
  25. Snux
  26. Snuqz
  27. UGH
  28. Ragga
  29. Rebaz
  30. Jumpman
  31. Cenel
  32. SSJ5Goten

    Reserve lijst =b misschien komen jullie er gewoon bij
  33. w33d
  34. Hydra
  35. Azeez
  36. Valif
  37. Build
  38. Jiz
  39. Guvan
  40. Feben
  41. Mind
  42. Gymmo
  43. Aqua
w00t 32+man =b

Tv's en wii's(& EU brawl :p) nodig zeg ook als je mee zou kunnen nemen
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
zet mij maar erop (tenzo ff vragen if interested) en wat meer info asap zou wel meer interesse weke ndenk ik :p
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Zet mounir en ik er maar op je kan niet verwachten dat mensen confirmen voor een toernooi waarvan de datum niet bekend is.
Ik kan wii meenemen mounir wii en brawl.
Aangezien je kan editen om mij en mounir op de lijst te doen kun je dan ook mischien posten wanneer je een datum heb.
Een ruleset zou ook wel heel handig zijn zodat we weten wat jij doet met stages enzow ?
Hoe verdeel je de pot ? je vertelt niks >_>
Hoelaat aanvang is hoelaat je wilt beginnen met spelen en hoelaat je denkt dat het zo een beetje eindigd want mensen moeten ook mischien nog met de trein etc.
Hoe komen we bij de venue ? en hoe in vredes naam denk je dit vol te krijgen binnen 11 dagen zonder al die informatie post dit trouwens ook op smash nl plox.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
ik neem ofc ook me wii + brawl mee

edit: kan miss een TV mee nemen als ik een ride krijg voor me TV heen en terug tis tog in de buurt :p
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Dank je wel, Moreno :) Cool dat ik mee mag doen, ik wilde wel inschrijven maar moest toen iets doen. Ik kom ZEKER als het de derde is.
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
Zet Valif maar op de reservere lijst/schrijf em in voor als er mensen droppen ofzeau. Hij reist met mij mee vanuit LIMBURGLAND haha.
 

juicy_mokro

Smash Cadet
Joined
Apr 23, 2008
Messages
33
Dammmmmmn >_<'' ik kan niet komen :mad:

ben in dubai... ik kom 6 januari pas terug.. (Mokro heeft stress)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom