captain mc cloud
Smash Apprentice
Wuat ik op de lijst? xD
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
=')Nee man , ik weet zeker als je gaat wordt het een spannende finale tussen jouw en Adam.
jaah mensen hij heeft gelijk! :D hebben we er geen zin in ofzo? xDAls de vraagteken achter mijn naam niet weg is voor vanavond 11 uur kom ik niet hoor =/
Ik had dit topic toch iets actiever verwacht de dag voor het begint...
En ook wil ik weten of jullie er wat aan hebben als ik een tv + cube + smash meeneem...
En Freek, ze noemen me toch Freak? =P (ik denk dat A-D een typefoutje maakte...)
Wat boeit dat vraagteken, je kan toch wel komen hoor.Als de vraagteken achter mijn naam niet weg is voor vanavond 11 uur kom ik niet hoor =/
Ok, is cool, dan kom ik gewoon ^^@ Bisc : Kaart vergeten, je **** toch bij het opzoeken van het openbaar vervoer een kaart krijgen.
@ Z_N_Freak : Sorry, ik had het druk vrijdag, de beperking is 32 spelers, natuurlijk kun je komen. Apparatuur zoals tv's, cubes etc. zijn altijd welkom.
je bedoelt vast jens en biscuit xDNiet slecht jensen en biscout=]
N00b, Ivo moest z'n trein halen, daarom ging ik, ik zette em af op Den Bosch Centraal >_>edit:
Trouwens, Jeffz0r, een volgend toernooi wil ook nog tegen jou spelen. Zwak hoor dat je weggaat als ik je vraag te spelen, was je bang?![]()