• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Power Rankings (May 6th, 2007)

Status
Not open for further replies.

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ivo hier boven word gezegd dat atm 1:3 en 1: 2 nauwelijks mee tellen.
dat word de heletijd als argument gebruikt en nu zeg jij dat het vet erg meeteld
Leer lezen alsjeblieft, waarom zou ik hierna nog serieus antwoorden op je vragen als je toch de antwoorden maar half leest en verkeerde conclusies trekt?

Waar het feitelijk op neer komt is dat we maar 2 toernooien gehad hebben waarop serieus gespeeld is de afgelopen tijd en dit zijn Losthost en ZEST2.
^Dat zijn de belangrijke toernooien

Verder zijn ze nog twee smashfests geweest waarop beide spelers waren
^Smashfest is niet zo belangrijk als een groot toernooi
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Je **** nou wel verongelijkt gaan doen, maar mensen (vooral Ivo) nemen steeds de moeite om uitgebreid op je posts in te gaan en je vanalles uit te leggen, om vervolgens een paar regeltjes met negatief gezeik terug te krijgen waaruit blijkt dat je die posts niet eens goed gelezen hebt. Om over het totale gebrek aan interpunctie nog maar te zwijgen. Verwacht je serieus dat mensen na een tijdje nog in willen gaan op iemand met zo'n houding?
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Amsah, lijkt het maar zo of probeer je expres zo min mogelijk met deze discussies te mengen? X3.

Nog een verlaat antwoord voor A-D = Jah.

Verder wil ik zeggen dat ik voor een DPR ben omdat NL toch een belangrijke invloed heeft op de Europeese smash community, mede dankzij Amsah omdat ie #1 is van Europa. En zo kunnen niet alleen wij Nederlanders kijken wie er in ons kikkerlandje waar staat geranked, maar ook de andere EU landen kunnen het bekijken, want de lijst maakt het meer dan duidelijk.

Ten slotte hoop ik dat al dat gekibbel een eind krijgt want dit begint meer op de 2de kamer te lijken dan op een gezellige en vooral goede DPR.

*DPR = Dutch Power Rankings (duh!)
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Eerlijk gezegd zou ik Marc toch boven Remen neerzetten, nadat ik zag hoe ze speelde de laatste keer bij mij.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
1. The rankings were made a few months ago.
2. Utto has placed higher in recent Dutch tournaments.
3. Not making johns, but you can't judge someone based on one match (or perhaps one tournament). Also consider match ups, a bad day etc.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
nogsteeds hoort n fransoos niet op de dutch rankings
maargoed

iemand host es n toernooi? of iemand kom morgen naar mn huis. ben alleen thuis en wil smashen O_O

:p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Sowieso lijkt het me niet meer dan fair dat Moreno dan JD's plaats inneemt, hij heeft hem immers het land uit geownd.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Hoezo sta ik nog niet op nummer 1 na de meest geniale mindgame allertijde?!
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
update?

10 chars
1. Riciardos
2. Everybody Else

Believe me, if we have a new power ranking, you'll hear about it.

Closed.

(En Jean-Paul, dat was meer een voorstel dan een concreet plan, maar ik zou het wel tof vinden als het zou gebeuren ja).
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom