• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch - Eredivisie

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Mag je maar 1 character en stage kiezen voor elke match? ;_;
Dan ga ik maar voor marth op, hmmmmmmm, Yoshi's story.

Sheik zou wel makkelijker zijn maar te cheap voor deze stoere matches ^_^.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Ik wijzig mijn stage naar Final Destination.

Ik heb het liever ook niet op de andere toernooien.
Het liefst heb ik hiervoor een eigen soort toernooi.
Eigen Venue, eigen dag etc.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Mag je maar 1 character en stage kiezen voor elke match? ;_;
Dan ga ik maar voor marth op, hmmmmmmm, Yoshi's story.

Sheik zou wel makkelijker zijn maar te cheap voor deze stoere matches ^_^.

mmm het is idd niet leuk om de hele tijd met de zelfde char te gaan spelen.
moet ik nog ff over na denken. mischien dat je een uit en een thuis character hebt ^^ moet verschillend zijn. ideeen komen los :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
dat slaat nergens op psv heeft toch ook geen 3 stadionnen :S.
Je hebt dan een uit character (speel je mee op de tegenstander zijn stage.)
en een thuis character op je eigen stage
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
dat slaat nergens op psv heeft toch ook geen 3 stadionnen :S.
Je hebt dan een uit character (speel je mee op de tegenstander zijn stage.)
en een thuis character op je eigen stage
WTF, de vergelijking met voetbal slaat nergens op. Gedwongen 2 verschillende characters spelen is ook een beetje vreemd imo.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
nee hij vroeg om meerdere stages maar je zou de andere character als een ander tenu kunnen zien. het was een idee. maar het hoeft niet.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Oh op die manier, een soort vastgestelde counter tegen counterstages. Vind ik wel dat je ook uit en thuis dezelfde char moet kunnen spelen als je wilt.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ja je mag uiterraad 2 keer zelfde char kiezen.
maar als optie ook een andere char voor uit matches. als je voor die optie kiest moet je je er wel aan houden.
 

yuki

Smash Apprentice
Joined
Jun 9, 2007
Messages
195
Location
Rotterdam, The Netherlands
Ten eerste, Jungle Japes mag niet. Ten tweede, wie ben jij in godsnaam? XD
Je moet aan minimaal 2 toernooien meegedaan hebben om hier aan mee te mogen doen.
jungle japes niet? sorry, mijn informatie was verkeerd.
en dat van die toernooien? Ook dat wist ik niet het was allemaal wat vaag voor mij. Sorry ik zal jullie niet meer lastigvallenXD
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
Ik weet dat ik na 2 toernooien mee mag doen met de eredivisie.
mijn eerste is zest 2, maar is het ook zo dat als ik bij zest 3 mee doe dat ik dan meteen mee kan doen? want ik heb dan officieel 2 toernooien gespeeld, of moet ik wachten na zest3?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Updates:
* Er wordt alsnog met stock gespeeld, gelijkspel is dus niet mogelijk.
* Biscuit doet gewoon mee in de ere en GOAT in de eerste divisie
* Zeta is geschrapt, aangezien z'n laatste singlestoernooi al bijna 9 maanden geleden is.
* De eerste divisie is in tweeën gesplitst ivm de grote. Een eerste en een tweede divisie dus, van respectievelijk 14 en 13 deelnemers:
eerste divisie
BornFidelity.com
Capt. Mccloud
Exalador
Fire
GOAT
Jeffz0r
Player Pink
Ryuker
Savior
Sparky009
Thomaz
Timmy
TiRune
UchihaJP

tweede divisie:
Brasje
Cypher
Happosai
Korhan
Lawrencelot
Mind Trick
Natta
Prince Shadow
Shoe
TheGreenMachine
Urizen
Var Parasite
Wulp

Het was niet makkelijk te splitsen, maar dit is het uiteindelijk geworden. Mochten er fouten inzitten, merken we dat vanzelf aan de hand van resultaten.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
<3 hoe Jeffzor altijd hoger ingeschat wordt als hij zelf ergens bij betrokken is. Mijn plaatsing of seeding of wat dan ook boeit me echt geen ene f*ck, want ik presteer toch nooit veel op de toenooien als ik er al naartoe ga, maar jij ook niet. Wat me meer stoort is dat GreenMachine en vooral Shadow, die op zn minst af en toe merkwaardige match-ups wint een divisie lager staan. Ja, we merken het vanzelf als er fouten inzitten. Maar jij vergeet altijd matches, en zegt dat friendlies er niet toedoen, wat ook waar is, maar je negeert ondertussen verzoeken om money matches van meer dan 1 euro (laten we volgende keer spelen om 1 M&M, maar niet de blauwe, want die wil ik niet verliezen). Dus, laten we een moneymatch doen die om een bedrag gaat dat er ook een beetje toe doet. Volgende toernooi, 20€ shoe vs Jeffzor best of 7?

Edit: Ook Wulp hoort hoger.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
<3 hoe Jeffzor altijd hoger ingeschat wordt als hij zelf ergens bij betrokken is. Mijn plaatsing of seeding of wat dan ook boeit me echt geen ene f*ck, want ik presteer toch nooit veel op de toenooien als ik er al naartoe ga, maar jij ook niet. Wat me meer stoort is dat GreenMachine en vooral Shadow, die op zn minst af en toe merkwaardige match-ups wint een divisie lager staan. Ja, we merken het vanzelf als er fouten inzitten. Maar jij vergeet altijd matches, en zegt dat friendlies er niet toedoen, wat ook waar is, maar je negeert ondertussen verzoeken om money matches van meer dan 1 euro (laten we volgende keer spelen om 1 M&M, maar niet de blauwe, want die wil ik niet verliezen). Dus, laten we een moneymatch doen die om een bedrag gaat dat er ook een beetje toe doet. Volgende toernooi, 20€ shoe vs Jeffzor best of 7?

Edit: Ook Wulp hoort hoger.
Dus omdat ik geen dure moneymatches wilt doen, betekent dat ik zuig ofzo? Kga geen 20 euro mm met je doen, waarom zou ik >_>
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Shoe Jeffrey heeft de lijst aan mij laten zien. ik vond dat jeffrey mischien wel slechter was als andere die in dat rijtje staan. maar het feit is (zelfs ik zeg het) dat jeffrey groeiende is. hij doet het elk toernooi ietsjes beter. zelf vind ik niet dat Tirune in de eerste hoort.... hij doet het de laatste tijd veels te slecht. mijn idee was ook om 2 eerste divisie te maken. dat de bovenste 3 mensen gaan beslissen wie er naar de ere divisie gaat.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Het boeit ook niet zo veel, je **** toch nooit een lijstje maken waar iedereen het mee eens is. Het is alleen storend als iemand zichzelf redelijk hoog inschat, iedere keer opnieuw. Als ik een dergelijke lijst zou maken dan zou ik er zeker van zijn dat mensen zich niet konden storen aan mijn plek op de lijst door mezelf lager te zetten dan dat ik zelf inschat. Anyway, over het algemeen ben ik het er wel mee eens, en degenen die in een verkeerde divisie zitten zullen er snel genoeg uit gaan (via degradatie of promotie).

Edit: en over die moneymatches, MM's van 1€ zie ik puur als friendlies die het voorrecht verschaffen om een TV te kapen. Ik vind dat een moneymatch ook om geld moet gaan, 20€ is geen onoverkomelijk bedrag, maar ondertussen is het wel een bedrag dat je geen 10X op het spel zet wanneer je er maar zin in hebt. Je zet iets op het spel waardoor de match interessanter wordt. Als ik één Euro verlies geef ik hem je met een lach op mijn kop, als ik één euro win dan hoef ik hem niet, met 10€/20€ is dat niet zo.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Edit: en over die moneymatches, MM's van 1€ zie ik puur als friendlies die het voorrecht verschaffen om een TV te kapen. Ik vind dat een moneymatch ook om geld moet gaan, 20€ is geen onoverkomelijk bedrag, maar ondertussen is het wel een bedrag dat je geen 10X op het spel zet wanneer je er maar zin in hebt. Je zet iets op het spel waardoor de match interessanter wordt. Als ik één Euro verlies geef ik hem je met een lach op mijn kop, als ik één euro win dan hoef ik hem niet, met 10€/20€ is dat niet zo.
Dat is jouw mening, niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn;)
 
Top Bottom