Jeffz0r
Smash Champion
Lol, en et klopt nog ook XD
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
^_____^UCHIHA!!!! kom hiermag je de match ook gewoon thuis spelen of moet het op een toernooi?
Omdat Thomaz 1337 is.Waarom sta ik in de eerste divisie? =(
Omdat je niet in de power rankings staat ?Waarom sta ik in de eerste divisie? =(
Ai ai spang ouwe. Ey wa ga we nog een keer die jonkoe poffen noh ? ff helemaal lusoe gaan. noh fa2 man, sjweetoch die tan2 harde tori die die ene chick ons mooiboyz had verteld, noh en die tanga maar speechen dat ik verkaast ben. ey wa we moeten die tanga klappen noh ?Aite, "dit doet wel". xD
*box*~
Ik hoor in de tweede divisie, dat snap je zelf toch ook wel. =(Omdat je niet in de power rankings staat ?
ff lezen 10 charactersDus... komt er een apart toernooi voor dit allemaal, of staat dit allemaal gepland voor het eerstvolgende toernooi, of moet iedereen bij elkaar op bezoek gaan?
daarna gaat het per toernooi een paar matches. als jij er een aparte dag voor in wilt lassen moet je dat zelf doen. maar dan moeten er wel 60 mensen komenEredivisie begint bij de volgende bekend making van de power rankings.
zo loopt het ook gelijk. met stand van zaken
LOOOOOOOOL te mooi ^^Ai ai spang ouwe. Ey wa ga we nog een keer die jonkoe poffen noh ? ff helemaal lusoe gaan. noh fa2 man, sjweetoch die tan2 harde tori die die ene chick ons mooiboyz had verteld, noh en die tanga maar speechen dat ik verkaast ben. ey wa we moeten die tanga klappen noh ?
respect ouwe, we lieten gewoon die dampoe in haar face. noh swa ik heb die jonkoe nu nodig paas me die zutoe als je zover bent. .... spanguh **** ouwe .
haller ouwe ik ga piya we smoken die jonkoe later wel.
Box~ GANGSTA'S 4 LIVE
(dag uit het leven van Steven van Driel en Jean paul Uchiha (echt spanguh achternaam.))
OMG JE LEEFT :Dkheb t 2 keer gelezen die eerste post maar snap er alsnog geen drol van :D