• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 1:7 omfg!!1!1 **RESULTS**-LIGHTNING MELEE FIRST EVER/Gepast geld hebben/CONFIRMEN

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
********
RESULTS

********

Singles

1. Coen
2. BF.com
3. Johnny
4. Happosai
5. JP
5. Exalador
7. Savior
7. MindTrick
9. Blenderhead
9. Jeffz0r
9. Prince Shadow
9. Riciardos


Pool 1:
BF
Savior
Jeffz0r

Pool 2:

Coen
?
?

Pool 3:

Johnny
?
?

Pool 4:

Happosai
?
?


Teams:

1 JP en Johnny
2 BF en Coen
3 Exa en Mind Trick
4 Jeffz en Happosai
5 Savior en Prince Shadow
5 Blenderhead en Riciaros


Lightning melee:

1. Coen
2. Exalador
3. JP
4. BF
5. ~~~~~ de rest

Low Tier teams

1 Jeffzor en Happosai
2 BF en Coen
3 Exa en Mind Trick
4 Johnny en JP

****************************************

GOED

REGELS
EIKELS

:p

ATM 1:7 is hier. En even voor de duidelijkheid wat regels.

Singles is 2 euro per persoon, 4 pools van 4 man en er zijn zo'n 6 of 7 tv's (want shadow en exa jullie nemen er allebei eentje mee op z'n minst) dus dat moet wel goed lopen. De eerste plaats uit elke pool gaat door naar brackets van best of 3 en in de laaatste finale is best of 5.
Random stages zijn FD, Pokemon Stadium, Fountain of Dream en Yoshi's Story. En Dreamland 64.
Counterpick stages zijn: zie random stages. En Kongo Jungle 64
Pools is best of 3, we tellen de match wins en bij een gelijk aantal telt ofwel het aantal verloren matches ofwel de onderlinge match. Daarover mag gevote worden vanaf nu.

Pro Verloren Matches: -
Pro Onderlinge Match: 2

De Top Seed in de pool is ook poolleider (dus verantwoordelijk voor het verlopen van de pool en we weten allemaal dat het in de praktijk niet werkt maar dat hebben we tenminste iemand om de schuld te geven). Freeplay onder pooltijd is alleen toegestaan op de zwartwit tv (die alle veteranen kennen van ATM 1:3, 1:2, 1:4 en 1:6 en ja dat is de goede volgorde) en tijdens brackets geldt hetzelfde omdat we dan al met teams en low tier zullen beginnen.

16 mensen a 2 euro = 32 euro. 4e plek krijgt 2 euro. 3e plek krijgt 6 euro. 2e 10 euro en 1e plaats/winnar krijgt, jaaaa 14 EURO

dus als je je treinkaartje eruit wil halen dan moet je teams ook winnen

Teams is namelijk lucratiever. 2 euro per persoon/4 eur per team dus 32 eur in totaal. Met als enige regelwijziging dat er maar het helft aantal pools is (dus 2 pools van 4 man) verder zijn alle regels hetzelfde. Een bracket met 2 man betekent dat de eerste uit de pools naar een 2 man bracket gaat waardoor de bracket automatisch een best of 3 wordt van sets die elk ook best of 3 zijn. Dus je moet in de bracket twee sets winnen voor de winst. Zo.
Wie 2e is in de pool die krijgt alvast 4 euro per team. de nr 2 in brackets krijgt 8 euro, de winnaar winnaar krijgt 16.
Fountain of Dreams staat natuurlijk uit in teams.

**INGELAST**

Low tier teams

hetzelfde als singles maar dan 2 euro per team. 1 grote pool die gedurende het hele toernooi zal spelen wanneer de brackets bezig zijn en allemaal best of 1s (WAT?? JA).
En het is natuurlijk low tier teams
nr 4 krijgt 1 euro, nr 3 krijgt 3 euro, nr 2 krijgt 5 euro, nr 1 krijgt 7 euro.

naderhand nog lightning melee met dezelfde regels als low tier maar dan in een single elimination bracket en met LIGHTNING MELEE! en afhankelijk van de tijd bewt of 1s of best of 3s


En misschien is er zelfs weer goedkope cola.

Goed, iedereen neemt cubes mee en waar mogelijk TVs, iedereen heeft een werkende controller, en iedereen is goedgemutst of in ieder geval goed gehoedt.


Oh, het begint om 12 uur en iedereen weet waar ik woon. Dus schijt voor de luie mensen die uit willen slapen op zondag dan moet je maar niet confirmen want dat kan vanaf nu.

Ook housing kan nu geregeld worden, en mensen met TVs hebben voorrang vanwege duidelijke redenen.
Voor iedereen geldt dat ze zich op kunnen geven via een PM of via een mail naar ed_oranje@hete mail .com inclusief reden waarom je op zaterdag 's avonds al wil komen en wat jij denkt bij te dragen aan de hele Avond Bij BF Thuis denkt toe te voegen. Je zult al dan niet gewenst een reactie krijgen. Misschien


Iedereen die enig nut heeft op dit toernooi weet waar ik woon.
Dus iedereen totdan. Zorg dat je alles regelt. ^^


************************************************************

het ziet er naar uit dat het zondag de 20e wordt. morgen is het zeker =P

jaaaaa

het is weer zover


ZONDAG DUS
de 20e is dat geloof ik

regels hetzelfde als normaal
maar! verandering


er komen 4 grote pools ( "grote" )
en de 1e plaats van elke pool gaat naar bracket dus 4 man bracket. en terwijl die bezig is beginnen de teams/lightning melee/low tier/low tier teams pools


en het is maar voor 16 man!! O_O

singles 2 eur pp. teams 2eur pp dus 4e per team.

1. BF, wie anders *CONFIRMED*
2. Coen, gewoon teh coen *CONFIRMED*
3. Savior of Ryans Privates *CONFIRMED*
4. Johnnyman *CONFIRMED*
5. MindTrick *CONFIRMED*
6. Exakastdoor want die kan tvs meenemen *CONFIRMED*
7. Prince licht kan ook tvs meenemen *CONFIRMED*
8. Retardos *CONFIRMED*
9. Blenderhead *CONFIRMED*
10. Jeffz0r, de naam zegt genoeg *CONFIRMED*
11. Kuch/Yihaa! zei Jan-Peter. *CONFIRMED*
12. Happy End Saai *CONFIRMED*
13.
14.
15.
16.

-------------

Res $ ^
Res $ ^
Res $ ^
Res $ ^
Res $ ^
Res $ ^
Res $ ^
Res $ ^
Res $ ^
Res $ 1^
de helft van bovenstaande mensen kan vast niet dus iedereen schrijf je alvast in. ^^

EN JA NATUURlIJK IS HET IN MIJN HUISKAMER
EN MISSCHIEN ANDERE KAMERS OOK O_O
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik sta nog niet op de reservelijst ;_;! Ricihaardos pl0x!

En haal die mensen die Okan heeft ingeschreven toch maar van de lijst want zij flaken toch altijd :p.
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Ja, maar bij guitar hero is het 'leerproces' korter. Binnen een paar weken kan je de moeilijkste nummers op expert. -.-
Met echt gitaar spelen duurt dat een paar jaar. (Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe vaak je oefent)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
nooit dat jij die moeilijkste liedje van guitar hero op expert haalt die van op de Wii O_o ?
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Ik heb Guitar Hero 3 niet, maar wel 2. Van 2 kan ik de meeste nummers op Expert uitspelen, behalve de hele lastige... zoals Jordan... en nog wat andere. Als je een filmpje van Jordan wilt zien: http://www.youtube.com/watch?v=3srkOPOR5UA&feature=related
Ik kom daar alleen tot de solo en dan word ik keihard geraped... (kijk bij 1:55 ongeveer en je ziet waarom)

Anyway, ik neem aan dat je met het moeilijkste liedje Through the Fire and Flames bedoelt? :p Ik denk dat ik die intro al niet doorkom, en anders word ik wel geraped bij de solo (duurt veels te lang)... dus nee...
het nummer lijkt me wel vet om te spelen. :p
Ik ga Guitar Hero 3 misschien binnenkort wel halen...
 

Okan

Smash Cadet
Joined
Dec 12, 2007
Messages
36
Location
Netherlands
Ik sta nog niet op de reservelijst ;_;! Ricihaardos pl0x!

En haal die mensen die Okan heeft ingeschreven toch maar van de lijst want zij flaken toch altijd :p.
Repyh: -_- 1 keer was dat. en dat hadden we zelf niet in de hand

zet mij (repyh) toch maar op de reserve lijst
EDIT: plox :D
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
nooit dat jij die moeilijkste liedje van guitar hero op expert haalt die van op de Wii O_o ?
lol ik ben al blij dat ik nu alles op 98% notes hit haal op fakkin normal :p ik kan echt NIET die oranje knop doen lol... heb wel de eerste 2 nrs op hard gedaan... en gehaald in 1 keer.. net aan

iemand tips hoe je het beste die oranje knop kan doen? want ik glij mn hand gewoon wat naar beneden om die te doen... maar daardoor mis ik bijna altijd de volgende noot omdat ik dan in de war raak met de plaatsing van mn hand bij welke knoppen ik zit >_<
 
Top Bottom