• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

Ltax

Smash Cadet
Joined
Oct 26, 2006
Messages
26
Totaa... Saanko udella, kuinka tää teidän turnaus toimii. Tarkoitan. Onko tiellä joku sarjataulukko, että arvotte parit, jokainen pari pääsee jatkoon jne... Vai kenties, että jokainen pelaa vastakkain ja se kenellä on lopulta eniten voittoja voittaa turnauksen, vai miten homma toimii?
Kaikki matsit 1 vs 1 ilman itemeitä, alussa yleensä jotain lohkoja, joista sitten parhaat jatkaa double elimination brackettiin, eli tokasta hävitystä setistä tippuu poies.
 

Zlazher

Smash Rookie
Joined
Dec 18, 2007
Messages
21
Location
Finland, Järvenpää
Eli siis, 20 parasta vaan tonne turneeseen? Ainakin laatikolta näin kuulin, (en kyllä löytäny turneeviestiä mistään) voisinpa yrittää päästä

Editti: Perkele ku on konfirmaatio tona sunnuntaina ni en pääse... >_>
 

Lanttu

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2008
Messages
168
Location
Finland
Muuten kyllä olisi kiinnostanut tulla Turun turnaukseen (jos siellä nyt edes olisi tilaa), mutta sattui ehkä kesän huonoimmalle viikonlopulle.

Muttas, minulla saattaisi olla jonkinasteinen mahdollisuus pitää turnaus Jyväskylässä (siis ihan Jyväskylä-Jyväskylässä, eikä esim. Toivakassa kuten syksyllä) heinäkuun puolen väliän jälkeen, esim. 18.-20. tai 25.-27.. Aika lähellähän tuo olisi tuota Turun vastaavaa, mutta jos ihmisiltä vain innostusta/rahaa matkustamiseen löytyy, niin täällä olisi varsin otolliset mahdollisuudet (omakotitalo ja televisioita pitäisi löytyä) turnauksen pitoon. Mitään varmaa ei siis vielä ole, mutta olisi kiva tietää kuinka monia kiinnostaisi, jotta tietäisi, jatkaakko suunnittelua pidemmälle.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
seinäjoella tiedetään turun turnauksesta. itse olen siihen aikan intissä jumissa joten se siitä. Über ei jouda kanssakaan tulemaan, sick ja döda ei myöskään, mats niin ikään intissä kiinni mutta zÄp saattais ehkä jopa ollakkin tulossa mutta siitä en osaa sen taivaalismpia sanoa.

sen sijaan tuo jyväskylän turnee vois olla aika munakas vaihtoehto... on tässä sjoen poppoolla muutenkin kämppähaku jyväskylästä aika ajankohtainen lähiaikoina, aluksi vain mulla ja sickillä mutta uberi esim vois inostua asiasta jos intistä kerkeää. että jyväskylä omalla kohalla kiinnostaa aika lailla mutta turun kohalla se on valitetavasti että ainakaa minä en oo tulossa.
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
juu itekkin taidan skipata ton turun turneen sitten jos kerta isompiki saadaan järjestettyä :p eli olen mukana.
 

Lanttu

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2008
Messages
168
Location
Finland
juu itekkin taidan skipata ton turun turneen sitten jos kerta isompiki saadaan järjestettyä :p eli olen mukana.
Harmi vaan, että se on vielä tuolla jos-tasolla. Kun on kaksi pienempää sisarusta niin talon saaminen tyhjäksi ei aina ole helppoa... Uskon kyllä silti, että saa järkättyä, sillä isäkin jo lupaili tuon onnistuvan.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Ei vois järkätä jyväskylän turneeta elokuun tokalle viikonlopulle?? noh majority päättäää...
 

Lanttu

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2008
Messages
168
Location
Finland
Ei vois järkätä jyväskylän turneeta elokuun tokalle viikonlopulle?? noh majority päättäää...
Voi olla vähän hiljaista, kun koulutkin alkavat monella heti tuon jälkeisenä maanantaina. Jos ei muuten, niin turnauspaikkaa en itse ainakaan tuolloin pysty järjestämään. >_>

Yritän saada viikon parin sisään lopullisen tiedon turnauksen onnistumisesta.
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Kai sitä vois persauksensa sinne turkuun raahata, jos on tilaa ja atrialla työt vähissä juhannuksen mentyä... ja sitten pitäisi olla vielä sitä paljon puhuttua rahaa.

Asiasta kolmanteentoista ulottuvuuteen, tuo Jyväskylän turnaus kuulostaa hyvältä jos se saadaan järkättyä kasaan.
 

tumbi

Smash Rookie
Joined
Jun 10, 2007
Messages
8
Kai sitä vois persauksensa sinne turkuun raahata, jos on tilaa ja atrialla työt vähissä juhannuksen mentyä... ja sitten pitäisi olla vielä sitä paljon puhuttua rahaa.

Asiasta kolmanteentoista ulottuvuuteen, tuo Jyväskylän turnaus kuulostaa hyvältä jos se saadaan järkättyä kasaan.
Tänne vaan, tilaa on *_* Harmi ettei Seinäjoelta lähdetty massoittain tällä kertaa :(
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Tänne vaan, tilaa on *_* Harmi ettei Seinäjoelta lähdetty massoittain tällä kertaa :(

Hienoa, minä siis roudaan takalistoni sinne, kunhan atria ei vedä mattoa alta juuri sillloin, Sjoen massoista saattaa mystisesti muuntua Jkylän massoiksi.

Mutta paiskaatko sitten jotain tarkempaa tietoa jonnekin? paikka? aika? jne.
ja jos viitsit niin laitako minulle YV/PM:nä puhelin numeroa?
 

Lanttu

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2008
Messages
168
Location
Finland
Joo turnauksen onnistumiselle on annettu siunaus. Ajankohdasta ei tällä haavaa vielä tietoa, mutta 18.-20. tai 25.-27. heinäkuuta tuo on, ellei sitten jotain totaalisen odottamatonta tapahdu. Yksityiskohtia sun muita myöhemmin siis. Ja vaikka tilaa onkin enemmän kuin keskiverto kerrostalo-/rivitalokämpässä, niin ei tännekään loputtomasti populaa mahdu. Eli jos aivan liikaa porukkaa sattuisi olemaan tulossa, niin osalle joutuisi valitettavasti täälläkin näyttämään ovea. >_> Toivotaan, että tulee hyvät kelit niin, voidaan passittaa jotkut takapihalle telttaan nukkumaan tai jotain. :p

Vähän harmi tosin, jos tämän takia kaikki jättävät tumbille menon väliin. <_< Aina ei kai kumminkaan voi voittaa, ja ymmärrän kyllä Oulusta asti matkaavia.
 

Zlazher

Smash Rookie
Joined
Dec 18, 2007
Messages
21
Location
Finland, Järvenpää
Lanttu, kuios monta sinne mahtuu sinne teijän taloon ku haluun tulla sinne, jäi draverin peli-ilta ja sit Tumbin turnee väliin tän riparin takia >_>, nytki kesti kirjottaa tää viesti joku 15min ku oon tääl huonees jossa on kone joka "ei toimi" ja "soitan pianoo" samaan aikaan, isonen tuli käymään nimittäin
 

Lanttu

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2008
Messages
168
Location
Finland
Lanttu, kuios monta sinne mahtuu sinne teijän taloon ku haluun tulla sinne, jäi draverin peli-ilta ja sit Tumbin turnee väliin tän riparin takia >_>, nytki kesti kirjottaa tää viesti joku 15min ku oon tääl huonees jossa on kone joka "ei toimi" ja "soitan pianoo" samaan aikaan, isonen tuli käymään nimittäin
No kyllä tänne luulisi tilojen puolesta ihan mukavasti mahtumaan. Sanoisin, että riippuu pitkälti siitä, kuinka hyvin nukkumapaikkojen ja seuraavana päivänä niiden siivoaminen pelipaikkojen tieltä suhde toimii. Nopeasti mietittynä järkevän oloisia nukkumapaikkoja olisi ainakin 20-25 hengelle. Lisää paikkoja saa aina improvisaatiolla, ja jos ihmiset sietävät muiden läheisyyttä sängyillä. Jos löytyy erämiehiä, jotka voivat nukkua teltassa paskallakin säällä, niin sekin lisää aina paikkoja. Katsotaan nyt kumminkin alkuun, kuinka moni on tulossa, ja katsellaan sitten lisää.
 

^^julle^

Smash Apprentice
Joined
Oct 5, 2005
Messages
124
vooo looool jos jotkut nukkuma paikat kiinostaa ::) pitää nukahtaa siihen mihin tipahtaa.... jos tuun ni jääkaapin edusta on mulle varattu :)
 

eebrozgi

Smash Cadet
Joined
Sep 11, 2007
Messages
61
Location
Finland - Mikkeli
Uus Smashboardsin ulkoasu on tyhmä <_>
Heinäkuu on vähän paha, kesä/elokuu sopis paremmin itelle. Mutta katotaan jos jekkuilisin itteni sinne jotenkin.
 

Nesveri

Smash Rookie
Joined
Sep 8, 2006
Messages
19
Location
Finland
Vau, sain vihdoinkin (eli jaksoin laittaa) tunnuksen toimimaan. Katsokaa rekisteröitymispäivää.
Joo viestimittaria viljelen minäkin...
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
DODIH!!!! Jyväskylän turneen väitän kohallani olevan lähes satavarma juttu oli kumpana viikonloppuna tahansa. toki en osaa huomisesta sanoa muuta kuin että maapallo pyörii silloinkin ympäri ja sekin vain jos siäsinen apinamoottori ei mystisesti lamaudu....

mutta joo... Uber on heinäkuusta alkaen intissä mutta ei sitä tiedä jos sattuis yhden lomaviikonlopun uhraamaan tuolle turneelle. ite nyt kuitenkin olen aika varmana tulossa ja oletan että saan porukkaa ees jonkun verran mukaankin.

niin ja btw.... teltta pystyyn vaan. mä ja PekiQ ollaan sellaisia eräjormia notta se on kuin luotu meille *_*
 

Phail3d

Smash Rookie
Joined
Jul 9, 2007
Messages
14
Location
winland
Minun kannaltani JSK:n turnaus ennemmin vk-lopulle 18.-20.7. Seuraavana viikonloppuna (25.7. eespäin) on täälläpäin joku festivaalintapainen nimeltä QStock, jonne allekirjoittanut ainakin suunnitteli menevänsä.
 

Jabi

Smash Rookie
Joined
Apr 15, 2008
Messages
5
joo, samaa mieltä, tuo 18-20.7 ois minustakin parempi. seuraavan viikon oonki sitten kokonaan riparilla ;_;
 

heplo

Smash Cadet
Joined
Jun 29, 2006
Messages
57
Taidankin skipata tuon Turun turnauksen tällä kertaa. Rahaa ei ole liikaa, eikä päivämääräkään ole loppujen lopuksi paras mahdollinen. Jyväskylän turnaus on muutenkin noin lähellä, että taidan suosiolla jättää sinne.
 
Top Bottom