• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
jepjep...

elijoo... minä ja mats olisimme aikeissa vieläki suunnata sinne päin. kajaanista pitää jokin inhimillisen hyvä junakyyti saada ja tällä hetkellä haemme intin isoilta herroilta lupaa livistää palveluksesta kello 15.20 lähtevään junaan joka ois perillä asti joskus klo 21 pintaan.

kysymysmerkkejä asiaan heittää se että: kuinka me nuo matkat saadaan vai meneekö saapuminen yön puolelle. sit omalla kohalla on myös semmoonen hiljattain ilmennyt tekijä että tuona viikonloppuna saattais olla aika kriittistä asiaa seinejoelle mutta ku ny oon sopinu tulevani ja järkänny pyöriä tuohon suuntaan niin vielä oon tulossa. tänä iltana tehdyt parit puhelinsoitot sinetöi asian, mutta tulossa ois tarkoitus olla.

saa nyt nähä miten noitten seinejokelaisten kaa käy ku tyypeillä on YO-valmisteluja ainaki Uberillä joten hänen tilanne ratkeaa tällä viikolla ja zÄp ny näemmä meneekin mieluummin makkaroita pällistelemään =P. muitten tuloa epäilen.

Mutta joo eipä lisättävää. katellaan tampereella.
 

DarkUsleon

Smash Ace
Joined
Sep 2, 2005
Messages
579
Location
Germany
I dunno about me still. I'm not in Oulu atm and I need to ask my host family. Besides I'd have to go by train and I've traveling a lot lately, so I'm kinda out of money.

I also got some invitation to go somewhere else for that weekend, so I have to choose
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
No excuses. The biggest Finnish smash tourney is something even I can´t skip :D

hey otetaan kuiten yks Brawl singles tournaus siinä sivussa, vaikkei TK ihan asiasta lämpene. Mä haluaisin kuiten kokeilla saako tosta pelistä mitään irti, ainaki Sheikki/Zelda combolla on ollu ihan hauska pelata. Vaikka SSBM voittaa silti niinku Suomalaiset voittaa Hurriloiset tiukan paikan tullen... joo.
Siis reippaasti voittaa, mut anyway.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Jos paikalle saa ottaa alkoholia, haastan Jullen kaljamatsiin.
Otetaan jokaisella SSBM.n hahmolla (sheik ja Zelda erikseen) ditto, ja matsin voittaja juo kolmanneksen 0,33 l kaljatölkistä. Ostetaan yhteiseksi 12-pack nii luulis riittävän. (tarvitaan 9 pulloa/tölkkiä). loput jaetaan.
Ajankohdaksi vaikka perjantai-ilta kun perjantain turnaukset on saatu pidettyä.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Noh neuvotellaan siitä paikan päällä. Sillon ku on tällaset fiksut käyttäjät jotka eivät ota liikaa (eli eivät vedä perseitä) niin ongelmaa ei pitäisi olla. Tämän tosin vaatii sen että luotto on todellakin kohdallaan.
mut anyway, tämähän ei ole oleellista hyvälel turnaukselle, mutta olis perkeleen hauskaa kokeilla. :p
 

^^julle^

Smash Apprentice
Joined
Oct 5, 2005
Messages
124
miten ois jos pääsen tulee et otetaan eka matsit ja sit juodaan kaljat bubin puolella illlan päälle :D
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Se on Pub. :p
Ei paha, otan footbagin mukaan nostalgisia hetkiä varten... ei puutu sit ku KVF mutta miehestä ei ole elonmerkkejä kuulunu. :/
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Toinen lisäys.
Masa/S(t)upido (:D) menee vain yhteen suuntaan automatkalla, eli siis takaisinmatkamahdollisuus on autossa jäljellä. Siis akselilla tampere-Rovaniemi. saapi varata. yhteen suuntaan hinta n. 20 € . Ei koukata joensuun tai vast. kautta. :p
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Soittelin jo Pekille että jos triweekly onnistuis niin minä ja masa tultais autolla ouluu, ja oltais yötä pe-la väli pekillä, ja ilmeisesti la-su yö sit paikan päällä... olettaen tietysti että homma ylipäätänsä onnistuu.
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Soittelin jo Pekille että jos triweekly onnistuis niin minä ja masa tultais autolla ouluu, ja oltais yötä pe-la väli pekillä, ja ilmeisesti la-su yö sit paikan päällä... olettaen tietysti että homma ylipäätänsä onnistuu.
No en sitten saanu triweeklypaikkaa ku Kaijonharju on jo varattu ja puokkari ei taida olla ees auki. >_> Se siitä sitten... Tietty jos teitä silti himottaa tulla mashimään pekille. <_<
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
euroviisutki pukkaa samalle viikonlopulle, taitaapi jäädä välistä. Hyvä puoli on se että heti kesäkuun alusta lähden pikku reissulle ja voin pysähtyä matkalla oulussa. se olis kesäkuun ensimmäinen maanantai tai tiistai päivä... varmaan maanantai
 

tumbi

Smash Rookie
Joined
Jun 10, 2007
Messages
8
Juu moi!

Eli turnausta olisi taas, tällä kertaa Turun keskustassa. 27. - 29. 6. eli juhannuksesta viikko taaksepäin.

Kartta:
http://opaskartta.turku.fi/Web/Defa...08,70324&z=4&title=Tumbin kämppä&language=fin

N. 1,5km Turun päärautatieasemalle ja 2km Kupittaan rautatieasemalle. Tien toisella puolella on siwa auki joka päivä klo. 7 - 23 ja parin sadan metrin päässä on K-Market 24/7.

Asunto on kerrostalo joten pitää olla öisin kohtuu hiljaa. Neliöitä on 65 joten reilu 20 ihmistä tulee olemaan osallistujamäärä maksimissaan.

Täältä löytyy omasta takaa 2 kpl TV:tä, 2 kpl Wii/Cube + 3kpl smasheja joten muutamia telkkareita ja vehkeitä tarvittaisiin vielä.

MSN: tuomtenk@hotmail.com
ircNETissä #ssbm.fi & Quakenetissä #ssbb.fi

Ilmoittautumiset minulle.
 

Jabi

Smash Rookie
Joined
Apr 15, 2008
Messages
5
turussa. hmm, noh ei raha ole minulle ongelma ku junalla menee n.30e yhteen suuntaan
-väsätäänkö tämän jälkeen sitten se uusi pr lista? en ehtiny ees yrittää siihen entiseen -_-
 

Ltax

Smash Cadet
Joined
Oct 26, 2006
Messages
26
Kiinnostaa kyl näillä näkymin. Ei sitte kyllä koskaan tiiä jos jotain edelle ajavaa ilmestyy samalle ajankohdalle. Vähän huolettaa muaki kyl toi "20 parasta pääsee"...
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Joku sais järkätä turnaus-meininkiä helsinkiin heinäkuun loppuun, sillon pääsis messiin. :D
 

MetaZone

Smash Cadet
Joined
May 29, 2008
Messages
64
Location
Finland
Katos mokomaa, täällä oikee suomi aihekki! Onko täälläkin paljon ssbb:tä odottavia ihmisiä? Mulla ei oo ihtelläni Wii:tä, mutta isona Nes fanina (eli sen vanhan parhaan pelikoneen) tämä peli kiinnostaa minua, sillä on hauska nähä hauskojen tuttujen nintendo hahmojen tappelevan yhteen. Tyyliin Mario, Kirby hahmot, Ice Climbers jne. Noh. Mun kamulla on Wii, nii meille tulee kesän aikana antoisia hetkiä, ku ssbb tulee suomeen :)
 
Top Bottom