• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Wow, Jeffz0r is echt op elk gebied geownd nu. We missen alleen nog een post van z'n moeder met de mededeling dat hij hem niet omhoog kan krijgen.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Nee, hoezo?
Er staat alleen maar iets van RFS sucks, en "Away with RFS" in de topscores van dat spel van je :p


Oh... laat maar, k zie je score nu wel ineens staan -_-'.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Er zijn nog een paar vids geupload van JST5, daarmee staan nu alle vids online die zijn opgenomen (behalve singles semi finals, Amsah vs EK, die niet werkt om 1 of andere reden :/)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol, je kent me nog niet eens en trashtalked al over me?
Je bent zelfs te bang om een mm tegen me te spelen, dan heb je geen recht om zulke uitspraken te doen.

Ryuker heeft trouwens de vids gemaakt, niet ik, ga maar bij hem klagen :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ok......... jij probeert bf na te doen met spammen alleen zitten in sommige posts van bf nog nut..... daarentegen probeer jij jezelf boven andere mensen van jouw niveau te zetten door crap te posten....
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
ok......... jij probeert bf na te doen met spammen alleen zitten in sommige posts van bf nog nut..... daarentegen probeer jij jezelf boven andere mensen van jouw niveau te zetten door crap te posten....
bf na te doen? lol.. voor zover ik weet heb ik niet van dat soort spam posts gezien van bf.. alleen van marc :-] boven andere mensen zetten? waar heb je het over u_u als je dat op het zest topic bedoelt van dat ik own enzo, ik zuig :p heb ik daar ook wel gepost, maar dat weerhoudt me er niet van te trashtalken ^^
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik durf helemaal niets meer te zeggen nou! xD
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
om iedereen een hoop gezoek te besparen:
er is een toernooi in noorwegen binnenkort en waarschijnlijk komt Ken daarheen.
amsah komt daarom mss ook.
andere punten: epic battle, wish i could come, more kissass comment.

wil wel de vid zien :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
...Wat? :/

EDIT: Omfg! o_0

(check pagina 9, niet 5...)
jij bent echt een kenker fanboy
who gives a **** about ken hij is toch maar de nummer 6 van de echte rankings dave en amsah could take him on anyday
ik heb natuurlijk helemaal geen moeite met hem want ik ben de nummer 2 en hij is orly niet eens waard dus doe wat research hier staan de echte rankings overigens
http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/pcchris/
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Je kan het niet ontkennen dat het uniek is als Ken naar Europa komt, daarom zei ik omfg. Niet om ik zo'n fanboy ben ofzo XD
 
Top Bottom