• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Poll for people planning to attend TNOT2 (Dutch)

Which events should TNOT2 have?


  • Total voters
    37
  • Poll closed .

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
mmm, ik denk niet echt dat hier een poll over gemaakt hoeft te worden(??) Als je al kijkt naar het toernooi van rebaz, er wilde mensen niet meer meedoen omdat teams niet doorging. Ook waren er veel mensen die het jammer vonden. De meeste mensen gaan denk ik wel voor singles, vooral de nieuwe mensen(die er veel zijn) omdat ze nog niemand kennen. Mij lijkt het daarom het beste om gewoon poules af te schaffen en voor beide te gaan.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Stem nou maar gewoon. =p Ik wil ook weten wat de mentaliteit is op het moment. Zoals je zelf al zegt is het niet hebben van teams duidelijk een dealbreaker, maar is het wel echt zo dat alle newbies singles willen? Het heeft nu betrekking op TNOT2, maar het is best mogelijk om met een ander toernooi format een hele dag met teams te vullen, om maar iets te noemen.
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
Ben voor both teams is super leuk maar solo is nog leuker, ik begrijp dan ook als het een 1 daagse toernooi word dat er geen poules zijn.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik stem both :p
leuk als host xD

ik heb een datum!!!!

23 november!
maarrrrr
de entree prijs is wel hoger dan normaal: €15,-
maar daar heb je wel iets voor terug.
- een teeeeering grote zaal waar zeker genoeg mensen in kunnen (dus geen reserve lijst)
- een bar die om de zoveel tijd open gaat.
- en zelfs genoeg ruimte om een radslag Barrelroll te doen! (is een must natuurlijk)

het verhaal is. ze hadden nog 1 zaal over, maar die is wel heel groot.
ik heb een deal met hem kunnen maken dat ik bepaalde dingen niet hoef te betalen.
maar dan nog kom ik wat geld te kort als we dit een vloeiend toernooi willen maken, waarin iedereen veel matches kunnen spelen (ook buiten het toernooi om).

gaan mensen hier mee akkoord?
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
is ie entree prijs, voor teams en singles of allebei 15 euro dus 30 in totaal?

Verder ziet het er kank vet uit allemaal :p Vooral die radslag, maarja dat wordt natuurlijk een barrelroll

E: Misschien voor de nieuwe mensen is het handig om het verschil tussen bracket en poules uit te leggen, ook omdat ze moeten kiezen in deze poll. Mijn uitleg is dit

poules=je zit in een groep van een aantal mensen(zal wel 6 zijn) daarin speelt iedereen tegen elkaar en krijg je punten, de 2 beste gaan door naar brackets

brackets=je speelt tegen 1 persoon verlies je de best of 3 ga je naar loser bracket, als je dat ook verliest lig je eruit. Als je wint ga je door naar de volgende ronde
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Ik stem both zonder poules. Ik was aanvankelijk niet echt van de teams maar de teammatches met Aqua Renji en gymmo hebben me overtuigt van hoe geweldig ze kunnen zijn. Verder ga ik er zoizoe wel een klein beetje vanuit dat ik toch in ieder geval een match zo moeten kunnen winnen. en in de pules eruit geschopt worden geeft een et zo zuur al dan niet zuurder gevoel als er in de bracket uit gegooit worden. dus schiet niemand ermee op.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
@ sino

die €15,- is om binnen te komen.
dan komt er nog eens €5,- per toernooi waar je aan meedoet.
ik wilde eerst €10 entree en €10 voor singles en €10 voor teams (per team)

die foto's kunnen geregelt worden, faab :)
hier al eentje van de nobelaer site zijn.
het zal niet zo aangekleed zijn als op deze, hoor ;)
ga maar uit van een theater zaal en daarbij een foyer met bar.
oja ze hebbe ook foto van die bar :p

tis duidelijk een stuk beter dan die paardekantine van vorige keer :chuckle:
behold

de zaal


de bar
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
15 euro entrance fee is hoger dan ooit en ook echt de limit IMO. Dit betekent neem ik aan dat er aanzienlijk minder prijzengeld is (5 euro inleg ipv 10)? Is er nog een kans dat je overhoudt van de entrance fee en dat terugstort in de pot?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
er is dan idd minder prijzengeld voor singles (mits er singles + teams gekozen wordt, waar ik nu even vanuit ga)
de voornamelijkste reden dat ik de entreeprijs verhoog is omdat er tv's gehuurt moeten worden EN die zaal moet worden betaald. de zaal is duur en er moeten genoeg tv's zijn met zoveel mensen.
ik hoop iig wel dat er genoeg overblijft om dat nog in de pot te gooien.
maar ga er niet van uit.
 

Gymmo

Smash Rookie
Joined
Aug 15, 2008
Messages
17
Location
The Netherlands
NNID
Gymmo_Network
Ik heb gestemd voor 'Singles and Teams (NO POOLS)'. Teams vind ik leuker dan Singles, maar twee toernooien zijn beter dan één. 25 euro inschrijfgeld is trouwens wel een smak geld zeg, blij dat ik een OV kaart heb.
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Yoowz, kheb gekozen voor den eerste optie maar geen zwembaden (pools) kom op man da kan toch niet... >.<

anyways.. kdenk ook dat het kiezen van alleen teams geen groot probleem is aangezien aardig wat mensen die nog nooit aan een toernooi mee hebben gedaan niet in hun eentje komen en dus vaak wel een teammaat bij hebben.

grtz Stabman
 
Top Bottom