• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Norwegian players HEY HO

WithinTemptation

Smash Cadet
Joined
May 30, 2008
Messages
36
Location
Kongsberg ,Norway
This is a message for all the (if any?) Norwegian players on this forum:

Hallo folkens! Gutt på 18 her fra Hønefoss som søker etter flere aktive smash spillere fra Norge til å enten duke noen kamper med eller kanskje prøve å få arrangert noen arangementer. Har spilt smash siden jeg fikk mitt første smash spill til N64 og gleder meg som ett spebarn til brawl kommer. Har vært en rimelig aktiv smasher og har Bowser som min main, men har ikke fått sjansen til å bli med på noe form for turnering enda, fordi jeg viste ikke hvor jeg skulle begynne å lete etter slikt hehe og fordi jeg ikke har vært på no forum før nå, så er det jaggu ikke rart i at jeg ikke har blitt hørt om før :p Spørsmål eller noe du/dere vil dele? Ta en chat? Få igang ett arangement kanskje? Send en post her eller pm meg da vel ;)

Keep on smashing!
/Temptation
 
Top Bottom