• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Nederlands Smash Tournament: 16 November - Vlissingen - Melee

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Loek op de lijst ;__; nog niet confirmed

Je **** btw beter één hele grote lijst maken en gewoon achter de naam zetten Geconfirmed of niet...

Ik weet wat je denkt JP :p
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Rbot unconfirmen op de lijst en Loek aan de lijst toevoegen van mensen die nog niet geconfirmed hebben.

Ik maak wel even snel de lijst voor je.

Deelnemers:

1. Veen *CONFIRMED*
2. JP *CONFIRMED*
3. Kai *CONFIRMED*
4. Pr3y *CONFIRMED*
5. Wingz35 *CONFIRMED*
6. Sinful *CONFIRMED*
7. Jeffrey *CONFIRMED*
8. Jorge *CONFIRMED*
9. Sander *CONFIRMED*
10. Masterser *CONFIRMED*
11. Shino *CONFIRMED*
12. DarkRenji *CONFIRMED*
13. Marc *CONFIRMED*
14. Keyy *CONFIRMED*
15. Happosai *CONFIRMED*
16. Lawrencelot *CONFIRMED*
17. Bisquit *CONFIRMED*
18. Mccloud *CONFIRMED*
19. Stabman *CONFIRMED*
20. Zudox *CONFIRMED*
21. Booz *CONFIRMED*
22. Zgetto *CONFIRMED*
23. Trained n00b *CONFIRMED*
24. Rikuzu *CONFIRMED*
25. Adam
26. Faab
27. Choco
28. Ryuker
29. Remen
30. Amsah
31. Dave
32. Linkje
33. OAT
34. Utto
35. Rbot

Zo is ie veel overzichtelijker =')
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Ik zat tering veel moeite te doen om 2 van die lijsten te maken en dan kom je er nu mee dat het zo overzichtelijker is? kk lijer :p
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Okay, maar dan moet je wel op de fiets hiernaartoe komen, anders gaat hij naar haarlem en steelt hij hem alsnog :]
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Meh.. kben bang dat ik niet meer kan komen, omdat Booz en Zudox af hebben gezegd (ze dachten dat het brawl was... -_- ) en ik geen vervoer meer heb dan. /sigh

best jammer want ik had toch wel weer zin om melee te spelen ipv brawl.

mja kzie een aantal van jullie wel weer met het brawl toernooi

grtz Stabman

ps. we hadden ook meegedaan aan ZEST3 geloof ik (al had ik toen een ander nick) of een ander melee toernooi dus daarom zei ik dat we weer derbij waren =P
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Zet mij maar op de lijst van dit toernooi, moet nog wel ff kijken of ik echt kan, maar ik zou zeker willen komen. Vlissingen is echter wel een end weg en ik moet ff checken of ik wel kan op die datum, vast wel.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Eerlijk, ik zag net dat er 5/6 tv's zijn. Dan kan je makkelijk singles en doubles doen hoor :O Toernooi zonder doubles is niks man :p

En ik heb gehoord dat JP geraped is net

EDIT: net = de hele dag*
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Als we er doubles bij doen wat dan waarschijnlijk het geval is doen we nog 2,50 euro extra voor de doubles denk ik o; ik zal met de eigenaar van de venue bespreken tot hoelaat het mogelijk is precies door te gaan, dan ff de tijden posten van hoelaat tot hoelaat het mogelijk is, even kijken hoeveel TV's we zowiezo hebben, en dan kunnen jullie bepalen of er genoeg tijd voor doubles zal zijn of niet, ook in overweging nemend dat sommige mensen misschien vroeg weer weg moeten vanwegen treintijden, en hoeveel mensen dat er dan zijn.
 
Top Bottom