• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

MNR Events enquete: Dance/Game feest

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Hoe zou je het vinden als er een dance event komt, geheel in het teken van games. Het kost minder dan 5 minuten, deze in te vullen. Dus laat even je stem horen via de volgende link:

http://www.mnr-events.nl/

Bij het invullen van je favo game en je top3, gaat het om aller tijden en niet alleen op dit moment. Want misschien als er veel meer mensen diezelfde game op nummer 1 zetten, zouden we dát spel kunnen gebruiken als thema voor een Game/ Dance event. Wie weet...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik snap het niet. =[

De games top 3 die je moet geven, wordt dat alleen een thema of ook een competitie of whatever? In dat laatste geval heeft het alleen zin om multiplayer in te vullen. Ik vind het allemaal maar vaag, maar een zure oude man als ik is vast niet de doelgroep. =/
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Als thema.
Maar ik weet er verder ook weinig van hoor, ik help ze alleen een beetje dooor te zorgen dat meer mensen stemmen, that's all :p
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Dit soort topics zouden echt een slotje moeten krijgen, net als die sporttopics. Wat heeft dit nog met smash te maken? Of hou het anders in de dutch thread.

Komt bij dat jeffrey de hele nederlandse smashcommunity op msn heeft en zo ook een berichtje kan rondsturen met deze enquete...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Je hebt een punt. Ik had het al bedacht, maar ik vond het niet goed om het te sluiten terwijl ik het in eerste instantie open heb gelaten. Vanaf nu geldt dan ook dat dit soort topics niet gewenst zijn, al valt er altijd over te praten.

Wat sport betreft, het EK voetbal is iets bijzonders en deze room is een halve social board. Met mate moet het kunnen IMO. Bovendien, er gebeurt bar weinig op smashgebied.
 
Top Bottom