• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Melee tournooi in zeeland

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Te gek toernooi inderdaad. Grappig om te zien hoeveel niveauverschil er is tussen de random noobs. Je zag er die heel goed leken en konden comboen zelfs zonder advanced techs, maar ook die gewoon in het midden van de stage stonden te wachten als hun tegenstander recovert. Volgende keer kom ik weer.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ja khad een matige dag. Alleen maar peach gespeeld in et toernooi en niet eens een beamsword tevoorschijn gehaald, slecht van me >_>
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Ja khad een matige dag. Alleen maar peach gespeeld in et toernooi en niet eens een beamsword tevoorschijn gehaald, slecht van me >_>
Ik rond het einde nog 2 beamswords, die heb ik gewoonlijk bijna nooit.

Misschien heb ik je item mojo gejat :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ach, kheb nog wel matches gehad met 3/4 stitches en kheb volgens mij in totaal 2 of 3 keer een bom gepakt, dus et valt nog mee denk ik, hoop ik xD
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ja, en kraakte em nog 3 keer met dezelfde stitch ook. De eerste keer killde ik em ermee en toen meteen vette damage bij z'n nieuwe stock :p
 

kai123

Smash Cadet
Joined
Mar 2, 2006
Messages
40
Location
Oost-souburg,The netherlands
Het toernooi was echt te vet,jammer dat jullie gelijk na het toernooi weg moesten/gingen aangezien we nog vrolijk hebben door gesmashed tot een uurtje of 4 's nachts ^^.

Ik ga maar weer ns oefenen,zie jullie binnekort wel op 1 of ander toernooi in nederland ;)
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Het was echt een vet tournooi jammer dat ik jullie allemaal heb moeten ownen... tsja dats laif.


<________<; Anyways, het was echt heel vet om dit skill level nou eens in het echt te zien, heb er extreem veel van geleerd, en ik wil nog een keer een rematch tegen je, Jeffrey :p


En roy was toch wel een stukkie beter dan jullie hadden verwacht, of niet?
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik vond het wel grappig toen ik iemand hoorde: "Ja Kai moet nu tegen cpt mccloud, ik durf er mn geld niet op in te zetten maar omdat Kai zoveel beter geworden is verwacht ik toch wel dat ie gaat winnen" of iets dergelijks
 

kai123

Smash Cadet
Joined
Mar 2, 2006
Messages
40
Location
Oost-souburg,The netherlands
Wat?! ik moest niet eens tegen mc cloud smashen,dus zal wel tegen iemand anders geweest zijn,en wie dat heeft gezegd had toch echt wel teveel vertrouwen in me.

Mccloud zou me kunnen 3 stocken als ie ook maar een beetje serieus speelde :(

Achja nu weet ik iniedergeval wat me te doen staat en hoe groot de skill-gap nog is ^^.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Ik vond het wel grappig toen ik iemand hoorde: "Ja Kai moet nu tegen cpt mccloud, ik durf er mn geld niet op in te zetten maar omdat Kai zoveel beter geworden is verwacht ik toch wel dat ie gaat winnen" of iets dergelijks
Dat was waarschijnlijk sarcastisch hahahaha Ik riep ook dat ik cpt mcloud ging ownen XDD

Iederreen snapte echt wel dat dat niet gaat, iniedergeval niet atm :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Wat?! ik moest niet eens tegen mc cloud smashen,dus zal wel tegen iemand anders geweest zijn,en wie dat heeft gezegd had toch echt wel teveel vertrouwen in me.

Mccloud zou me kunnen 3 stocken als ie ook maar een beetje serieus speelde :(

Achja nu weet ik iniedergeval wat me te doen staat en hoe groot de skill-gap nog is ^^.
mm helaas is mccloud de beste in de wereld. (ik zeker niet though)
en je moet zeker niet naar toernooi gaan voor de winst. geloof me het enige wat je wilt is mij ontmoeten :O !!!!
 

kai123

Smash Cadet
Joined
Mar 2, 2006
Messages
40
Location
Oost-souburg,The netherlands
mm helaas is mccloud de beste in de wereld. (ik zeker niet though)
en je moet zeker niet naar toernooi gaan voor de winst. geloof me het enige wat je wilt is mij ontmoeten :O !!!!

OMFG dan heb ik een stock van de beste speler in de wereld af kunnen halen :O .

Ennuh dan moet je wel "de meester van de ownage" zijn als er nu al 2 gasten naar toernooien gaan speciaal om jou te ontmoeten en er straks zelfs nog meer bijkomen :O .


Bijdeweg,foto's van het toernooi ; http://www.tntgameshop.com/shop/index.php?option=com_zoom&Itemid=14&catid=18&PageNo=5
 
Top Bottom