• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Melee tournooi in zeeland

kai123

Smash Cadet
Zaterdag 3 mei vanaf 12.00 uur wordt de Super Smash Bros Melee competitie gehouden in Sporthal Souburg.

Het adres is:
Koopmansvoetpad 75
4388 AS Oost-Souburg

De eind-tijd is afhankelijk van het aantal deelnemers. De verwachte opkomst ligt ongeveer op 70 deelnemers . De winnaar gaat met een exemplaar van Super Smash Bros Brawl naar huis!

Naast de SSBM competitie wordt er ook, voor de liefhebbers, een fun-compo gehouden met Super Smash Bros Brawl op de Wii.

Er is een mogelijkheid om te blijven slapen en eten te bestellen. Meer info hierover onder "Extra".

Entreeprijs is 6 euro per persoon. Inschrijven voor deze competitie kan via www.core-lan.nl

Let op: je moet je eerst registreren op deze website om te kunnen inschrijven. Er zijn meerdere mogelijkheden aanwezig, namelijk:
- alleen deelname aan SSBM
- heel evenement met andere competities (entreeprijs is hoger)

regels:

Match:
Best of 3 double Elimination (Winner/Loser Brackets)

Rules:
Geen items
4 Levens
8 Minuten

Stages:
Final Destination
Yoshi Story
Fountain of Dreams
Kirby 64
Pokemon Stadium

Brawl fun compo regels:

Match:
Best of 3 double Elimination (Winner/Loser Brackets)

Rules:
Items:
Smash Ball (Very Low Appearance)
4 Levens
8 Minuten

Brawl Stages:
Battlefield
Final Destination
Luigi's Mansion
Delfino Plaza
Lylat Cruise
Smashville
Skyworld
Pokemon Stadium 2

Melee Stages:
Pokemon Stadium
Green Greens

Overnachting
Het is mogelijk om gratis te blijven slapen, mocht het te laat worden.
Hiervoor moet je zelf een luchtbed en een slaapzak meenemen of iets anders waar je op kan slapen. Je slaapt namelijk met de rest van de deelnemers in een slaapruimte in de sporthal en er zijn geen bedden.

Eten
Je **** ook eten bestellen of in de kantine of via Core Lan (ontbijt bijvoorbeeld). Hiervoor moet je gewoon zelf betalen.

Deze compo word gehouden op een lan die van 1 mei tot en met 4 mei duurt, wou je eventueel de volle dagen komen, schrijf je dan daarvoor in op de site.

Coen

BRoomer
BRoomer
Denk dat ik wel kom opzich. Zeeland is niet overdreven ver.

Alhoewel, Souburg is wel 2 uur reizen minstens vanaf Rotterdam.

Jeffz0r

Smash Champion
2 uur onderweg, 35 euro voor een retourtje. En dat voor Melee wat me niet meer zoveel boeit...
Ik kom niet XD

Jeffz0r

Smash Champion
Okee ik kom alsnog, kheb een kaartje van het Kruidvat. Voor een tientje onbeperkt reizen op een zaterdag of zondag :p

Maar zet alstjeblieft die Smash Balls uit in het Brawl toernooi XD

kai123

Smash Cadet
Helaas bepaal ik de regels niet,ik heb er wellicht enige invloed op en ben het ook totaal niet eens met smash balls aan,zal kijken wat ik kan doen ;)

Nice die actie van het Kruidvat,hoe meer opkomst hoe beter,winnen ging ik toch al niet meer ^^

UchihaJP

Smash Ace
Smash balls is alleen leuk voor fun play.
Smash balls tijdens een competatief toernooi is totally broken, geluksfactor heeft te veel invloed op het spel.

En mjehhh, mayb kom ik ook wel met die kruidvat actie hehe.

ITS OVER 9000!!!!!!!!!!!!

Coen

BRoomer
BRoomer
Girlfriend + memory card meenemen? Ja, why not....

Btw, je gaat geen toernooien winnen met sonic, shadow O_O daar zuigt sonic te hard voor.

Toch maar even bij kruidvat kijken.....

kai123

Smash Cadet
De kans bestaat alsnog dat de smashballs uitgaan,en anders kan iedereen toch gewoon iemand met een semi-**** FS nemen als ike,of iemand als ness of lucas,waarmee je geen *** hoeft te doen om de smash ball te pakken ,imba kut kereltjes ^^

Coen

BRoomer
BRoomer
ja coen, hou jij je maar aan je "sonic is low-tier" dan **** ik ondertussen ff heel het toernooi ^^

fear me, smashballs staan aan xD
Sonic is niet low tier. Hij is crap bottom garbage tier en zal dat altijd zijn. Ja, dat vind ik zelf ook jammer :p

kai123

Smash Cadet
Yuh dit gaat gewoon door,er werd meer gepost in het topic op de site van de lan ;) .

Is het mogelijk dat degene die met de trein komen zorgen dat ze ongeveer tegelijk aankomen,dan haal ik jullie op bij het station,het is hooguit 10 min lopen naar het gebouw van de lan,en ongeveer 20 minuten als iemand nog ff wat te drinken of eten wilt halen in het dorp voor tijdens het toernooi,drinken en eten kan uiteraard ook gewoon op de lan party gehaald worden ^^.

kai123

Smash Cadet
de kans bestaat dat er op het toernooi/de lan party zelf nog iemand is die intresse heeft in us brawl + freeloader,mocht niemand van boards er intresse in hebben,maar dat kan ik je uiteraard niet garanderen ^^.

Al enig idee hoe laat iedereen ongeveer aan gaat komen op het station in souburg ?

Jeffz0r

Smash Champion
Wij vieren staan iig wel ingeschreven. Hoe herkennen we je?
En een telefoonnummer zou ook wel handig zijn.

Jeffz0r

Smash Champion
Er waren 40 of 41 deelnemers, dit was de top8:
1. Mccloud
2. Biscuit
3. Happosai
4. Jeffz0r
5. Royblablabla
5. Lawrencelot
7. Ping
7. Shadow
De rest waren random n00bs, kweet alleen nog dat Raikkachi 13e werd (die nu overigens kaal is XD)

Toernooi was verder eigenlijk best goed geregeld.

Top Bottom