• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Kobst4: Canceled!!!!

Status
Not open for further replies.

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Melee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Ik heb nog nooit brawl gedaan*

Locatie: Hilvarenbeek, Holstraat 4b.

Wanneer: Duh >_> Venue is open om 10.30 uur, maar dan moet ik alles nog klaar gaan zetten. Toernooi begint als er voldoende mensen zijn om alvast te beginnen. *Let op, zondag OV.

Prijzen:
Entree: 5 euro
Singles: 5 euro, verdeling is 60, 30, 10.
Teams: 5 euro P.P., verdeling is 70, 30.

Regels:

1vs1:
- 4 stock, 8 minuten much?
- double elimination
- best of 3, finals best of 5, grand finals best of 7
- geen items, joh
- 1e stage is random, what else?
- random stages: FD, FoD, DL64, PS, BF
- counterpicks: YS, MC, DK64, RR, Brinstar
- rest is gebanned
- ASP: verliezer zegt stage hardop -> winnaar kiest character -> verliezer kiest character
- Dave's rule (*verschuift s* -> Dave rules)
- geen wobbling
- stalling niet toegestaan

2vs2:

- 4 stock, 8 minuten
- double elimination
- best of 3, finals best of 5
- geen items
- frienly fire aan
- levens stelen toegestaan
- stages: same as singles, maar zonder FoD en MC
- ASP: same
- Dave rules
- stalling niet toegestaan

Inschrijvingen:

Uhmm......... Ik
Jeffz0r
Coen
Dave
Linkje
Goat

The usual 'Var can't do anything by himself':
Host hulp plz
****, ik moet eens een laptop aanschaffen :ohwell: *omg, ik gebruikte een smiley* (uitschrijven?)
TV's (4) en cubes (2) smash (1)
Iemand moet een extra kabel (zon tv kabel ding geval voorwerp) meenemen indien de tv zonder scart weer een probleem gaat vormen :urg: *WUAT?! weer een smiley*
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
zet mij er maar op en captainmccloud en biscuit, ik denk dat ze wel willen komen CARAMELLDANSEN :laugh:

kan het misschien 1 weekend later, de 30ste?
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
IK HEB EEN NIEUWE CONTROLLER BIATCHES :D
Maar yeh.
Thanks Happo ^^!
Schrijf Coen, Rage en Lone Wolf in pls :3

Ik ben trouwens zo vrij geweest om een beetje hier en daar op Hyves smashers te vragen xD
Is dat erg? :B
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
counterpicks MET TOESTEMMING VAN TEGENSTANDER: Corneria, Brinstar

dat bedoeld hij. dan is het geen counterpick meer. Brinstar is een normale stage en hoort op counterpick. Corneria gewoon niet....
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
zet mij er maar op en captainmccloud en biscuit, ik denk dat ze wel willen komen CARAMELLDANSEN :laugh:

kan het misschien 1 weekend later, de 30ste?
1 Week later kan ook wel komen idd.. Deze datum kan ik niet, maar ik durf denk ik ook niet meer zo goed met al die 14 jarige jongetjes die mij in elkaar willen slaan, en anders pakken ze steeds mijn kastje af...
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
!!!!!! WAHAHHAHAHAHAH een kastje dat was te mooi.

ik wil niet komen als er binnen gerookt mag worden. kan je dat aanvragen. ik kan ook alleen de 30e
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Wacht, mogen gebande stages gebruikt worden als iedereen het eens is? Zo nee, dan heeft het nog een eventuele functie om die toestemmingscounterpicks erin te doen, stagepick mindgames o_O.

Sorry, de 30e in de venue gewoon niet beschikbaar, anders zou ik het wel gadaan hebben. Wat betreft die rokers, my bad, ik ben té aardig en wil niet onbeleefd kunnen overkomen what so ever, de volgende keer jaag ik ze weg met een bijl ofzo, ok ^^
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Kunnen we niet gewoon de traditionele ruleset gebruiken? ><
Maffe manier van counterpicken is dit, welke tegenstander gaat nou akkoord met een stage waar hij meer kans heeft om te verliezen?
En zowiezo; waarom wel stalling? >< dat is ghey! Ik heb geen flauw idee waar de grens van extreem moeilijk ligt :0 Ik kan ook eeuwig m'n tegenstander gaan sing stallen, het is toch ook extreem moeilijk om hem daar te krijgen?
1 Vote for traditional Rules pls.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
De counterpick met toestemming zijn eigenlijk bedoeld om men een gevoel te geven dat ze er in zitten, zonder dat ze er in zitten en er bestaat een extreem kleine kans dat het gebruikt wordt.

Wat betraft stalling, ga met falcon naar FoD, laat je van de ledge vallen, DJ naar de muur beneden en begin te walljumpen met DI terug naar de muur tijdens een directe aireal, blijf walljumpen voor een minuut of 2, als je dit ****, dan zal ik Z.S.M. stalling verbieden, zo niet, dan weet je wat ik bedoel.

Als stalling helemaal uitgesloten zou zijn, waarom dan geen corneria, aangezien stalling het grootste argument voor banning was?
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Stalling is al verboden sinds de Peach bomber stall en meer... Waarom het nu ineens weer een issue is snap ik niet helemaal... :S...

Ik kan trouwens wel komen, ik schrijf me in :). (En Linkje schrijf ik ook in, in de hoop dat hij nu ook kan :p)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
****it weer een zondag -_- zo verdien ik natuurlijk helemaal geen drol. maar ik ga het proberen te regelen... en neem mijn magnum en kastje mee XD

Edit: met deze idiote ruleset kom ik trouwens niet .......

No stalling. ...anders moet je de hele dutch thread even na lezen :p

Counter pick...... alle normale stages, DK 64, Brinstar, Rainbow Ride,(Mute city optional dus dat ligt aan de host.)
Geen Items

Random: DL 64, Final Destination, Pokemon stadium

zelfde met teams .... laten we gewoon spelen zoals we normaal doen.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Ok ok, ik verander het wel.
Met stalling in teams bedoelde ik btw hetzelfde als het niet verboden zijn van wobbling in teams.
Wat betreft stages, ik stop iets meer in random als jullie het niet erg vinden.
En ik wil graag duidelijkheid over het 'stallen is verboden vs ban corneria wegens stallen.'
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ok ok, ik verander het wel.
Met stalling in teams bedoelde ik btw hetzelfde als het niet verboden zijn van wobbling in teams.
Wat betreft stages, ik stop iets meer in random als jullie het niet erg vinden.
En ik wil graag duidelijkheid over het 'stallen is verboden vs ban corneria wegens stallen.'
De stage is groot. Als je voor staat, kun je rechtsonderin gaan wachten op je tegenstander, als hij rechts staat dan blijf je lekker links wachten. Plus idd de vliegtuigjes.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
@ Linkje: Het is een samus cp, niet de mijne, ik ken de stage niet en speel er nooit op. Gewoon om misverstanden te voorkomen.

@ Dave: Je zegt dus dat je in corneria veel te makkelijk **** stallen, maar stallen was toch verboden?
Stallen is verboden ja, maar met die redenering kun je net zo goed Temple aanzetten :p.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
1 Week later kan ook wel komen idd.. Deze datum kan ik niet, maar ik durf denk ik ook niet meer zo goed met al die 14 jarige jongetjes die mij in elkaar willen slaan, en anders pakken ze steeds mijn kastje af...
lol wtf?! XD ik wil dit verhaal horen

!!!!!! WAHAHHAHAHAHAH een kastje dat was te mooi.

ik wil niet komen als er binnen gerookt mag worden. kan je dat aanvragen. ik kan ook alleen de 30e
ik ben de moeilijkste niet Linkje ;) ik rook wel gewoon buiten... no spang swa, you know? ok ok boeng lauw spang spang
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Ok, dit wordt slecht en ik heb er totaal geen zin in. Nog over de cubes, ik heb een wii en een cube en 1 smash disc, als ik het goed heb begrepen neemt thomas 1 smash disc en 1 cube mee, als iemand nou nog 2 smash discs en 1 console kan meenemen zou dat fijn zijn. Ik ben me ervan bewust dat 4 tv's in een toernooi met een venue erg weinig is, maar als niemand voorstelt een cube mee te nemen heb ik eigenlijk geen rede om voor meer tv's te gaan zoeken. Als jullie nu kwaad op me zijn en me willen verwonden, zeg het dan even, dan kan ik het zelf doen -_-.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom