• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Kampers United Tournament #1 RESULTATEN laatste pagina!

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
sorry, maar je bent niet beter dan thomaz :p


congratz met 5e plaats though ^_^


en good **** mindtrick o:



sorry voor het flaken, ging op het laatste moment gratis naar disneyland, en had daar niet meer opgerekend


en negers met knuppels die je mobiel jatten zijn stom :p
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Yayuhzz, was vet toernooi :D
Ben 99% Yoshi gegaan deze keer (paar keer fox :p)

Riciardos: vet chille kamer heb je man, thanks voor het hosten en eten en drinken enzo was ook te goed :)
Thomaz: bedankt voor het teamen, we deden het toch niet slecht tegen team overpowered ^^
Exalador: goede sheik (en ness ook :o) heb je man, was te close beide sets :p
NubCake: nice falco heb je, bijna gewonnen o_O ( maar toen ging ik lame fox :p)
JP: in teams deed je het nog best goed in je eentje :p good games in onze set :D
Adam: je sheik is simpelweg te goed, best wel geraped in finals :p ik had je wel bijna naar losers gekicked though xD ik kom je roy halen volgende keer :cool:
de rest: was gezellig, leuke matches gespeeld, tot een volgende keer :D
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
NOES! Exalador had tweede moeten worden (eigenlijk eerste, maar ja hij wil zijn beste character - Ness - niet gebruiken, dus dan vraag je er zelf om)! Maar ja, ik weet zeker dat hij een bad beat kreeg op het laatst, waarschijnlijk Azen die gekraakt werden door 83o of zo.

Maar netjes gedaan hoor Mind Trick, Props als je alleen maar Yoshi gebruikt hebt (en ander alsnog). Yoshi is bijna net zo cool als Luigi.

Edit: Ik vroeg me net af he, zou Azen nou ook goed zijn in poker?
Ach ja... ik heb ness ook gedaan tegen yoshi maar dat ging niet echt lekker dit keer :p eerste in teams dat wel... en zoooooooooooooo close met mind trick

Exalador: goede sheik (en ness ook :o) heb je man, was te close beide sets :p

Je yoshi is gruwelijk geworden man...... zeker veeeeeel beter als de laatste keer dat ik tegen je speelde... 2x heel close, 2x verloren dammit >_< hoe kon ik het die 2e keer weggeven toen ik 2-1 voor stond... gratz man ik zal geen gay-yoshi jokes maken :p

Adam: thanx voor teamen nog, te goed ^^
Riciardos: uiteraard thanx voor het hosten en de friet, het was chill
JP: jammer dat we elkaar niet tegen zijn gekomen in een bracket match :( was veel leuker geweest
de rest: et was leuk, tof dat jullie er waren
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
-Adam, haha het was te dope =] Thnx 4 de matches.

-Exalador, je telefoon blijft sexi :] Leuke matches met je gehad, ik kom binnenkort nog wel langs om te chillen ^_^.

-MindTrick, de volgende keer gooi ik je pimp yoshi op de bbq ! O_O KK gare yoshi @_@ Je bent echt vooruit gegaan in de afgelopen weken. De afgelopen toernooien hebben je absoluut veel goed gedaan.

-Riciardos bedankt voor de zwaar ownende chille smashtoernooi. Ik hoop dat je binnenkort nog 1tje houdt ^^.

-Thomaz, je ownt man. Je ownt kk hard :| Geen bullshiet dat je zuigt :p een fout maken kan gebeuren, gewoon door blijven gaan~ @_@ It was fun. ^^

- Tim, je bent een grote klootzak voor het flaken :p. Kheb teams in men 1tje moeten doen, ging opzich best goed ^_^. Als je was gekomen dan hadden we teams geraped.

De rest, het was leuk :"D Blijf zo doorgaan, ik hoop jullie in de toekomst weer te zien. =]
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hoe moet hij ook weten dat een woord wat op elke andere plek en in elk woordenboek volkomen normaal is hier als offensive wordt gezien? >_>
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
Soz. Pokemon is gewoon veel vetter dan Smash. :(

lolnoes!!!! :p mja, meningen zijn meningen hè ^^ hoop ooit nog is tegen je te spelen als ik nog beter ben en een kans maak (als ik dat nu nog niet doe, tim denkt van niet... maar hij is een lame quitter lol XD grapje man) mja... again, was te vet allemaal.
en mind trick... je fox deed idd gay XD op het einde begon ik er eindelijk beetje tegen te kunnen spelen... maar toen bleek het toch wel gwoon best out of 3 te zijn ;_; anders had ik de match daarna misschien nog gewonnen en je weet niet hoeveel meer ^^

hope 2 see every1 another time =) (jmmr genoeg niet op kobst 2, want kwoon te ver weg^^)
 
Top Bottom