• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Het Nog Niet zo Grote Nederlandse Smash Woordenboek

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Ik heb misschien iets.
De Vartech:
1. Met samus (duh) recoveren.
2. Bij de edge geraakt worden door een techbare aanval.
3. Walltechen, met walljump.
4. Bommetje.
5. DI om op de edge te komen.
6. SWD naar de andere kant van het veld.
7. Dit lukt zeer zelden.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
je kan niet zomaar iets toevoegen wat alleen jij begrijpt :) of wat alleen jij gezien hebt. alle old skool spelers weten wat de reffie is of de dave.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik heb misschien iets.
De Vartech:
1. Met samus (duh) recoveren.
2. Bij de edge geraakt worden door een techbare aanval.
3. Walltechen, met walljump.
4. Bommetje.
5. DI om op de edge te komen.
6. SWD naar de andere kant van het veld.
7. Dit lukt zeer zelden.
tl,dr

:laugh:
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Ik claim het alleen maar als mijn find.
Ik probeer tevens te helpen dit woordenboek uit te breiden.

De Mew2king moet er wel op, want het is een term van nederlandse komaf. Tevens vind ik dat De PC Chris erop moet, je weet zelf wel wat het is.

Ik ben vereerd dat ik als eerste op de lijst sta. Er is trouwens nog een Utto, namelijk een groente op iemand gooien die shield en dan een float cancelled fair er achteraan.

Misschien moet je, als het gaat om veel gebruikte termen, ook een aantal bekende quotes en hun oorsprong opnemen ;) Je moet ook nog bij de Maarten zetten dat heel veel mensen denken dat het de Faab heet, maar dat die mensen erg lame zijn.

Edit: BTW, mensen moet niet dingen gaan verzinnen, dat is lame. Ik bedoel, de Wob-Wob? WTF? Dat is niet legendarisch genoeg...
Sorry, dit had ik gemist, mijn excuses voor het wagen van een poging om iets in het woordenboek te krijgen.

@ Marc: Wat betekent dat en 10 chars?
@ Marc Edit: Ik weet wat 10 chars is. Ik bedoelde dat jij dat zou moeten gebruiken in die post, of hoeft dat niet bij een quote?

Verkorte uitleg: Walltech to SWD.
 
Top Bottom