Kirby Squad
Smash Lord
Whoops
heb het gefixed Mind Trick ^^
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
tl,drIk heb misschien iets.
De Vartech:
1. Met samus (duh) recoveren.
2. Bij de edge geraakt worden door een techbare aanval.
3. Walltechen, met walljump.
4. Bommetje.
5. DI om op de edge te komen.
6. SWD naar de andere kant van het veld.
7. Dit lukt zeer zelden.
Sorry, dit had ik gemist, mijn excuses voor het wagen van een poging om iets in het woordenboek te krijgen.De Mew2king moet er wel op, want het is een term van nederlandse komaf. Tevens vind ik dat De PC Chris erop moet, je weet zelf wel wat het is.
Ik ben vereerd dat ik als eerste op de lijst sta. Er is trouwens nog een Utto, namelijk een groente op iemand gooien die shield en dan een float cancelled fair er achteraan.
Misschien moet je, als het gaat om veel gebruikte termen, ook een aantal bekende quotes en hun oorsprong opnemenJe moet ook nog bij de Maarten zetten dat heel veel mensen denken dat het de Faab heet, maar dat die mensen erg lame zijn.
Edit: BTW, mensen moet niet dingen gaan verzinnen, dat is lame. Ik bedoel, de Wob-Wob? WTF? Dat is niet legendarisch genoeg...