• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Goat Update \^^/

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Voor iedereen die Goat ook een beetje mist, hij was afgelopen maandag 1 dagje in Nederland (Rotterdam) Dus heb ik em even gedag gezegd. Het gaat erg goed met em en 21 Januari komt hij weer voor 2 maanden ongegveer in Nederland.. Eindelijk :p

Hier een video met Matthijs in zijn natural environment XD

http://www.youtube.com/watch?v=F1bDBjKEZlQ

Als je geen zin hebt in al dat termen gelul :p kijk dan wel de laatste 2 minuten :) Daar is ie klaar met de rondleiding. ^^.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Nu ben ik beroemd, want ik word genoemd in een video op YouTube. Goede **** trouwens op die boot, ik heb het helemaal uitgekeken. Geit is zo elite dat ie mag kiezen of ie me Utto of Rutger noemt.

Toernooitje dan zou inderdaad wel cool zijn, gaan we ook voetballen...
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
ik werd geeneens genoemd door die blonde duitser :'( ik zal hem maar eens goed onder handen nemen als ie terug komt... hij luistert natuurlijk nog trouw elke dag onze cd en pinkt dan een traantje weg ^^
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Goed om te zien dat m'n favoriete zoetwatermatroos nog leeft. Het is niet meer dan logisch dat ie iedereen behalve de Agga crew in eerste instantie vergat. ;p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
degene die de mail hebben gehad van dave weten vast wel over THOG deel 2 .....
vragen kunnen ook naar mij gestuurd worden dat je het maar ff weet :p
 
Top Bottom