• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Explore your Neighbourhood! (Nederlands/Dutch)

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
The thing is... dis is maar 1/10 ofzo van de smash gemeenschap, en de meeste mensen weten dat al van elkaar wie er in de buurt, eigenlijk alleen echt handig als iedereen op de wiki staat imo.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
nou kijk. Dit is idd alleen handig voor als iedereen een smashwiki aanmaakt. Als mensen dat dus doen. Dan kunnen nieuwe mensen kijkn op smashwiki. Hey, die woont bij mij in de buurt, ff een PM sturen via zijn talk... Dit is dus ook voor de mensen buiten de community.
Ik ben trouwens ook bereid om smash-pages aan te maken voor die gene die dat nog niet hebben, en het aan mij melden met info. ;)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Die lijst per provincie is nogal overbodig naar mijn mening. Een lijst van spelers in Gelderland waar ik, Silver en Rune opstaan? Nou...wow. Daar staan ook nog eens twee mensen op die niet meer spelen. Je moet de lijst van Nederlandse smashers gewoon ordenen per provincie en erachter tussen haakjes zetten uit welke stad ze komen. Je **** daar ook best smashers met een link tussen zetten die nog geen Wiki profiel hebben, die wordt dan vanzelf wel gemaakt. Als iemand dan een andere smasher in de buurt zoekt, kan die de rest van de contactgegevens wel op Smashboards opzoeken. De artikelen per provincie moet je dan gewoon laten verwijderen. In Amerika heeft het misschien zin om per state een artikel te maken, in Nederland niet, daar zijn we te klein voor.

Ik waardeer de moeite die je erin steekt though :)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
over de mensen zonder wiki-page.... ik weet niet waar ze wonen ;)
En over de provincie... misschien heb je gelijk... maar ik vindt ut een beetje zonde als dat weg gaat :(
En als de lijst egt groot is (misschien door brawl), is ut wel handig om te kijken naar je eigen stad. Stel dat je bij N-H er 100 ziet ofzo. Dan kan je makkelijk kijken via de provincie dinges, om te kijken wie er in Amsterdam zitten, vanwege het alfabetisme, dat Amsterdam niet gelijk de eerste 10 zien ofso ;)

En zowiezo, wat is er mis mee, met die provincie-wiki's. Ze zijn misschien algemeen overboden, maar zullen vast wel op enige manier helpen. En je stoort er toch niemand mee ;) )
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
over de mensen zonder wiki-page.... ik weet niet waar ze wonen ;)
En over de provincie... misschien heb je gelijk... maar ik vindt ut een beetje zonde als dat weg gaat :(
En als de lijst egt groot is (misschien door brawl), is ut wel handig om te kijken naar je eigen stad. Stel dat je bij N-H er 100 ziet ofzo. Dan kan je makkelijk kijken via de provincie dinges, om te kijken wie er in Amsterdam zitten, vanwege het alfabetisme, dat Amsterdam niet gelijk de eerste 10 zien ofso ;)

En zowiezo, wat is er mis mee, met die provincie-wiki's. Ze zijn misschien algemeen overboden, maar zullen vast wel op enige manier helpen. En je stoort er toch niemand mee ;) )
Ik zei ook niet dat jij per se degene hoeft te zijn die die mensen toevoegd. Bovendien hoeft ook niet iedereen op de lijst, alleen de 'bekende' namen IMO. De SmashWiki is geen ontmoetingsplaats of zo, daarvoor zijn ook threads op Smashboards zelf.

En een lijst van 100 smashers in Noord-Holland, geloof je het zelf? En ook al zouden er zoveel zijn, dan is het nog steeds niet heel veel moeite om zelf diegene uit Amsterdam eruit te zoeken.

Dat je het zonde vindt van de artikelen is niet belangrijk. Op het moment dat je zo'n artikel maakt is het niet jouw artikel meer, maar het artikel van iedereen die de SmashWiki gebruikt. Aangezien een SmashWiki informatief en overzichtelijk moet zijn, lijkt zo'n artikel me totaal overbodig met de huidige omvang van de community. Je hebt al een algemene lijst van Nederlandse smashers, het is niet nodig om dat nog verder in aparte artikelen te splitsen.

Dus nee, ik geloof niet dat die artikelen op één of andere manier helpen. Je snapt zelf hopelijk ook wel dat 'maar ze storen toch niemand' geen manier van argumenteren is. Ik kan ook wel een pagina van mezelf op Wikipedia zetten en zeggen dat het niemand stoort, maar dat verneukt het principe van een informatieve all-round encyclopedie. Niet elk detail hoeft erop. Zo werkt het ook bij de SmashWiki. Daarom vind ik het ook storend dat elke willekeurige smasher uit Lelystad die naar één toernooi is geweest een SmashWiki pagina heeft. Ook volledige toernooireportages en **** moet gewoon van de SmashWiki af, veel mensen snappen blijkbaar nog niet waar zo'n ding voor dient. Maar ja, als ik het er niet mee eens ben pas ik het zelf wel aan, dat is immers het hele idee achter wiki's.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Das waar... ;)
Noujah, als die provincie lijsten worden gedelete, gebeurt dat maar. Zo niet, dan niet :) .
Over die 100 in N-H... het was maar een voorbeeld :p
Ach joh, ik probeer ook maar te helpen ;)
 

Banana_Dragon

Smash Journeyman
Joined
Jul 17, 2007
Messages
326
Location
Belgium
Meh, ik vind dit als Belg toevallig wel handig anders, lol.
Hier zijn amper smashers en de enigen die ik hier ken die versla ik allemaal... Maar als ik dan meedoe aan een buitenlands toernooi geraak ik nog niet voorbij de 2de ronde van de winner's bracket :p
Misschien dat'k hierdoor is goede Nederlandse spelers kan vinden om tegen te spelen/trainen.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Meh, ik vind dit als Belg toevallig wel handig anders, lol.
Hier zijn amper smashers en de enigen die ik hier ken die versla ik allemaal... Maar als ik dan meedoe aan een buitenlands toernooi geraak ik nog niet voorbij de 2de ronde van de winner's bracket :p
Misschien dat'k hierdoor is goede Nederlandse spelers kan vinden om tegen te spelen/trainen.
Woon je toevallig in West-Vlaanderen? Dan kun je wel eens bij mij langskomen als ik in Terneuzen ben.

Ik vind deze wiki trouwens best handig. Simna's Global Smashers Compendium is wel het handigst, maar als je geen google earth wil opstarten kun je beter dit gebruiken, anders moet je altijd zoeken naar de username en dan de location, waar meestal zoiets staat als "behind my pc".

Oh en zet bij Zeeland maar RoyWereForUnimare en bij Friesland Zero, dan staan die provincies er tenminste bij :p
 

Banana_Dragon

Smash Journeyman
Joined
Jul 17, 2007
Messages
326
Location
Belgium
Neen, ik ben van de provincie Limburg, niet West-Vlaanderen.
Andere kant van het land dus :p
Maar kben persoonlijk niet snel iemand die er direct mee in zit om afstanden af te leggen ofzo, ik ben graag onderweg.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Yuh zet RoyWereForUnimare erin! dan word zeeland tenminste ook rerepresent, en moet je echt goed zijn om jezelf erbij te laten zetten?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Yuh zet RoyWereForUnimare erin! dan word zeeland tenminste ook rerepresent, en moet je echt goed zijn om jezelf erbij te laten zetten?
neen

misschien dat we wel een kleurencode kunnen maken voor goede mensen (amsah, faab, ivo, coen etc) minder goede mensen (jeffz0r, blenderhead, roywereforunimare, ikzelf etc) voor noobs (iedereen die op zest 2 laatste werd in zn pool) en voor sukkels (Z-N freak)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
neen

misschien dat we wel een kleurencode kunnen maken voor goede mensen (amsah, faab, ivo, coen etc) minder goede mensen (jeffz0r, blenderhead, roywereforunimare, ikzelf etc) voor noobs (iedereen die op zest 2 laatste werd in zn pool) en voor sukkels (Z-N freak)
Noem je nou ons in dezelfde groep als blenderhead en royblablabla? XD

En welke kleur krijgen sukkels?
Ehm, zwart-wit gestreept misschien?
En in welke categorie hoort LPU?
Kleurcode doorzichtig
En wie is blenderhead?
Kennis van BF ofzo, hij was iig op ATM 1.4, verder weet ik niet of ie vaker geweest is waar ik niet bij was.

herrie makers krijgen coole kleur zoals paars met witte stippen (ik dus)
Hmmm, jij en Jody dus met zn tweeën die kleur?
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Zet me dr maar in dan nickname Requiem, real name Anne, locatie, zeeland, middelburg, hoe goed ik ben... uhr... avarage denk ik
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
het enige probleem is, ik ben niet echt een bekende speler... en volgens de titel zijn het bekende spelers, en ik wil niet dat mensen gaan denken dat ik goed ben want in vergelijking met heel veel mensen hier ben ik totaal n00b...denkik.
 
Top Bottom