• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch - Eredivisie

Linkje

Smash Lord
De Nederlandse Eredivisie.
het word over genomen van het voetbal.
dus iedereen speelt tegen iedereen en verdient hier punten mee. uiteindelijk komt er een kampioen (als je dit niet snapt moet je maar is naar TIEN gaan kijken)

dan weet je dat er ook een eerste divisie is genaamd jupiler leauge

Deelnemers Ere divisie

Amsah
Dave
Faab
Marc
Remen
Ivo
Rens
Reffie
Choco
Adam
Zgetto
Utto
Linkje
Beunhaas
biscuit
Crash & Burn
JD
Down A
NGCXX
Johnnyboy

Deelnemers Eerste divisie:

Eerste divisie A:
GOAT
BornFidelity.com
Exalador
Fire
Player Pink
UchihaJP
Jeffz0r
Shoe
Savior
Korhan
Lawrencelot
Var Parasite
TiRune
Brasje

Eerste divisie B:
Timmy
Capt. Mccloud
Wulp
Thomaz
Prince Shadow
Ryuker
Sparky009
Cypher
Happosai
Mind Trick
Natta
TheGreenMachine
Urizen

Regels:
round robin,(net zoals in een echte competitie)
rondes van 3 minuten
Je kiest 1 character en 1 stage (hoewel dit nog kan verranderen)

uit en thuis, iedereen speelt in een match uit en thuis op elkaars stages.

je hebt dus je eigen stage (keuze uit 5 stages standaard stages) yoshi's story, fountain of dreams, dreamland, PS,FD

Mocht er niet na deze rondes een winnaar zijn en een 2,3,4,5 e plaats. dan worden deze mensen in een round robin gegooid (maar het is heel onwaarschijnlijk dat 5 mensen dezelfde score hebben) . aangezien er ook kills en deaths zijn.

de eerste plaats promoveerd van de Eerste Divisie (Jupiler leauge) naar de ere divisie.
de andere gaan play offs spelen.

Ere divisie

18 vs 19

winnaar tegen winnaar 3/4
verliezer tegen winnaar 2/5

2-5\\\\ winnaar tegen nummer 18 ere divisie (na play offs)

3-4//// winnaar tegen nummer 19 ere divisie (na play offs)

Jeffz0r

Smash Champion
Kvind het eigenlijk best een tof idee. De power rankings zijn de eredivisie spelers en 20 andere smashers vormen de eerste divisie. Best te realiseren lijkt me. Aan wat voor tijdlimiet per match zat je te denken btw?

Linkje

Smash Lord
3 minuten rondes van 3 minuten

round robin,(net zoals in een echte competitie)
behalve in de eerste divisie word nog gesproken over hoeveel duels.

uit en thuis, iedereen speelt in een match uit en thuis op elkaars stages.

je hebt dus je eigen stage (keuze uit 5 stages standaard stages) yoshi's story, fountain of dreams, dreamland, PS,FD

Deelnemers Eerste divisie:

Biscuit (ligt aan goat ,als goat terug mee gaat doen zit hij in de ere divisie.zo niet issie voor koekje hiero)
TiRune
Capt Mccloud
Ryuker
Savior
Jeffz0r
Exalador
Thomaz
BF
Prince Shadow
Cypher
UchihaJP
Korhan
Shoe
Sparky009
Thegreenmachine
Fire
Natta
Zeta
Urizen
Timmy
Brasje
Wulp
Player Pink
Mind Trick
Lawrencelot
Happosai
var parasite

Mocht er niet na deze rondes een winnaar zijn en een 2,3,4,5 e plaats. dan worden deze mensen in een round robin gegooid (maar het is heel onwaarschijnlijk dat 5 mensen dezelfde score hebben) . aangezien er ook kills en deaths zijn.

de eerste plaats promoveerd naar de ere divisie.
de andere gaan play offs spelen.

Ere divisie

18 vs 19

winnaar tegen winnaar 3/4
verliezer tegen winnaar 2/5

2-5\\\\ winnaar tegen nummer 18 ere divisie (na play offs)

3-4//// winnaar tegen nummer 19 ere divisie (na play offs)

Savior

Smash Journeyman
Ok ik ben net op het beste idee ooit gekomen.
Deze kerel spreekt altijd de waarheid zeg ik je!

Anyway, als we nou eerst confirmen ofzo, dan kunnen een paar mensen alvast gaan kiezen wie tegen wie moet (Al opschrijven?).

Misschien kan het panel dat doen? Of Steven natuurlijk, omdat het zijn idee is.

Good ****,

Jeffz0r

Smash Champion
Eerst moet iedereen in principe confirmen en een character en stage opgeven. Een wedstrijdschema komt daarna wel. Ik heb iig gisteravond al round robin schema's gemaakt met excel voor beide divisies zojuist ook ff de tussenstanden schema's :p

(dat van die 10-12 random matches moet nog weg, iedereen speelt tegen iedereen)

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Eh, het power rankings panel heeft hier niets mee te maken en het zal dus ook geen invloed hebben op de power rankings of wat dan ook. Dat dat even duidelijk is.

shoe

Smash Ace
In principe is iedereen die ongerankt staat eerste divisie dus? Zo niet, dan vergeet je zeker spelers zoals bijvoorbeeld trained noob.

Happosai

Smash Journeyman
Dan zouden er een hoop meer spelers in de eerste divisie zitten, maar ik ben blij dat je me niet vergeten bent erop te zetten ^^

Als het panel er niets mee te maken heeft kunnen we het gewoon onderling doen, voor de lol en erachter te komen wie er bovenaanstaat

Savior

Smash Journeyman
Eh, het power rankings panel heeft hier niets mee te maken en het zal dus ook geen invloed hebben op de power rankings of wat dan ook. Dat dat even duidelijk is.
Nee maar ik bedoelde dat jullie veel weten van de algemene skills van de meeste spelers, en dus goede match ups zouden kunnen opsommen,

Als het zou kunnen natuurlijk.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Ik voel me er zelf niet echt toe geroepen. Aangezien het allemaal voor de lol is, kan Linkje de match ups net zo goed zelf bepalen. Verder snap ik alleen niet waarom Biscuit op dat lijstje staat, hij is immers geranked.

Jeffz0r

Smash Champion
Is ook nooit de bedoeling geweest, om dit invloed te laten hebben :)

In principe is iedereen die ongerankt staat eerste divisie dus? Zo niet, dan vergeet je zeker spelers zoals bijvoorbeeld trained noob.
Klopt, maar Linkje zei dat er geen mensen mee mogen doen die pas 1 keer aan een toernooi hebben meegedaan.

Ik voel me er zelf niet echt toe geroepen. Aangezien het allemaal voor de lol is, kan Linkje de match ups net zo goed zelf bepalen. Verder snap ik alleen niet waarom Biscuit op dat lijstje staat, hij is immers geranked.
Linkje wilde een eredivisie van 20 spelers en niet van 21, vraag me niet waarom :/

Piisuke

Smash Ace
Ik geef het toe, het is een leuk idee.
Ik heb helaas te weinig tijd op het moment om competatief te spelen, anders had ik wel interesse getoond.

Jeffz0r

Smash Champion
We hadden al zo'n vermoeden dat je niet zo willen, daarom sta je er niet bij. Maar wijzigingen in de deelnemerslijst zijn natuurlijk nog wel mogelijk. Het is nog niet eens zeker of het doorgaat, dan moeten er eerst maar es wat mensen confirmen :)

Trained Noob

Smash Cadet
Ik vind het een goed idee! Ik denk dat je hierdoor meer concurentie voelt.
Het zal vet zijn als we hiervoor een speciale dag reserveren of, we kunnen ook thuis die game spelen en de uitslagen posten.

Linkje

Smash Lord
mensen buiten de gene die al op de eerste divisie staan moeten minstens de afgelopen 2 toernooien aanwezigzijn geweest....

als er iemand komt en mee wilt doen maar niet op komt dagen is dat niet mijn probleem.

@ marc waarom een vraag erbijzetten over biscuit als het er al bij staat -_-

Als matthijs er nog was zou die hele power ranking over hoop liggen.
daarom is het of biscuit of matthijs die er op staat. weet niet zeker of hij hier nog aan mee zou willen doen :).
en je zegt net toch zelf dat het geen oproep doet aan de power ranking dus dan maakt het helemaal niet uit :).

Blij met zoveel positieve reacties!!!!

Marc

Relic of the Past
BRoomer
@ marc waarom een vraag erbijzetten over biscuit als het er al bij staat -_-

Als matthijs er nog was zou die hele power ranking over hoop liggen.
daarom is het of biscuit of matthijs die er op staat. weet niet zeker of hij hier nog aan mee zou willen doen :).
en je zegt net toch zelf dat het geen oproep doet aan de power ranking dus dan maakt het helemaal niet uit :).
Posts die een klap in het gezicht zijn voor het hele concept van taal zijn nou eenmaal niet bepaald makkelijk te volgen. Verder snap ik het hele punt over GOAT niet. Hij is geen factor, want hij is weg. Als Flok nog mee zou doen, zou hij vast ook wel de lijst kunnen halen, maar wat heeft dat te maken met het feit dat Biscuit er nu wel op staat? Bovendien is zijn positie soort van symbolisch. True, het gaat nergens over, maar dat maakt die argumentatie niet opeens logisch.

Jeffz0r

Smash Champion
Maar GOAT komt binnenkort terug, misschien zelfs al voor het volgende Nederlandse toernooi, als AFC niet door gaat.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Alleen voor ZEST3 is enige zekerheid op dit moment, dat is pas in de herfstvakantie. Goat zal sowieso redelijk geseed worden, maar we gaan hem niet random in de power rankings plaatsen of zo, dat hebben we met TiRune ook niet gedaan (achteraf ook terecht).

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Omdat mensen *gasp* op vakantie gaan in de vakantie of überhaupt iets anders (willen) doen?

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Maar de kans is een stuk groter in de vakantie he, waarom denk je dat RoS4 meteen begin juli is en niet eind juli/begin augustus? Bovendien moet je die dingen dan op z'n minst een paar maanden vantevoren aankondigen. Als je iets klein(er)s wilt organiseren kan het altijd, maar je opkomst lijdt echt onder vakantietijd.

Coen

BRoomer
BRoomer
Even voor de duidelijkheid, deze topic gaat over die eredivisie (waar ik overigens zelf geen kloot van snap). De spam blijft maar toenemen, in ELKE dutch topic en er moet gewoon wat strenger gehanteerd worden :/ Vooral in dit soort topics waar het over een specifiek onderwerp gaat en niet over random zooi zoals in de dutch thread, is er eigenlijk gewoon geen reden toe om te spammen.

Ofwel, hou de discussie etc. in deze topic bij de EREDIVISIE en dat alleen alsjeblieft. Ik ga op dit moment nog niemand beschuldigen van iets, laat dat duidelijk zijn, maar in het vervolg zal ik er toch op moeten gaan letten.

yuki

Smash Apprentice
sorry NGCXX
Ik zou alleen heel graag meedoen en ik vind het een tof idee maar het is nog ietwat vaagjes

Als Linkje nou eens die eerste post wat duidelijker zou maken, zou alles ook misschien opschieten. Zelfs ik snap er niks van en ik heb het al minstens 3 keer serieus geprobeerd door te lezen. Dus Linkje, je weet wat je te doen staat. Dan snappen mensen tenminste nog een beetje wat je met de Eredivisie bedoelt.

UchihaJP

Smash Ace
Ja Steven, je voorstel is nu officieel als ownage verklaard.
Je zou nu moeten beginnen met het regelen van dingen =].
Zoals Exa zei: Datum, Venue etc.

Ik heb nog een klein verzoekje: Mag TrainedNoob erop?

Ik stel voor dat er nu officieel sign-ups gedaan worden.
*signs-up*

Ik hoop dat dit snel plaats kan vinden, t'is nogal dood in de community. =]

Jeffz0r

Smash Champion
Ja Steven, je voorstel is nu officieel als ownage verklaard.
Je zou nu moeten beginnen met het regelen van dingen =].
Zoals Exa zei: Datum, Venue etc.
Zoals Linkje zei, het is verspreid over meerdere toernooi, matches die je vantevoren kan doen, of terwijl je uit et toernooi ligt. Ik weet niet of hij van plan is een apart wedstrijdschema te maken of dat hij et een vrije keus wil laten wanneer je tegen wie speelt, zolang alles maar gespeeld wordt....

Ik heb nog een klein verzoekje: Mag TrainedNoob erop?
Eigenlijk mogen alleen mensen erop die naar minstens twee toernooien geweest zijn, maar wie weet wil hij wel een uitzondering maken?...

Ik stel voor dat er nu officieel sign-ups gedaan worden.
*signs-up*

Ik hoop dat dit snel plaats kan vinden, t'is nogal dood in de community. =]
Het gaat eerder om confirmen, ipv signing up. Geef ook meteen je character en stage op, die noteer ik dan in et round-robin schema die ik gemaakt heb.

Exalador

Smash Lord
hmm... leuk en al... maar gaat dit dan niet heel erg dwarsliggen bij de toernooien die gespeeld moeten worden? ik bedoel... andere mensen willen ook nog friendlies spelen en zelfs met alleen die friendlies is het al lastig om een toernooi (van 30+ man) volgens schema te laten lopen

Marc

Relic of the Past
BRoomer
True, ik krijg zelf tegenwoordig al nauwelijks meer de kans om wat fatsoenlijke friendlies te spelen op toernooien, dat wordt er zo niet beter op. Bovendien kost het te veel tijd om even 'zomaar' op een toernooi te doen. Als dit echt iets moet worden, kan er beter iets georganiseerd worden.

Happosai

Smash Journeyman
True, ik krijg zelf tegenwoordig al nauwelijks meer de kans om wat fatsoenlijke friendlies te spelen op toernooien, dat wordt er zo niet beter op. Bovendien kost het te veel tijd om even 'zomaar' op een toernooi te doen. Als dit echt iets moet worden, kan er beter iets georganiseerd worden.
Op Zest2 moesten wij enorm lang wachten voor we uberhaupt onze poolmatches konden spelen, laat staan friendlies.

Top Bottom