wiiplaya09
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • u nor Gman ever hit me up, u wanna smash sometime? with my krew, we playing this saturday hopefully if i dont work
    I'm back buddy ^_^ It's like a family reunion LOL! I miss everybody here ^_^
    Hey man, I'm trying to get all my smashboard buddies back ever since I closed down my website, if you remember it lol. Since I made it not too long ago, there will only be a few ppl It'd be cool if you could spread it around to your friends on smashboards too! XD Here it is buddy http://xat.com/AeonsBrawl

    Triangle.
    Hey you!
    Do you main ness or not?
    Because the ness boards is Having a big combo video w/ us all in it! you better get there now!

    Triangle.
    How do i do that? And can I still do that? lol.
    I'm just going to send it in saying it is something else. Pay their money and have it fixed....
    Yeah, but I prefer that you PM me everything though. lol
    I'm not gonna go it now.
    ...Oh i see well i don't have one for the university except of two weeks but their will be in middle of July but well i would like do you have a days free at least you know the days that many celebrate and is good to heard that you are fine too lol !!

    n_n
    Oh my please forgive me wii i wasn't talk with you my bad ok sorry i was too occupied with the mean school so how are you wii ?

    Fine i hope and are you enjoying the summer ?

    i wish to you have a fun summer ok !!

    n_n
    Yep. I need to make a new social group and such first.
    I need you and CJS online this weekend.
    o and well don't stay too late ok is not too cool to stay late i know it for exp and is not too fun

    n_n
    o is too good that too so be careful inthis days and enjoy the free days ok ,
    hey maybe tomorrow we can have a brawl if you like of course

    n_n
    o is a good news to me i was worry you know for what happen about the swine flu , but well i see in the morning news is about the comfirmed people that was cured from that

    n_n
    Can you play brawl online yet? If you can, we should do the AiB Doubles ladder. ^-^
    Yeah, from now summer isn't really that far away.
    Oh and I'm going to reset the positions since a main majority is dead. lol
    Yay your still on.
    Give me Shadowfirex100 again.

    Oh and my other sig is going to stay on my tourney thread because its still too good.
    hey whats up i was that JNKNS guy. do you remember me? i used fox DK and marth GGs we should play again sometime ^^
    whew.. i finally got a chance to respond
    well
    it's 0688-4977-9422

    i already have yours
    good luck and see you online

    don't forget to put stage on losers pick for us to counterpick =]
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top Bottom