• All episodes of the new Smash Brothers documentary 'Metagame' are available on Vimeo! Get Metagame Here

  • Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

  • Support Smashboards and get Premium Membership today!

3BitSaurus
Reaction score
12,725

Profile posts Latest activity Postings About

  • Jesus Kled’s Ultimate sound scares the **** out of me especially in One For All :c

    anyway, think I’ll leave a message in the L Corp thread too before my break, mainly a link to my twitch. I still don’t have anything resembling a stream schedule yet lmao
    Me: Seraphine looks like a Belle Delphine wannabe, her lines against some other champions are mean spirited, and her lore is problematic
    Also me: looking for a song in everything I meet~ 🎶
    Also also me: ...oh NO. I’m becoming a Sera main 😨

    all in wild rift btw
    • Like
    Reactions: 3BitSaurus
    Rie Sonomura
    Rie Sonomura
    I kinda already do that whenever I get Yasuo in ARAM. One player rage quits ejecting me to the queue again

    EVERY. TIME.
    Rie Sonomura
    Rie Sonomura
    PFFFFFFF

    BRO

    YESTERDAY I PLAYED THE NEW ONE FOR ALL MODE

    MY TEAM WAS ASSIGNED FIVE SERAPHINES

    AND WE WIPED THE FLOOR SO HARD THE ENEMY TEAM SURRENDERED OUT OF EMBARRASSMENT 🤣
    3BitSaurus
    3BitSaurus
    Reminds me of the times when Dark Harvest Nasus was used for fun in Blind Pick. I once got so fed (thanks to some help from my jungler) that I literally walked into the enemy base and killed everyone lol.
    You got a discord or something? If not, are you able to add NA LoL players?
    3BitSaurus
    3BitSaurus
    Not sure, actually... I'm not on the NA server either. Not sure if it's even an option.
    Rie Sonomura
    Rie Sonomura
    no discord either i take it. i may take a break from sb for a while but if i finish one or both of my gmvs i'll bump that one dm so you can share em in the appropriate threads
    I would personally consider Pyra a mascot at this point
    smashingDoug
    3BitSaurus
    3BitSaurus
    I mean, yeah, but we heard from Sakurai himself that Rex was supposed to be the fighter along with Pyra and Mythra, but they ran into technical complications. Thus, the "main lead" was still skipped.

    I mostly put her there because it's a second instance against a rule in the same game - similar to what I did with Snake & Sonic, Richter & Ken and K. Rool & Banjo.
    Omg ur pfp tho LUL
    slight concrit on your sig statements - " No second characters from a third party series. " sounds a bit redundant with "already has a rep" for Ken and Richter. Maybe make the fan rule that Sephiroth broke be either, "2nd reps from a third party series can only be echoes" or "2nd reps from a 3rd party series can't be DLC"
    • Like
    Reactions: 3BitSaurus
    3BitSaurus
    3BitSaurus
    Yeah, someone else pointed the same to me a while ago, but I'm struggling to make that sentence shorter lol.
    I saw your signature, so true. Do you think Mike Jones from StarTropics has a shot? The main argument against him is the classic "His games never released in Japan", which is something fans have been dealing with for years. Now that all those other arguments have been destroyed, hopefully Mike's will be broken as well one day.
    3BitSaurus
    3BitSaurus
    Sadly, I don't think so - not for Ultimate anyway. The problem with StarTropics isn't just that it's niche or "dead" - we've had series in the same position get in. It has a decent amount of support, but... only in the west. It's not just that it didn't release in Japan either: Nintendo of Japan seems to flat out pretend this game never existed even during interviews, for some reason (even though it was developed in Japan). Shame, because NOA always promotes the Virtual Console rereleases.

    I don't think he's unlikely because his game was never in Japan (we've had the opposite happen with Roy and Lucas), but rather because of NOJ's attitude towards the series and their constant refusal to acknowledge it. It's kinda like how Rare refuses to do anything wih Banjo, despite the fans begging for years on end. It took literally 20 years of begging to get the duo in Smash.

    Plus, Nintendo is the one choosing the DLC, and if they like to ignore Mike and his series... well, his chances aren't zero, but it's not looking good for him either.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top Bottom