• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST2 : 25 november (Dutch) NEEM CUBES MEE MENSEN!

Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik confirm. Dat ik kom, voor alle goede zekerheid en niet dat ik niet kom.

JP ik wist het ^_^
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
@ Dave: TN had helemaal geen lucky bracket, het is gewoon knap dat hij zgetto + Faab versloeg..maar ik weetniet 100% of dat hem nu een 2e x gaat lukken .. maar wie weet met deze man^_^
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
ik vind het nog steeds vaag xD , trained noob en ik liggen amper uit elkaar qua skills, en daarmee bedoel ik als we tegen elkaar spelen. maarja misschien is het omdat ik elke week met hem speel ^^

en deef maakte gewoon een grapje denk ik [:

anyway,

zet me maar op de reservelijst O__O
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
haha ^^ ik ga stoppen met smash =D ik ga nu met nieuwe hobbie beginnen ^^
en idd ik had wel luckie dat ik van ze won man faab + zgetto > Tr_N
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Win dan ook de eerste keer voor hij ermee stopt -_-

te makkelijk
Je bedoelt laatste keer.. eerste keer won ik wel =p maarja kan gebeuren toch, jij verloor ook van adam op jst toen ie nog noob was =p(ik weet was pouls maar was ook best of 3)
Niet dat my noob is, hij is duidelijk de man.
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
Hij heet my o.o...Lols Ja de brackets kloppen volgens mij ook niet maarjah Hij kan er ook nix aan doen.. enige wat hij deed was ze best doen togh ^^!
En als hij hoort dat Zest4 aankomt stopt hij volgens mij niet hoor xD!
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
schrijf goat in wat je wilt hij komt lekker toch
Ik zei al in de 1e post dat zelfs reservelijst gewoon kan komen, want als alleen de standaardlijst komt zal er waarschijnlijk weer iemand bij zijn die niet komt, waardoor we poules moeten gebruiken en als het met minder kan, waarom dan niet meer hé. (Sorry als het onduidelijk is, ik ben slecht in korte zinnen maken.)

Kan je ergens parkeren, gratis :p
Ja, ik zet de kaart morgen online, dan zie je waar.


>>>>BELANGRIJK!!!!!!!!!!<<<<
Nog 1 week en geen cubes, zeg ik kan genoeg tv's halen, maar zonder cubes hebben e er niets aan. Als er iemand nog van plan is om cubes mee te nemen zeg het dan a.u.b. een paar dagen van tevoren.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik neem ook wel een cube mee, the IceCube xD(<alleen te vatten voor degene die naar KUTournament zijn geweest :p).
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
nep hoor marcel :p ik had ook 2en half uur om maar kutournament te komen nodig >_< (met fietsen inbegrepen) ( door de kou)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom