• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST2 : 25 november (Dutch) NEEM CUBES MEE MENSEN!

Status
Not open for further replies.

Rudz

Smash Rookie
Joined
Nov 10, 2007
Messages
2
Hey, ik Rulz en Snuz kunnen morge helaas niet komen :(. hadden enorm veel zin, echt waar, maar kunnen echt niet komen. ik zag dat er genoeg reserves waren, dus een groot probleem zal het niet worden ;)
have fun! en volgend toernooi zijn wij waarschijnlijk van de partij :)!
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Helaas kan ik ook niet komen door persoonlijke redenen die ik hier liever niet wil delen. Het spijt me echt, ik had echt enorme zin om hierheen te komen.


Nogmaals het spijt me :(.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Helaas kan ik ook niet komen door persoonlijke redenen die ik hier liever niet wil delen. Het spijt me echt, ik had echt enorme zin om hierheen te komen.


Nogmaals het spijt me :(.
Diarree is niets om je voor te schamen! En respect dat je het niet meeneemt naar toernooien, zoals Jeffz0r.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Marc, stfu. Ik ging niet schijten bij die Zest3 venue, jij wel.

Results

Singles:
1: Zgetto
2: Adam
3: Linkje
4: GOAT
5: Coen
5: Ivootjes
7: Biscuit
7: Dave
9: Johnnyboy
9: Jeffz0r
9: UchihaJP
9: Happosai
13: Aeth
13: Alex
13: Sanada
13: Var Parasite
17: Infinite Rage
17: Max
17: SpaniardSens
17: Joep
singles bracket

Teams:
1: Captain Emo (Dave & Johnnyboy)
2: Miguel & Adam (Adam & Zgetto)
3: Team babyface (Ivootjes & Coen)
4: Team 1.6 (Linkje & GOAT)
5: Jeffz0r & UchihaJP (Jeffz0r & UchihaJP)
5: Kapitein Koek (Capt. McCloud & Biscuit)
7: Happosai & Sanada (Happosai & Sanada)
7: Team SWD (Var Parasite & Aeth)
9: Vaatwastablet (Infinite Rage & Meth)
9: Tomodachi (Alex & SpaniardSens)
teams bracket
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Steven is veel te goed! That's my boy.

Gratz ook naar Zgetto natuurlijk, volgende keer wint Adam waarschijnlijk weer. GOAT heeft het ook weer netjes gedaan, good ****. Ivo krijgt van mij een *slap* omdat hij weer gesandbagged heeft en Dave lijkt de weg de laatste tijd ook een beetje kwijt te zijn in singles :( Johnnyboy heeft z'n motivatie in ieder geval voor teams blijkbaar weer terug: Street Fighter 2 ftw!

Hoe was trouwens de acteur die Sanada speelde?
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Singles verpest. Doubles geowned zoals Johnny en ik hadden moeten doen.

Shout outs...

Var Parasite: Bedankt voor het regelen van de zaal enz enz ^^.. Ookal wist ik pas aan het einde wie je was XD
Jeffzor: Thx voor het regelen van de rest XD
Johnny: Schuim op de lippen jonge hahaha ^^ bedankt voor het teamen... Nu moeten we allebei ook maar ons best doen in singles, de rest heeft nu wel zijn lol gehad.

Steven: Te goed... Eindelijk Ivo verslagen na 18 keer ofzo op een toernooi :p
Matthijs: Nog beter, flauw van Steven dat hij eerst de deal aannam, waardoor jij met opzet van em verlooor en daarna hij de deal terugtrok XD

De rest komt nog... Zit nu op stage..
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
schiet uits:

var parasite: thx for hosting

linkje: congratz, revenge will come later (of is die stinkhond al dood?)

dave: te goed in battle of the 5 cents en teams -_- nu nog voor singles op het spoor komen

johnny: teamrape O_O

zgetto: volgende keer heb ik wel m'n dag en dan maak ik het minimaal spannend -_-

coen: sorry, ik zal het niet meer verneuken voortaan, als we nog een keer teamen beloof ik dat ik own.

adam: dubbel tweede zoals ik op kobst 1 was ;)

goat: veel plezier op die stinkboot van je :p

jeffz0r: thanks for the ride en die moneymatch maken we af.

ivo: je zuigt

de rest, thanks for coming
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
schiet uits:

linkje: congratz, revenge will come later (of is die stinkhond al dood?)
wtf XD ? heb je het over gooferd die mag idd wel de tyfus krijgen

ik own :D

Biscuit : Niet verwacht ddat ik zou verliesen maar volgende keer win ik weer !!!! en volgende keer doen we die money match naruto :p ik was beter dan je had verwacht of niet ?
Sanada: sorry voor **** ik ben peach slayer :p
Uchiha jp: Gaaf naruto gespeeld !!! in smash was het iets minder je zat de hele tijd tussen marth en sheik en ik pakte je marth een beetje erg aan :p
Dave: ***** *** got yo good mom focker !!! je speelde een beetje suckage de eerste match en ik had mazzel tegen je sheik :)
Ivo: WHAHAHAHAHAHA voor het eerst in mijn leven je gepakt!!! 1/18 ik wil er minimaal 5/23 van maken :p. je kwam mooi terug en hoewel ik verneukte de laatste match jij verneukte het 2 keer zo hard. ik zie uit naar de volgende keer.
MAtthijs: lief matthijsje als je echt voor het neppie speelde deed je dat wel heel goed thnks voor het teamen en na de boot tocht gaan we gewoon verder.
Zgetto: sorry dat ik niet goed speelde ik speelde vele malen beter tegen ivo. je had me wel in wat zieke combo's. gratz eerste plek. volgende keer weer wat spelen.


Coen: nadat ik van biscuit verloor jouw jiggly geraped XD leuk je weer te zien. en als je jiggly tegen matt gaat teken je je eigen graf :)
mccloud: fijn om de 2 emo's weer samen in actie te zien. oe doen jullie dat samen snijden ?
var parasite thnks for host alhoewel ik het iedee heb dat je alleen de zaal hebt geregeld.
Jeff: nice organising beter als JST 5 :D .
Happosai : ik krijg nog een broodje kroket van je :p komt nog wel ik zie je wel volgend toernooi . (je bent trouwens veel beter geworden :) )
Johnny: nice job in teams het om mij heen dansen werkte alleen niet in het eerste potje:p .

De rest: suckage dat ik jullie niet herken bah vies begh
 

Sanada

Smash Rookie
Joined
Feb 3, 2005
Messages
6
Location
Venray
Eerste toernooi zeker geslaagd.
Ik ben nog wel über noobje, maar ik leer het nog wel.
Team matches met Happo was lol, jammer dat we niet verder kwamen.

@ Linkje: Volgende keer zal het niet zo'n slachting zijn, hoop ik =p Het was echt te erg. Nooit gedacht dat Ganondorf zo focking hard kon ownen.
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
@var: weer een leuk toernooi, nu met verwarming en een deur die dichtstaat. wel gevaarlijk zo'n tv die ineens in de fik vliegt :p.

singles
@GOAT: het ging beter dan verwacht, maar ja -_- 2de match heel close op kongo maar toen was het al voorbij. friendlies tegen fox kon ik gelukkig wel winnen :p
@dave: ik zal de volgende keer niet meer in zelda veranderen om vervolgens te suiciden, kongo match scheelde niet veel.

teams:
@1.6 niet eens ****, 2-1 verloren
@vaatwastablet: ik ging jiggly en restte 4x
@Jeff en JP: volgende keer winnen we, te weinig ervaring in teams 3-1

@sanada: volgende keer :p
@linkje: die kroket krijg je nog, volgendle keer is je ganon aan de beurt, as ik weet wat ik moet doen :p
edits @coen: te goede jiggs>mij maar peach is te verslaan
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Nu weet ik het zeker, GOAT countert mij. Te goed jonge

Shouts in random volgorde:

Linkje: Wat bedoel je met mijn jiggz geraped, ik heb niet eens tegen je gespeeld O_o

Ivo: Was niet jouw schuld, ik neem je helemaal niks kwalijk. Volgende keer beter man, we zijn een goed team.

Happosai: Wat bedoel je? 'peach ownage nu nog jiggz -_-'

GOAT: ....altijd **** je mij xD

Dave: **** close, maar toch goed gedaan. Ik koos wel weer een erge gay stage in de vorm van rainbow ride.

ADAM: VERDOMME, volgende keer ga je dood >_> 3-2 verloren ._. Ik lig er nu nog wakker van.

Johnny: Spreek ik toch wel weer binnenkort.

Biscuit: Emo tijd =D

Jens: Emo tijd nog een keer =D Pikachu vs Marth xD

Jeffz & Var parasite: Props voor het toernooi, het was weer leuk. Maar wat een klote afgelegen dorp zeg .-.

JP: ;_; ;____; Je bent te goed, je moet niet stoppen met smash.

Zgetto: Wat is het toch afschuwelijk om jou te zien spelen :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol zat net nog ff naar de results te kijken... de team naam van mccloud en biscuit is echt geniaal ^^ kapitein koek ftw hahaha

jammer dat ik hier niet bij was :p hoeveel man waren er nou uiteindelijk? en wanneer is de volgende KoBST?
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom