• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST2 : 25 november (Dutch) NEEM CUBES MEE MENSEN!

Status
Not open for further replies.

Rus

Smash Rookie
Joined
Oct 31, 2007
Messages
2
Location
Waalwijk

Marler

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
4
28 Dennis ?
29 Ritchy ?

Hoezo die vraagtekens? Moeten ze zichzelf nog confirmen? :p Mijn broer en zijn vriend zijn dit gewoon :p
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Amsah zou ook eigenlijk schaap willen zijn, die hebben ten minste een goede reden om gras te eten. (alhoewel amsah misschien ook wel herkauwt, heb er nooit op gelet)



Heb trouwens best trek in een broodje schaap met knoflook.


Edit: BF, ik daag je uit voor een glas melk match.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Schrijf mij maar in.
 

Quezacotl

Smash Rookie
Joined
Nov 5, 2007
Messages
1
Yey, count me in :p Ik wil wel eens weten wat mijn SSBM skills doen tegen de rest van Nederland ;)
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Ik wil ff zeggen dat Ebi wel komt zaterdag maar Oma niet, ipv Oma wil ik wel graag Zudox inschrijven.
ik weet dat ze nog zelf moeten confirmen maar ik wou toch ff deze verandering melden.

grtz Fly
 

Ritchy

Smash Rookie
Joined
Nov 6, 2007
Messages
1
29 Ritchy ?

Bij deze confirm ik mijzelf. Marler heeft mij de topic laten zien. ^^
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
dachten we bij jouw ook en cap mccloud ook terwijl ik op zest 2 hem al enorm goed vond :D alleen speelde die toen marth tegen mij dat was best dom van hem
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
hehe ik wil best wel een moneymatch of broodje kroket-match (al ben ik meer van de broodjes frikadel;)), maar ik ga deze week eerst een paar keer tegen A-Dspelen om te zien of ik er wat van bak tegen de "pro's" en natuurlijk om nog zoveel mogelijk ervaring op te doen voor zaterdag.
Als A-D me niet te hard whoopt wil ik mss wel een paar matches met inzet spelen zaterdag maar dat zien we dan wel (ik zal iig wat extra cash meenemen just in case).

grtz Fly
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
dachten we bij jouw ook en cap mccloud ook terwijl ik op zest 2 hem al enorm goed vond :D alleen speelde die toen marth tegen mij dat was best dom van hem
Maar wij zijn nog steeds nieuwelingen! ó_ò!
McCloud en ik gaan no-life trainen voor dit toernooi xD Hopelijk komen we(vooral ik xD McCloud komt altijd hoog) ver.
Mijn Jiggs haat jouw Ganondorf xD speel minder goed en geef mij ook een kans! :p

En aan Adam alvast:
Hou je in he? :D
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Sorry dat ik zo lang weg was. Bijna vergeten : Neem cubes mee, lees post #1 voor meer info.
Ik heb eindelijk weer de deelnemerslijst bijgewerkt en ernog wat bij gezet (zeg ff als ik het fout doe) , namelijk dat reservelijst deelnemers, indien ze zich bevestiggen, ook kunnen komen aangezien poules gebruikt kunnen worden.

@ Bisc : Waarom sleur je JP mee, host ik zo goed? (Ik host eigenlijk niet, het meeste is gedaan door Jeffz0r)

@ Nata : Nog iets gehoord van Nuke en Cash, ik zet ze achteraan de lijst vanaf het punt waar DD en Repyh zich afmelden.

@ JP : Je begrijpt de klemtoon denk ik niet... en kom op zeg, ik heb nagenoeg geen ervaring.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Mijn Jiggs haat jouw Ganondorf xD speel minder goed en geef mij ook een kans! :p
Da's kut he, Jiggz tegen Ganondorf. 2 random klappen en je bent dood -_-

En laatste keer zei Jens juist dat JIJ meestal hoog kwam in een toernooi.
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Als het nog kan schrijf ik mezelf in.
Kben Chibi

Okan en Repyh kennen me wel.
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Vreselijk hoe iedereen me nu al een zwerver noemt ;_;.
Wat is je MSN dan? Ik kan het niet in je profile vinden. (voor de zekerheid. Dark-Chivaro@hotmail.com :p)
Succes met je tentames. ^_^
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Toch even vragen : Dat ik werd gevraagd om nog een toernooi te houden, was dat sarcasme?

Edit : mensen, neem cubes mee, ik stel het aatal tv's af op hoeveel cubes er worden meegenomen. Ik kan wel net als Exalador 10 tv's halen, maar met maar 1 cube heeft dat niet veel zin.

@ Mensen die zich afmelden als Utto zich afmeld : Utto heeft zich afgemeld.
 

Rudz

Smash Rookie
Joined
Nov 10, 2007
Messages
2
Ik wil mezelf, rulz en snuz inschrijven, ons eerste toernooi :p. En gelijk ook 100% confirmen dat wij kunnen, als er nog iets is dat je moet wete zeg t maar, ik hou dit topic wel beetje in de gaten.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom