• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Thank you. _ A Smash Bros. community tribute

dedepouilleur

Smash Rookie
Joined
Oct 31, 2010
Messages
16
Location
Marseille, FRANCE
*NOT A SPAM*

Hi!


I wish you could understand my poor English!

I present myself : I'm dedepouilleur, a French smasher from Marseilles (south of France). As part of a challenge I just would like to present you a video-creation from me about the theme "'glorify the Smash Bros. series and announce the next opus'. That's why I've chosen to post it on brawl, melee and 64 forums.

I think my video will speak you too, it is its goal!

Feel free to comment it and share it :)

Enjoy!

 

Sangoku

Smash Master
Joined
Apr 25, 2010
Messages
3,931
Location
Geneva, Switzerland
Salut! Très peu de clip de smash 64, pas sûr que cette vidéo ait vraiment sa place ici.

Je ne vais pas fermer ce thread pour l'instant, mais je ne garantis rien pour la suite.
 

dedepouilleur

Smash Rookie
Joined
Oct 31, 2010
Messages
16
Location
Marseille, FRANCE
Salut! Très peu de clip de smash 64, pas sûr que cette vidéo ait vraiment sa place ici.

Je ne vais pas fermer ce thread pour l'instant, mais je ne garantis rien pour la suite.
Si je n'ai pas mis autant de clips pour 64 que pour les deux autres, c'est parce que sa communauté et son activité ne sont pas aussi importantes. J'ai essayé de faire quelque chose de proportionnel. Et pourtant crois-moi j'adore ce jeu, je le dose depuis 9ans!

Après j'ai voulu rendre un hommage aux 3 opus et à leur commu, quelque soit la place que je leur ait donné (ce qui est rare, car entre nous, nombreux sont ceux qui oublient 64...). C'est pour ça que je veux également partager ma vidéo avec les fans de cet opus :)
 
Top Bottom