• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Smashnerds -dutch Smashfest- 01/06/08 GAAT NIET DOOR

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Dames en heren, jongens en meisjes,

Ik heb op dit moment een nieuw adres in Almere, maar het oude huis in Weesp is deze week nog beschikbaar dus leek het me leuk om een smashfest te organiseren.

dus:

Datum: Aanstaande Zondag 01/06/2008
Stad: Weesp
Waar ligt dat? 15 km van amsterdam / 15 km van Almere
Kosten: als je wilt mag je me wat geven voor voedsel, maar is niet verplicht (lees: minder geld = minder eten/drinken )
tijd: ik denk dat ik om 11 uur ongeveer ga beginnen, maar je **** binnenlopen wanneer je wilt
eindtijd: wanneer het niet leuk meer is / mensen weg willen of moeten.
spellen: brawl en melee, kies maar welke jullie willen spelen als je er bent.
het is geen toernooi, dus geen prijzengeld!
ik speel voor de lol, niet om er rijker van te worden en dus is dat ook hoe deze dag in elkaar steekt.

wat jullie verder nog kunnen leveren:

meerdere wii's / gamecubes
eten / drinken

wat ik lever:

een leeg huis met meerdere lege kamers ( GEEN koelkast / GEEN meubilair op dit moment, waarschijnlijk worden het tuinstoelen of zoiets..)
een beperkte voorraad eten en drinken
2 of 3 tv's
1 wii ( voor zowel brawl en melee, mijn gamecube is kapot )
brawl
melee
ik heb 4 wiimotes + 4 nunchucks + 1 traditionele controller, mocht iemand er een willen gebruiken

maar als het even kan

BRING YOUR OWN **** CONTROLLER!!

er komen al een aantal mensen:

VEEN
Rob
Loek
Tom

nog vragen?

tomvanharmelen@hotmail.com
0633946655

nog iets vergeten ?
laat maar weten!

tomvanharmelen

Smash Journeyman
haal NubCake maar van de lijst;)
en je hebt 25-05-2008 in de titel en in de tekst neergezet maar volgende week zondag is het 1-06-2008 :laugh:

done

Voor een gewoon smashfest zonder prijzen is Almere te ver weg voor me o:
Jij was toch de smasher die vond dat ie beter was dan de rest en voorrang zou moeten hebben bij een toernooi? ;p
Jammer, maar ik ga echt niet de aanpassing naar een prijzentoernooi maken.. dat vind ik simpelweg niet nodig, aangezien ik de organisator ben van deze dag.

en over het laatste; ik dacht dat ik door zoiets te roepen wel een lekkere intro voor mezelf zou maken, blijkbaar heb ik een reputatie opgebouwd als trashtalker eerste klas :laugh:

mochten jullie nog mensen kennen die interesse hebben, stuur ze door naar deze thread aub :)

Top Bottom