• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

MRAS2 dutch melee+WC3 tournooi, vlissingen in zeeland

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
HEADS UP:


Bij het inschrijven, mag je maximaal 2 anderen inschrijven, in verband met Flakers, en overzicht.

En vermeld welk side tournooi je erbij zou willen doen, mocht je dat willen, en of je eventueel een Gamecube/melee/memory stick/tv mee **** nemen :]

Mocht je niet meer kunnen komen, ookal weet je het pas twee dagen van tevoren, MELD HET. ik doe niet aan dingen zoals bannen, maar meld het a.u.b. zo snel mogelijk van te voren, anders breng je niet alleen mij meer werk toe, maar zorg je ervoor dat het voor de mensen die meedoen ook minder vloeiend verloopt.

Gebruik deze topic AUB alleen voor inschrijvingen, voor discussie en andere dingen, bestaat deze topic:
http://www.smash-bros.nl/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=155




Locatie

Walstraat Nr. 8, Vlissingen, in Zeeland, ongeveer 15 minuten lopen vanaf het station

Google maps route beschrijving van station naar de venue:
klik
parkeerplaats
Bij het groene punt met de C erin is een gratis parkeer plaats

Het word gehouden in gamecafé de Game On, er is dus ook de mogelijkheid om drinken en eten te kopen.

Ruleset.

Melee singles:

Double Elimination
NO POULES
8 minuten
als de tijd voorbij is wint degene met de meeste stocks, als de stocks gelijk staan wint degen met het minste procent, als de procenten gelijk zijn wordt er een sudden death gespeelt

4 stocks
No items
Best out of 3
best out of 5 vanaf kwart finales
best out of 7 voor de finales

Stalling, zoals peach bombing is gebanned.



In de eerste match van de drie zal de stage random bepaald worden (tenzij allebij de spelers het uiteraard over een bepaalde stage eens zijn)



Advanced Slob Picks
Verliezer kiest stage -> winnaar kiest character -> verliezer kiest character

random stages:

Fountain of dreams
Pokémon stadium
Final Destination
Dream Land 64

Counter Pick Stages

Rainbow Ride
Yoshi's Story
Mute City
Battle field
Kongo Jungle N64

Doubles:

Team attack ON.
Fountain of Dreams is in de random stage set, vervangen door Battlefield

Warcraft 3:

Deze zal ik proberen morgen te posten, ik ben hier niet helemaal in thuis, dus moet eerst even iemand vragen hoe dit zit :p

Ik raad je wel aan om je eigen toetsenbord en headset mee te nemen ^^;

Datum/tijd/kosten

15 februari 2009
aanvang 12:00 start 13:00
Prijs:
Melee singles: 7 euro
Melee doubles: 3 euro
Warcraft 3; The Frozen Throne: 3 euro

Het is mogelijk om OF aan de doubles mee te doen, of aan warcraft, niet allebij.

Mochten er voor één van de twee te weinig inschrijvingen zijn, zal ik het tournooi niet door laten gaan, maar dit zal ik minimaal één week van tevoren duidelijk maken.

Contact

MSN: anneslagboom@hotmail.com
Email: kukiraz@gmail.com
Game On site: http://www.gameoncafe.nl/

Interested:
Lawrencelot
Ace

Confirmed:
Chibi
Alex0
Kai
Jeffrey
Gaki
Valif
Wisl
Happosai
Enig
Veen
MasterSER
Gongo
Pr3y
Shino
Dao
Yuki
Adam
Zgetto

Gamecubes/wii+memcard:
Kai
GO
GO
Enig
Alex0
Yuki

Melee:
Kai
GO
Enig
Alex0
Yuki
TV:
GO
GO
 
Top Bottom