• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Honduras NEW Power Rankings!

R2_GP

Smash Journeyman
Joined
Aug 29, 2012
Messages
317
Location
Tegucigalpa, Honduras
Big tournament this weekend in Tegucigalpa, Honduras (70 entrants), so next week i'll post the tournament results, videos and the new melee power rankings
 

R2_GP

Smash Journeyman
Joined
Aug 29, 2012
Messages
317
Location
Tegucigalpa, Honduras
Power Rankings 2012

1. Alfredo (Falco, fox)
2. Luis (Jiggz, ganon)
3. R2 (me :D) (Marth, falco)
4. Hans (Fox, falco)
5. Zoro (Luigi, ganon)
6. Ans (Folcon, falco)
7. Zell (falco, falcon)
8. Sahin (falco, ganon)
9. Jojo (marth)
10. Cloud (falcon, samus)
11. Chele (jiggz)
12. Turco (Link, Falco)
13. Chino (Falcon)
14. Obed (sheik)
15. Odin (Sheik)
16. Alan (Ganon)
 

WELM

Smash Cadet
Joined
Mar 11, 2013
Messages
37
Location
Miami
Big tournament this weekend in Tegucigalpa, Honduras (70 entrants), so next week i'll post the tournament results, videos and the new melee power rankings
¡¡¡NOOOOOO!!! Yo hubiera podido participar en ese torneo cuando visité mi ciudad hace poco! ¡CARAY!
 

R2_GP

Smash Journeyman
Joined
Aug 29, 2012
Messages
317
Location
Tegucigalpa, Honduras
Que mal!!, bueno, la comunidad de melee definitivamente esta creciendo de nuevo en Tegucigalpa!, la semana pasada hubieron dos torneos, el proximo sera el 14 de mayo. Si regresas contactame porfa! :D
 

WELM

Smash Cadet
Joined
Mar 11, 2013
Messages
37
Location
Miami
Lo siento, pero no es probable que yo regrese este año, ni el próximo, ni el próximo....
Pero le conté a un primo que juega bien acerca de este lugar y de lo que dijiste de los torneos. Ojalá se involucre él. ¿A dónde en Téguz tuvieron el último torneo? ¿Cuál colonia?
 

R2_GP

Smash Journeyman
Joined
Aug 29, 2012
Messages
317
Location
Tegucigalpa, Honduras
Los ultimos dos torneos fueron en la Universidad Autonoma y el otro en un nuevo establecimiento de Egames llamado ENX.
El proximo sera en la villa olimpica el 14 de mayo
 

WELM

Smash Cadet
Joined
Mar 11, 2013
Messages
37
Location
Miami
Cool. Yo estaba en la Universidad Autónoma como en septiembre para tomar una clase gratuita del idioma chino mandarín. Tanto sucede a mi alrededor que no percato.
 
Top Bottom