Smashboards

MaverickHero
MaverickHero
Yeah wish the game could have been longer, there was so much to explore from sonics past. Would like a sequel. Isn't the unleashed one the one where he turns to the werehog?
MaverickHero
MaverickHero
Good night my bro it was nice chatting with you as well. Yeah I don't mind being added to the group but is it for artists? Can't really draw haha. Best I get is stick figures
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
Yeah, maybe so. I hope to see him to someday. Maybe, although I though the Adventure titles did it well, just needed some more work and such.
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
A sequel would be interesting. Yeah, he does in that game. It's not something I want in Sonic all the time, but I enjoyed it for the most part.
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
Haha, nah, it's for anyone who just loves Ridley and Metroid in general. :) Artist's are there too, but don't worry. I'm sure you can make some great artwork if you try. :D I'd like to see your stuff. We like all artist regardless.
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
And glad to have chatted too, you're a nice person. :3
MaverickHero
MaverickHero
Yeah seems like he's slowly transitioning to be a character. He was a trophy in melee, boss in brawl and a part of the arena in Wii u. They have his model. Can see him in next smash. Sonic adventure games are pretty fun. Had a good mix of speed and platforming. Sonic colors did it well aswell
MaverickHero
MaverickHero
Yeah a sequel would be pretty nice, think it can happen. Just make metal sonic the big bad villain. Yeah the werehog thing seemed fun, but saw it got lots of sonic fans upset when it was announced. As long as game is good they can give sonic what ever they want. Sonic heroes is very underated game. Liked the concept
MaverickHero
MaverickHero
Haha oh that's pretty awesome then. Am a huge metroid fan. Got the metroid prime trilogy, gotta pass it some time. Pretty hard. Haha thanks man for invite your a nicer person though. Love art in general so will check it out but a bit shy haha. Also yeah its been good chatting with you
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
Sonic Heroes was good too, I agree. And Metal Sonic would be nice to see again in the main series. Hope you enjoy the Trilogy, I hope to get it myself someday. Aww, you really are sweet. Glad to have gotten to meet you. :3 I hope you enjoy yourself, there are so many great members in the group to talk to.
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
And I see you met Andrea, she's one of my closest friends. I can be shyish at times too so no worries, it's fine. :) I really glad to have talked with you, you're a nice person and a friendly one, I hope to be friends. :3 Thank you and I hope we can see you in the group, and I hope you like it. See ya soon and if you ever need to talk, I'll be here for you. :3
MaverickHero
MaverickHero
Sonic heroes needs a sequel! Yeah metal sonic would be pretty cool to see again. Can have metal sonic going after every sonic from the gens to prove hes the true sonic! Awe thank you. If you have the Wii u get it for 9.99 now. Very expensive still. thank you I appreciate that but your the great person here, just a decent guy but yeah looking forward to the group then.
MaverickHero
MaverickHero
Yeah she is good people. Haha that makes me feel a bit better of my shyness. I think your a pretty cool person so will be happy to be friends with you. I'll lurk for a bit before chatting in there but awe thanks for that, well I'll be here to chat with you anytime as well my friend
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
Hope he gets another chance someday and maybe another hereoes game as well. I don't have a WiiU, but maybe soon enough. You are just as great, you're so nice it's awesome. :3
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
Yeah, she's the best. She made me do a lot of things I never got to do, she's inspired me so much and I appreciate her as my friend. Lurk as much as you want, I did the same when I first came here and others of the group do that as well. As long as you enjoy yourself there, that's all the matters. ;3 Glad to be your friend and always will try to talk whenever you want too. Thanks again.
MaverickHero
MaverickHero
He will I'm sure of it. Haha really? Its a bargain right now! Its in my opinion best system out there. Worth the money. Hope you get it to add you to Wii u friends list. Thanks I appreciate that but your awesome dude. Its nice chatting it up.
MaverickHero
MaverickHero
Haha awe that's very sweet. I love hearing off friendships like that. Reminds me of my good friend of mines who helped me out a lot as well. Alrighty then! To the lurk mobile! Nice then will do then. Also thank you, glad got to meet you
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
Really, it is? I'll keep that in mind, thanks. And yeah, when I do get it, I'll add you to friends. :3 Guess you win, you're great and I appreciate you thinks so about me. I enjoyed talking with you too. ^u^
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
Me too, I hope you make even more friends, but seeing how kind you are, I'm sure of it. ;3 Glad to hear you have other friends that help you out too. ^u^ Yay! Glad to hear you'll be checking it out! Thanks for the chat, and I hope to see you soon in the group too. ^w^
SuperSegaSonicSS
SuperSegaSonicSS
And I got to go for now, I hope you enjoy yourself today and take care. I'm glad to be friends with you. ^u^
Top Bottom