• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Jammer dat Zoetermeer zo ver weg is van mij anders zou ik ook wel ff langs komen... WobWob pwnen :p
As if you're ever gone pwn me ;)

Originally Posted by Wob-Wob View Post
@Exalador, ik zou wel graag een ptje met je willen spelen :p , ff vragen of het mag (me ouders zijn nu nieh thuis)... maar ik wil graag helpen .. (may I ... please?,... (ik woon het digtsbij )
cool, we doen het binnekort wel... als je mee kan helpen zal ik het vragen
Exalador... uhm... wanneer wil je dat ik bij je kom (voor je een volwassene gaat verw8n, ik ben 14 :p)

oohjah, mag ik je MSN, kunen we misschien binnenkort afspreken :)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Exalador... uhm... wanneer wil je dat ik bij je kom (voor je een volwassene gaat verw8n, ik ben 14 :p)

oohjah, mag ik je MSN, kunen we misschien binnenkort afspreken :)

hehe doordat je zei dat je om 11 uur thuis moest zijn verwachte ik al geen volwassene ;) maja das geen probleem... op die toernooien verschillen die leeftijden ook van zon 14 tot 22 jaar dus ik zou er niet raar van opkijken ;)

email: stephan_geertsen@hotmail.com add me maar
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Poolen als in biljart? Dan challenge ik jullie tot beermatches daarin!
Yup.. Er stond een tafel, maar zodra ik de witte bal van het rekje af wilde halen ging er een alarm af :p Dus deed ik em maar weer snel terug..

En toen gingen we het maar gewoon vragen aan de bar, maar het mocht niet.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ok! volle bak, 64 deelnemers!!! woehoe en ik heb confirmation van de datum :)

28 april is zeker nu! ik wil hierbij vragen of mensen nu ook kunnen bevestigen of ze daadwerkelijk kunnen komen, omdat de datum nog niet zeker was.

De zaal wordt dezelfde zaal als vorige keer van zaterdag! met bitterballen, friet en whatever voor een leuk prijsje :) Zelfde afspraak als vorige keer: er is vrije inloop op de zaterdag, dus het kan zijn dat er af en toe mensen in en uit lopen om te komen kijken enzo, maar vorige keer hebben we hier ook weinig van gemerkt (niets zelfs volgens mij), dus dat zal deze keer denk ik ook geen probleem worden.

Oh ja... de eerste post is aangepast (regels etc. staan er nu, zelfde als ZEST1 in principe, zijn hier nog veranderingen nodig?)
Ook wil ik vanaf nu vragen of mensen die cube met smash etc. of TV mee kunnen nemen dit even zouden willen melden!
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
entry costs:

5 euro voor entree van de zaal (om de huurkosten enzo eruit te halen) alle inkomsten van entree boven de huurkosten worden erbij in de prijzenpool gestopt

10 euro om mee te doen aan singles.
10 of 20 euro per team (weet nog niet... dus 5 of 10 de man bij teams)
1 euro voor low tier, als deze gespeeld wordt (als er tijd is)
deze info staat btw ook in de eerste post nu btw ;)

bitterballen en friet enzo waren volges mij €1,10 (wee nie zeker, niet duur iig) en drankjes 85 cent volges mij
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Tis gewoon de bar van de kerel die de zooi verhuurd. Staat daar gezellig te frituren, en papzak Linkje van z'n broodjes bitterbal te voorzien. Vond het wel een kicke kerel vorige keer :D

Ik kijk nog wel ff of ik kan confirmen, maar als ik kom neem ik iig m'n cube mee.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
hmm... hoeveel TV's denk je dat er komen? als er weinig TV's zijn kom ik misschien niet... heb geen zin om 3 uur te reizen en dan maar 1 potje per uur te kunnen spelen... aangezien er 2 (3) toernooien zijn en 64 man...

edit: als ik kom.. Linkje bitterbal match mijn Falco tegen jouw Ganondorf? :demon:
edit 2: zelfde voor jou wob-wob maar dan Falco ditto?

Dat wordt veel gratis eten =)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
hmm... hoeveel TV's denk je dat er komen? als er weinig TV's zijn kom ik misschien niet... heb geen zin om 3 uur te reizen en dan maar 1 potje per uur te kunnen spelen... aangezien er 2 (3) toernooien zijn en 64 man...

edit: als ik kom.. Linkje bitterbal match mijn Falco tegen jouw Ganondorf? :demon:
edit 2: zelfde voor jou wob-wob maar dan Falco ditto?

Dat wordt veel gratis eten =)
grote fout vriend -_-
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
TV's zouden handiger zijn volgens mij. iedereen moet z'n eigen controller meenemen... lol.

Hmm linkje, zo te zien hou je weinig geld over.
@ UchihaJP: accepted ;)
@ schaduw: nah.. ik krijg al genoeg eten =)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
2 controllers! Don't make me laugh! (ooh sorry, you already did), just kiding.
Zorg erwel zelf voor dattie nieh naar de knoppen gaat, het gebeurt waarschijnlijk nieh, maaar kan tog beter voorbereid zijn.
And welcome Terry (Sjakmachien)

wij posten tegelijk Joey ;)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom