• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
heeft ie niet nodig man. hij owned in "changing combo's". wat was je benaming toch? :rolleyes:
that's right! (Ik heb nu trouwens ook een excuus om dagenlang agter de cube te zitten vor me ouders :laugh: )

Ik heb trouwens wel ene TV die ik zo kan meenemen, maar ik ben nog nooit bij een toernooi geweest, dus ik weet nieh of ik em meeneem (en me moeder zal het waarschijnlijk nieh goeh vinde :p )
 

Shadow H4wkk

Smash Rookie
Joined
Feb 1, 2007
Messages
2
Ik heb geen idee waar me in te schrijven, maar ik zou ook graag mee willen doen ^^
Niet dat ik al goed kan smashen,wel een klein beetje..maar ik ben hard aan het oefenen =P En tegen de tijd dat het april is kan ik het vast wel een btje xD
Off-topic
Hey Wob² ^^
 

Shadow H4wkk

Smash Rookie
Joined
Feb 1, 2007
Messages
2
Well, that's a somewhat advanced system, I don't know if I can handle that =P
Sign up : Shadow H4wkk
*shivers*
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Hmm, hoeveel posts heb ik nou?

Ach whatever, bf is toch veel beter. Zn sig zegt het :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
*correctie*
Het slechtste toernooi NAAR JOUW MENING van alle toernooien WAAR JIJ BENT GEWEEST.
En waar zie jij in godsnaam propaganda in slechts een paar links naar results en vids? >_>

En de matige verloop van het toernooi was idd deels mijn schuld, maar ook deels de venue (wtf friet beloven voor beide dagen en het niet nakomen >_>) en ook deels de NS en ook deels de schuld van niet nader te noemen deelnemers...

Kunnen we dit nu alsjeblieft eindelijk achter ons laten -_-
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Te makkelijk. ^^

Alsof Jeffrey nog nooit heeft laten blijken dat ie die sig maar niks vindt, het is precies hetzelfde. <3
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
@ Exadaror ofsow (Topic starter), als je wilt, wil ik wel meehelpen met organiseren, ik woon waarschijnlijk nieh ver van je vandaan, zolang ik maar geen geld hoef te betalen voor het meehelpen ;)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Als jij precies weet hoe Dubbel Elim en Tio Tournament maker werken, orde kan houden, bereid bent om wat minder smash te kunnen spelen dan normaal en de regels van het toernooi uit je hoofd kent. sure ^^
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Als jij precies weet hoe Dubbel Elim en Tio Tournament maker werken, orde kan houden, bereid bent om wat minder smash te kunnen spelen dan normaal en de regels van het toernooi uit je hoofd kent. sure ^^
:(

jammer :(
maar ik kan bijv wel al helpen met de opzet van het toenooi... toch? (tv's plaatsen enzo)
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Tuurlijk, als jij een uur voordat iedereen komt er bent om alles klaar te zetten voordat er een bende gekken binnen komt stormen om de 10 uur nonstop te gaan zitten bleren, smashen en lol maken, dan kan je vast wel helpen denk ik ;)

Anyway: Beermatches anyone?
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Tuurlijk, als jij een uur voordat iedereen komt er bent om alles klaar te zetten voordat er een bende gekken binnen komt stormen om de 10 uur nonstop te gaan zitten bleren, smashen en lol maken, dan kan je vast wel helpen denk ik ;)

Anyway: Beermatches anyone?
Ik ben altijd in voor een beermatch. Maar zullen we de regels aanpassen zodat de winnaar betaalt lol? :p
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Tuurlijk, als jij een uur voordat iedereen komt er bent om alles klaar te zetten voordat er een bende gekken binnen komt stormen om de 10 uur nonstop te gaan zitten bleren, smashen en lol maken, dan kan je vast wel helpen denk ik ;)

Anyway: Beermatches anyone?
Great! :lick:

of ik nou een uur eerder kom, makt mij nieh uit... ik hoef tog nieh uren in de auto of met de trein :chuckle: .
Maar... van hoe laat tot hoe laat duurt het meestal :confused: ?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
wowowow.... jullie zijn druk bezig geweest hier :D

ten eerste: sorry voor mn afwezigheid de laatste 2 weken... heel druk bezig geweest met school, dus niet meer op smashboards geweest...

de belangrijkste info van deze post: linkje, 21 april gaat niet lukken, dan kan ik de zaal niet krijgen... het word 90% zeker 28 april... De zaalbeheerder was ziek en heeft zn afspraak moete cancellen, heb wel even telefonisch contact met em gehad, de nieuwe afspraak staat voor volgende week zondag, dat heb ik de confirmation voor 28 april.

@ Wob-Wob: Ik woon op Nimfkruidvaart 5... als je wil kenne we binnekort wel ff een paar matches spelen...

@ Night H4wkk: jij kent Wob-Wob? kom je ook uit zoetermeer dan? zo ja: zin om ook langs te komen voor een match binnekort

verder.... omdat het toernooi nog fftjes weg is zit ik er over te denken om voor die tijd nog een keer een 'practice-session' te houden... er kunnen dan 3 tot 7 man naar mij toe komen om gewoon een dagje te smashen, lachen, lomp te doen.... whatever ^^

we hebben het hier nog wel over :)

EDIT: toernooi zal niet tot 10 uur duren, zoals jullie weten kon ik vorige keer de zaal ook maar tot 9 krijgen dus ik denk dat het nu zon beetje hetzelfde zal zijn ;) dus ik schat dat het toernooi van ongeveer 11- 20:30 duurt.. (heb ik nog een halfuurtje om die rotzooi van jullie op te ruimen :p)

oh nog ff @Wob-Wob: NGCXX helpt waarschijnlijk al met het verloop van het toernooi, net als vorige keer (toch NGCXX?). Dit is toen goed bevallen dus denk dat het niet nodig zal zijn dat je ook mee hoeft te helpen, maar dat zien we wel als het zover is...

**** deze post wordt egt veeeel te lang :p
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
@Exalador, ik zou wel graag een ptje met je willen spelen :p , ff vragen of het mag ;) (me ouders zijn nu nieh thuis)... maar ik wil graag helpen :) .. (may I ... please?,... (ik woon het digtsbij ;) )
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Lol all quotable :p

Exalador, klopt. Ik help je graag weer mee ;)
mooi :) ging echt relaxed vorige keer mede door jou :)


@Exalador, ik zou wel graag een ptje met je willen spelen :p , ff vragen of het mag ;) (me ouders zijn nu nieh thuis)... maar ik wil graag helpen :) .. (may I ... please?,... (ik woon het digtsbij ;) )
cool, we doen het binnekort wel... als je mee kan helpen zal ik het vragen

Exa Exa~! Ik wil ook komen wanneer wob en h4wk langkomen~
Zoetermeer is best wel dichtbij van Den Haag, dus.. ^^
K cool :)

ik kom ook wel. zeker als het op zaterdag is want dan kan ik meerijden naar zoetermeer :p

K cool :)

motte wel nog ff een datum prikke
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom