• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Montreal Thread - You better comming!!!1

what do we do now?

  • Play Brawl.

    Votes: 127 41.4%
  • Play Melee.

    Votes: 167 54.4%
  • Steal Airman from the Toronto guys, think about it later.

    Votes: 42 13.7%
  • http://www.youtube.com/watch?v=hUVdA9ABzpg

    Votes: 19 6.2%

  • Total voters
    307

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
We all three play with pretty much anybody, random matches are great.

Mains
Luigi, Y link, Fox.

Jago
Jiggly, Peach, Falco, Ganon

LLoyd
Ganon, Roy, Ness, C. Falcon
 
R

Ren

Guest
Ok guys i will still host the smash fest the 20th of june (next sunday), but something has com up. (really not my fault)
Looks like its fathers day and i am forced to brunch with my familly.
So im changing the the beginning of the fest to around 5or 6 pm
till the end of the nigh (ou jusqua ce que mort s'en suive, j'suis habitué à jouer juska 2heures du mat).
If this is 2 complicated saturday the 19th is still open for me.(but i know fire luigi cant).
So couldyou please post in if yoyu can make it or not

ps:To keep you updated and make this official am giving out my adress and telephone number by e-mail starting now.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
It's all good.

i'll be there with my friends for sure, not sure what time i'll jet out of there though.

I can bring a tv if you want to.

But saturday, earlier is still open since the SC2 tourney was cancelled due to lack of good comp synchronizing their schedules.

Vote up peeps.!...
 

pkmvodka

Smash Lord
Joined
May 28, 2004
Messages
1,036
Location
Montréal
Saturday during afternoon and night would be best for me,

but I still can go at your place for sunday, but I might have some changes to do.
 
R

Ren

Guest
Ok then saturday it is at my home starting after lunchtill whatever
Test rider and chester if i remember corectly you havent E-mail me yet so i can give you my adress.
Here is my E-Mail again
renaudgouin@hotmail.com
I also d'like to have all you phone number since i gave mine(no need for the adress)
If everything goes well we might have some other smash fest somewere else.
I have 1 good tv plus one with no videoplugs(wich means really bad visual and awful sound). fireluigi said he will bring one tv and his cube. We need at least all of your controllers and memeory cards.
 

pkmvodka

Smash Lord
Joined
May 28, 2004
Messages
1,036
Location
Montréal
Saturday is perfect for me then ^_^

I can bring my own controller and memory card (with sick scores on it ~_~) and even a cube if needed, but won't be able to bring a t.v
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Perfect for saturday. We shall be there with all the aformentioned gear.

Ren: My phone number is quite useless since i'm never home, i'm at work with a computer all day so I can reply to your mails within minutes. If you insist just send me a mail and i'll give it to you.

Chow chow,
 

Paty

Smash Apprentice
Joined
Sep 21, 2003
Messages
100
Location
Montréal
Je sais que je suis pas très bonne, mais vous auriez pu m'en parler quand meme. Je suis pas vraiment contente.
 

Noshno3

Smash Rookie
Joined
Jun 15, 2004
Messages
2
Location
Montreal, QC
Heyah !

I'll be there ... with Paty surely ... and TehBen
Anyway, we could all go together (wippie!!) with someone's car.
 

Paty

Smash Apprentice
Joined
Sep 21, 2003
Messages
100
Location
Montréal
Pourquoi j'irais, personne ne m'a invitée... Je le sais tu moi s'ils veulent que je vienne.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Donc juste pour confirmer on aura trois télé.

Puis une panoplie de monde

FireDluigi
Jago
LLoyd
TestRider(tehBen)
Kevin Sansom
Noshno3
Paty
Chester
PmVodka
Renaud(évidement)

10 man tourney. Cool.

En souhaitant qu'on ait le temps.

i'll edit this later.

How do you guys usually function as far as tourney goes?!?
 

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
Do you think we should add the tournaments stages ? (Fountain of Dreams, Dreamland 64, etc. ?)

Although there's nothing wrong with FD, I find it the best tournament stage.
 
R

Ren

Guest
Bon d'accord paty et kevin peuvent venir sans probleme mais je vais etre oubliger de d'arreter les invitations, vous voyez, J'ai déja 6 de mes amis qui seront présent à ce smash party, donc nous sommes presque rendu à 15. Et sans être méchant ou rien, il faut pas oublier que je vous ai jamais vu la face et que je vous invite chez moi. J'ai eu plusieurs dicussions avec mes parent et laissé moi vous dire que c'est mieux de bien se dérouler!!! Sinon c la dernière fois que je fais ca. Ceci étant dit je considère en générale les smasher comme des gens correct et non fauteur de trouble. En plus j'crois que si vous vous donner la peine de vous déplacer pour jouer à un jeux c'est que vous y tenner assez pour que des événements comme ca se reproduisent. pour l'instant je touve ca vraiment cool qu'une communauté de smasht se construit dans le coin.
Alors à samedi les boys and girls.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
We have two tv's rolling for the tourney, the other for casuals.

Ho boy, euh, si on est rendu 15 ca risque de merder un peu avec 3 télés si on fait un tourney 1 on one.

Bref on verra ben comment qu'on s'arrange rendu la mais ca serait cool d'avoir au moins un autre systeme.

Pis fait toi en pas, je sais pas pour les autres mais je suis pas du genre a faire, ayoye, un beau vase japonais, je me demande qu est ce qui arrive si je le fou par terre.

Bref, merci beaucoup d'avance de l'hospitaliter.
 
R

Ren

Guest
Bon je vais avoir besoin de plus de tele, au moin 2 si on veux tous jouer plus que 2 fois.
Aussi les gens qui peuvent amener des vcr (falcultatif serait tres interressant) J'aimerais biens filmer nos match mais mes 2 vcr son peter.
Y-a-t-il qu'elqu'un qui a une carte graphique avec entree tele??
Si oui on pourrait faire nos video facilement.
Aussi tres important!!!! J'AI PAS LES MOYEN DE VOUS PAYER UN REPAS , SURTOUT SI VOUS ETES 15.
Apporter vous de l'argent svp. On commandera quelque chose.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Je suis out pour le vcr, t as idée qui pourrait fournir un autre télé?

Si vous Avez besoin de GC je peut n'ammener un 2e avec le jeu
 

TestRider

Smash Ace
Joined
Sep 27, 2003
Messages
580
Location
Montréal, Québec
J'ai pas de vidéo chez moi, je peux pas vraiment aider pour ça. Je pourrais emmener ma télé, mais traîner ça en autobus et en métro, ça risque de poser problème...
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
On ne meurt pas tlm...lol

c'est la derniere fois je post avant ce WE, renaud si jamais y as koi que ce soit envoie moi un mail.

A demain!
 

pkmvodka

Smash Lord
Joined
May 28, 2004
Messages
1,036
Location
Montréal
splendide!

j'vais pouvoir amener ma minuscule t.v 15 pouces demain avec cube et toute le kit ^_^

à demain!
 
R

Ren

Guest
Bon j'ai deja 3 tv chez nous de fonctionnelle (mon cousin a apporter la sienne)
Vous vous pointer vers une heures chez nous.
amener vos mannets et du cash pour de labouffes
j'ai besoin dun cube de plus aussi avec jeux carte .....
QUE LA FETE COMMENCE!!!!!
A PLUS.
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
VIVE le plein de mon de qui post pares le gathering, je vais editer plus tard pour laisser mes commentaires.
 

Noshno3

Smash Rookie
Joined
Jun 15, 2004
Messages
2
Location
Montreal, QC
Heh,
C'était vraiment nice, a part que vous habitez pas mal loin ...
On garde contact et on s'organise quelquechose pour le moi d'août ça serait cool. @ Montreal non-suburbs

Cyall

---

Oh et trouvez la place pour vous inscrire, choisissez votre ville et laissez signe de vie sur ce site !

http://ssbm.meetup.com/
 

FireDLuigi

Smash Rookie
Joined
May 21, 2004
Messages
6
Bref j ai jamais éditer mais bon je vais reposter parce que j ai un petit 5 minutes. Je suis vraiment déborder de ctemps la.

All is well, had fun and proved I was noob with potential...lol, oh yeah and luigi sucks but we all knew that. God I wish missfire was Just framable though you guy's would be eating my dust that's for sure.

The last games with patty were great, and i'd say my crew(jago and lloyd) is as or more skilled than Ren's.

Saw some impressive stuff and it does motivate me to take the game a little more seriously.

Yet, when the time will come. Gather on and I may join and when i'll be in my place on jean talon I'll prlly be able to host once in a while. But I still but my priority's as follows.

1- SC2, even though it's dying so it might go #2

2- GGXX, so technical and not played with a GC pad. I hate pads love arcade sticks btw.!

3- SSBM smash arcade stick, interesting option. mouaha. NOT

Point being. See you all next time.

Yet I have a practice partner for SSBm at work so I might be able to get some decent competetion to bash out new skills, samus player btw.

Com on peeps I want feedback nonetheless, especially Ren and pkmVodka since you are the ones I played most.
 

Paty

Smash Apprentice
Joined
Sep 21, 2003
Messages
100
Location
Montréal
Feedback: C'était le fun, mais j'aurais aimé joué plus de one vs. one contre vous, parce que j'aimerais m'améliorer et toujours jouer contre Benoit c'est rendu plate, il est a un autre niveau complètement. Ça ne me donne pas la chance de m'améliorer graduellement.

Question hors contexte: Pourquoi pas de double post? Ça rend le deuxième post plus lisible et mis en évidence. Sinon c'est quoi qui arrive si on double post?
 

Hero of Courage

Smash Rookie
Joined
Jun 22, 2004
Messages
6
Location
Portola Hills
I'm planning on going to Cégep at Montreal, perhaps Chester, pkmvodka, you and I could duke it on SSBM style one day... I need good challengers, I got no one good enough in my community. Sure, I've got trainees but everything they know, I taught them, so they seem pretty predictable to me.

Edit: Sorry for the double post.
 

TestRider

Smash Ace
Joined
Sep 27, 2003
Messages
580
Location
Montréal, Québec
Question hors contexte: Pourquoi pas de double post? Ça rend le deuxième post plus lisible et mis en évidence. Sinon c'est quoi qui arrive si on double post?

Tu dois écrire "Edit" visiblement dans ton post si tu veux que le monde sache que tu as ajouté quelque chose. Si tu double-post trop souvent tu vas avoir un warning, c'est pour empêcher le monde de spammer vu que sur ce site on est sensés discuter de façon intelligente.

Pis Hero, tu habites où?
 

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
Hero, tu veux définitivement jouer contre Test Rider. :cool:

J'irai bien à un tournoi des SCII. Jpeux tu jouer avec une manette de GC. :(

J'ai hâte de rejouer contre vous tous !
 
Top Bottom