• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

LostHost - Results are up!

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
er is grote kans dat zelfs de mensen van de reserve lijst niet eens aan de beurt komen laat staan de laattste van de reserve lijst. het toernooi word anders groter dan die moet zijn
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
je weet wel dat jeroen niet komt heh tijmen :p ????
+ ik heb nog geen teampartner o ja ff om er bij te zetten dat mensen met mij willen teamen.
ik own
ik own
ik lach iedereen uit waarvan we winnen.
+dat ik den ummer 2 van de hele wereld ben en dat alleen orly van mij kan winnen.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
kan zijn dat ik die dag moet werken omdat de baas dan op vakantie is... zoniet, dan kom ik op zeker.
dus ik confirm 50%

Adam komt wel lijkt me en ik zag net op Cypher opeens aan de lijst is toegevoegt. heb m net gemailt :p
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
ahh jammer mitch...

Beunhaas Confirm jezelf op die list, ik wil tegen je spelen!
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Er moeten nog acht mensen confirmen, te weten:

1. Reffie
2. Player Pink
3. Joey
4. Zeta
5. Bornfidelity.com
6. Beunhaas
7. Shoe
8. Shadow

Van Joey en Zeta verwacht ik eigenlijk niet dat ze nog komen, en van Player heb ik ook al een tijd niets gehoord. Van Shoe en Shadow hoor ik het binnenkort en van Reffie en Beunhaas weet ik eigenlijk wel vrij zeker dat ze komen, maar hoe zit het dan met BF?

Nog een paar kleine puntjes:

- Wie na aankomende woensdag nog steeds niet geconfirmed heeft, haal ik van de lijst af. Ik ga er dan vanuit dat je niet komt.
- Ik heb Flok van de lijst gehaald, heb niets meer van hem gehoord dus ik neem aan dat hij geen interesse heeft.
- Ik heb al 22 mensen geconfirmed en dat vind ik al zat eigenlijk, dus alle mensen die op de reservelijst staan, moet ik helaas teleurstellen.
- Wie zonder geldige reden of zonder het mij te laten weten te laat komt, kan niet meedoen aan het toernooi. Het is een kleine moeite om even een belletje te doen als je later bent, en je hebt vast wel het telefoonnummer van iemand die naar het toernooi komt.
- Dit staat ook in de beginpost, maar die zal vast wel niemand lezen: een hele goede vriend van mij doet aan dit toernooi mee, en hij is vrij streng gereformeerd. Ik zou het op prijs stellen als jullie geen godlasterende dingen zouden zeggen. Bovendien doet ook mijn zusje aan dit toernooi mee, en als oudere broer is het uiteraard mijn plicht haar te beschermen tegen allerlei vunzige taal (niet dat het iets helpt), dus aub ook rustig aan met de seksistische grappen en de ergere ziektes. Dit klinkt misschien wat raar uit mijn mond, maar het is geen grapje. Iedereen die dit punt in de wind slaat, flikker ik er zonder pardon uit. Één of twee keer kan ik je nog wel vergeven, maar wie zich echt niet in kan houden, mag vroegtijdig naar huis vertrekken =)
- Ten slotte wil ik iedereen er nog op wijzen dat in de eerste post instructies staan om bij mijn huis te komen. Ik haal geen mensen meer op van het station dit keer, dus lees ze goed.

Dat was het wel zo’n beetje. Wellicht later meer. Ondertussen kunnen jullie allemaal ook nog op deze site over PC Chris kijken: http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/pcchris/
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Rukker: Neem contact met me op als je me online ziet, JD weet wel waar het over gaat. =]

Utto: Inhouden qua taalgebruik, eh? Dan moeten m'n daden maar voor zich spreken. ;p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
sorry Utto, als ik niet mag schelden kom ik niet :p, nee maar serieus, ik moet naar een open dag van een studie die ik misschien ga doen, dus ik kan er helaas (alweer) niet bij zijn.
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Je ziet iedereen op het station. Die weten de weg..
En als je met de auto bent is het wel handig als je een adres vraagd. En ook krijgt;)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Er moeten nog acht mensen confirmen, te weten:

1. Reffie
2. Player Pink
3. Joey
4. Zeta
5. Bornfidelity.com
6. Beunhaas
7. Shoe
8. Shadow

Van Joey en Zeta verwacht ik eigenlijk niet dat ze nog komen, en van Player heb ik ook al een tijd niets gehoord. Van Shoe en Shadow hoor ik het binnenkort en van Reffie en Beunhaas weet ik eigenlijk wel vrij zeker dat ze komen, maar hoe zit het dan met BF?
BF komt niet.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
can I come?
You have to understand, my house is small and there are still a couple of smashers that I can't invite because there's simply not enough room for them. So it kind of depends on how many people cancel. However, if you are staying with Ryuker and you really have no place else to go, I guess it wouldn't be a problem.

Anyway, it seems there might still be some room, so I would like to know if Meth and Zellos (who are nr. 1 and 2 on the reserve list) are still interested. No garantuees though, but I expect Player, Joey and Zeta not to show up. If they haven't reacted by wednesday, I will scrap them from the list also.

Edit:
@ Beunhaas: confirm n00b!
@ Shadow: je vraagt wel om een adres, maar je hebt nog steeds niet geconfirmed ;)
@ Reffie: Confirm emo! Een toernooi is niet compleet zonder jou.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
so it might be still possible for the #4 on the reserve list too come if meth zellos wont come? =D (i hope so lol)
if by any mirracle i can come ill bring a cube =p
or else adam doesnt have a team partner=p[or do you?]
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
als shoe niet komt heb ik blijkbaar geen teampartner.

zgetto, als je kan komen, wil ik graag met je teamen.
anders, linkje, heb je ondertussen al iemand gevonden?
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
@ Down A..FLoat maar op zoek naar een andere teampartner, als zgetto komt - teamd hij met mij (:
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
oke, duidelijk lijkt me he.

Maar betekend dat, als hij niet komt, jij nog niemand hebt?

Ik team het liefst met iemand die ik ook persoonlijk echt ken maar ik vind teams leuk genoeg om er ook met andere (op zijn minst degelijke) spelers aan mee te doen.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
oke, duidelijk lijkt me he.

Maar betekend dat, als hij niet komt, jij nog niemand hebt?

Ik team het liefst met iemand die ik ook persoonlijk echt ken maar ik vind teams leuk genoeg om er ook met andere (op zijn minst degelijke) spelers aan mee te doen.
Zullen wij anders teamen?
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Mijn allerbeste Utto!

Mag ik je erop attenderen, dat ik (als #1 geconfirmde reservespeler (sorry Zgetto =]) ) heeeel erg graag aanwezig zou willen zijn op jouw toernooi. :)
ik heb gehoord dat meth en zellos niet komen =D
dat zou betekenen dat wij 2 de volgende zijn op de reserve lijst =D
nu hopen dat nog een paar mensen op de lijst niet komen =P

en down a : yep als ik kom team ik met adam =D
 
Top Bottom