• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

LostHost - Results are up!

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Results

Teams:

1: Team LiveJasmin (Dave + Marc) (€ 80,00)
2: Faab + Johnny (Faab + Johnny) (€ 30,00)
3: Team Veggie (Rinda + Amsah) (€ 10,00)
4: Ek is gek (Remen + Reffie)
5: Zo stoned als een garnaal (Ryuker + JD)
5: The Fellowship (Linkje + Ivo)
7: Team Fair Ban (Utto + Huibert)
7: PURE PWN4G3 (Tijmen + Jeffz0r)
9: UchihaJP + Natta (UchihaJP + Natta)
9: Babyfaces (Zgetto + Adam)
9: Vincent + Menno (Vincent + Menno)
9: Team Supreme (Shadow + Cypher)

Bracket: http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/bracketteams.gif

Singles:

1: Nihonjin (€ 60,00)
2: Kirby_Squad (€ 35,00)
3: Faab (€ 25,00)
4: Johnnyboy
5: Remen
5: Ivootjes
7: Marc
7: Linkje
9: Utto
9: Reffie
9: A-D
9: Zgetto
13: JD
13: Down A
13: Crash & Burn
13: TiRune
17: Natta
17: Ryuker
17: Mr_Joey132
17: Jeffz0r
17: Prince Shadow
17: UchihaJP
17: Huibert
17: Cypher
25: Vincent
25: Rinda
25: Menno

Bracket: http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/bracketsingles.gif

Old

Hi, this topic is all about LostHost, REAL LOSTHOST. This topic is awesome. My name is Utto and I can't stop thinking about LostHost. This tournament is cool; and by cool, I mean totally sweet.

Facts:

1. LostHost is not a mammal.
2. LostHost owns ALL the time.
3. The purpose of LostHost is to flip out and own people.

However, foreigners are not allowed. So if you are foreign, and really want to go this tournament (which I can totally imagine), I suggest you wait for another, more boring tournament like AFC4 or that silly French tournament.



Dit toernooi heette eerst Ushost 3, maar aangezien Ushost 3 deel uitmaakt van de GOAT-triologie, en GOAT niet kan komen, heb ik het omgetoverd in een spin-off genaamd LostHost. Dit toernooi ownt. Ik own ook. Vraag maar aan Dave. Of Linkje. Alhoewel Ushost natuurlijk wel erg cool is, gaat dit toernooi toch ook wel te goed worden.

Datum: 17 maart 2007
Plaats: Apeldoorn, mijn huis (PM me voor het adres)
Tijd: 11:30

Wie later is dan 12 uur zonder goede reden of zonder het mij te laten weten, laat ik niet meedoen aan het toernooi.

Waarom LostHost? Als eerbetoon aan MrSilver. Hij organiseerde als spin-off van zijn eigen ‘Dutch Tournament’ de zogenaamde kleinere ‘Lost Tournaments’ (naam bedacht door [correctie] Marc, geef hem credits dat vindt hij leuk). Aangezien Host rijmt op Lost, heb ik besloten die eerste achter die tweede te plakken. Als titel op zich betekent het verder weinig meer though.

Vervoer

Het toernooi wordt, net als voorgaande keren, bij mij thuis gehouden, in Apeldoorn. Apeldoorn is vanuit Utrecht of Amersfoort prima bereikbaar met de trein. Zorg wel dat je naar station Apeldoorn gaat, en niet naar een van die dubieuze kleinere stations zoals Apeldoorn de Maten of Apeldoorn Osseveld.
Van daaruit kun je de bus naar mijn huis nemen. Ik ga dit keer geen mensen meer ophalen op het station, aangezien er ondertussen wel genoeg mensen zijn die weten waar het busstation is. Ben je nog nooit naar een Ushost geweest, zorg dan dat je bij bijvoorbeeld Ivo, Remen, Amsah (alhoewel ik geen enkele vorm van OV-planning aan hem over zou laten) of Ryuker in de trein zit, zij weten wel waar de bussen zijn. Of doe een beroep op de Travel Agency van Jeffz0r.
Vanaf het busstation moet je bus 1 of 2 richting MATENVELD nemen. Als je die richting het Gelre Ziekenhuis neemt, weet ik niet waar je uitkomt, maar in ieder geval niet bij mijn huis. Stap uit bij de halte Boswachtersveld, daar zal ik dan op jullie wachten.

Eten & Drinken

Zorg ik niet voor, neem dus zelf mee. Er zitten een supermarkt en een snackbar op vijf minuten lopen hier vandaan. Na 20:00 worden er licht alcoholische dranken geschonken aan mensen die 16 jaar of ouder zijn, maar alleen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.

Ruleset

Er worden singles en teams gespeeld. Bij beide toernooien zullen we gelijk een double elimination bracket gebruiken. Er zijn dus geen poolus. Alle wedstrijden zijn in het begin best of 3, vanaf de halve finale winnersbracket (dus kwartfinale losersbracket) is het best of 5 (inclusief de finale, het is immers niet alsof het echt een verrassing is wie er wint).

De ruleset voor stages luidt als volgt:

Random: Final Destination, Dream Land N64, Fountain of Dreams, Pokémon Stadium

Counterpicks: Yoshi’s Story, Brinstar, Mute City, Kongo Jungle N64, Battlefield, Rainbow Ride

Banned: Icicle Mountain, Princess Peach’s Castle, Kongo Jungle, Jungle Japes, Great Bay, Hyrule Temple, Yoshi’s Island, Green Greens, Corneria, Venom, Flat Zone, Brinstar Depths, Onett, Fourside, Big Blue, Poké Floats, Mushroom Kingdom, Mushroom Kingdom II, Yoshi’s Island N64

In teams zijn ook Mute City en Fountain of Dreams gebanned wegens lag. Voor de rest gelden al die standaard regels die iedereen al kent. Als je ze nu nog niet kent, ben je officieel een n00b en heb je gefaald.

Geld inleg

Ik hanteer vanzelfsprekend geen entreekosten.

De inleg voor singles is € 5,-. De inleg voor teams is € 10,- per team.

Verdeling van het geld voor singles:

1e plaats: 50%
2e plaats: 30%
3e plaats: 20%

Verdeling van het geld voor teams

1e plaats: 70%
2e plaats: 30%

Ik vind het niet echt nodig om voor een klein toernooitje als dit hoge prijzen te hanteren. Ik beschouw dit toernooi meer als een "get together" dan een competitief toernooi en dat moet niet te veel kosten. Er zijn al genoeg dure toernooien op dit moment.

TV's & Cubes

Mijn huis is niet groot, dus hier zal ik er ook niet zoveel van nodig hebben (dat betekent trouwens ook dat je lang niet altijd zal kunnen spelen, en zeker niet vriendschappelijk tijdens het toernooi).
Daarnaast wil ik aan 2 a 3 mensen vragen om hun cube + smash mee te nemen als voorzorgsmaatregel. Meestal heb ik hier wel genoeg cubes en exemplaren van smash, maar je weet maar nooit (vorige keer hadden we bijvoorbeeld genoeg cubes, maar een smash disk te weinig, waardoor Remen, Reffie en ik de hele tijd Fifa konden spelen, hoera!)

Overig

Dit heb ik de vorige keer ook al aangegeven, maar ik geef het nog maar een keer aan ‘just in case’. Ik ben die dag alleen thuis en ben dus verantwoordelijk voor het huis. Nou ken en vertrouw ik jullie allemaal, maar ga niet op eigen gelegenheid allerlei kamers in als de deur dicht zit en hou het een beetje rustig. Vorige keer ging dit echter ook prima, dus ik ga ervan uit dat het dit keer ook prima gaat.

Dit toernooi werd trouwens gesponsord door Eric B. & Rakim. Peace.

 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
<<<<<<<<< Linkje

AIGHT IK GA MORGEN AL VRIJ VRAGEN. OP 17 Feb en maart
iig wat bedoel je met mij de schuld geven ik ben dik maar hey jammer :p

punten

1. Ushost is beste toernooien reeks ooit
2. de coolste smasher heeft hem 2 keer gewonnen
3.Amsah zuigt
4.Ik ben dik
5. Utto ownt.

Ik ga xun wel proberen te regelen maar weet je cker dat er 30 man in je huis passen rutger ?
Iig neem ik dit keer wel medicijnen mee want vorige keer ging niet echt goed :p.

Rutger weer teamen :p ?

ik heb geen idee waarom ik dit nog maals typ...

dave speelt guitar hero 2.
en fakking lied van 10 minuten lang ofzo.
jezus dit lied is echt fakking lang.
tering houd hij nou nooit zijn mond.
wtf is dat voor guitaar anyway.
ik ga dave proberen over te halen als hij klaaar is met spelen. wat nog enkele minuten duurt.
hem over halen om geit te mailen.
ondertussen praat ik wel tegen xun .
hij is niet online. ik daarentegen ook niet
godver wat een kenker lang lied hey.
mmm heeeeeeeeeyyyyy chips das van mij.
mmm naturel chips toetsenbord nu ook lekker vet.

HIJ IS KLAAR HOEREA!!!!!!!!!!
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
dit wordt de eerste Ushost die bevuild wordt door een hoop suicides. En dan geen zwakke attempts zoals je van dave kan verwachten maar echte bloederige suicides. Of anders toch wel een paar mooie BFs.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
ondanks het feit dat het uiteraard niet tof is als uitzondering niet bij naam genoemd te worden, is het maar drie kwartier reizen zegt 9292ov.
het lijkt me wel wat.

ter informatie.... afgevaardigde (en trotse leider) van de enige echte SOFT G-UNIT
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Wow, ookal had ik aangekondigd dat mijn aanwezigheid op toernooien minimaal zou zijn, misschien helemaal niet meer komen (kleine fests zoals dit niet meegrekend), toch sta ik op het lijstje =).

Helaas zeg ik af voor dit toernooi, de reden is dat ik 16 maart jarig ben en mijn verjaardag ga vieren op 17 maart, dus ik kan die dag met geen mogelijkheid komen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
@ Justin: Jammer, had je graag nog een keer gezien. Kunnen we weer smash kwartet spelen. Dat je op de lijst staat is vanzelfsprekend, je owned immers te hard.

@ Uchiha: Ik weet dat je het niet serieus bedoelde, maar ik wil hier toch wel even iets over zeggen in het algemeen. Helaas staan er al veel te belachelijk veel mensen op de lijst. Ik kan je in ieder geval al zeggen dat met deze lijst, als niemand afzegt, het toernooi nooit door kan gaan. Dan kan ik twee dingen doen: een hoop mensen teleurstellen, of een andere locatie zoeken. Echter, dat laatste zal niet gaan, aangezien ik de "GOAT Trilogy" wel gewoon bij mij thuis af wil maken (dat is traditie). Misschien dat ik uiteindelijk besluit om het op te splitsen in een besloten klein toernooitje bij mij een thuis en een groter toernooi elders, maar om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n fan van grote toernooien. Ik kan nu dan ook nog geen zekerheid geven over of, hoe, waar en wanneer dit toernooi gaat plaatsvinden (zeker zolang ik nog niets van Geit heb gehoord, en dat duurt waarschijnlijk nog wel minstens twee weken).

Het is jammer, maar ik kan er helaas niets anders van maken...
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
dit toernooi gaat ownen ff een vraagje rutger zou ik bij jou boven matches mogen spelen vorige keer ging niet echt lekker ik vind je huis prachtig maar ik wil niet weer zo een anval als vorige keer meemaken mischien was het toeval mischien ook niet maar ik wil het niet riskeren (wel riskeren als het neit anders kan want ik moet komen )
another 2 weeks till goats arrival HURAY!!!!!!!!!
 

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
dit toernooi gaat ownen ff een vraagje rutger zou ik bij jou boven matches mogen spelen vorige keer ging niet echt lekker ik vind je huis prachtig maar ik wil niet weer zo een anval als vorige keer meemaken mischien was het toeval mischien ook niet maar ik wil het niet riskeren (wel riskeren als het neit anders kan want ik moet komen )
another 2 weeks till goats arrival HURAY!!!!!!!!!
punten, komma's, hoofdletters, vraagtekens en veel meer dingen mis ik in deze post ;)

maargoe... aanval? ben je aangevallen de vorige keer? vertel vertel :D
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
punten, komma's, hoofdletters, vraagtekens en veel meer dingen mis ik in deze post ;)

maargoe... aanval? ben je aangevallen de vorige keer? vertel vertel :D
Remen flipte hem vorige keer en viel Linkje aan. Linkje kan je z'n litteken wel laten zien als je wil. Maar goed dat Remen geen bommen bij zich had anders was ik dit nu niet aan het typen.

@ Linkje: is prima, maar doe niet alsof je mijn huis echt prachtig vindt :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
O ja, dat weet ik nog. We hebben nog even overwogen om Remen een spuitje te geven, maar we vonden het eigenlijk wel heel grappig allemaal (behalve Linkje).
 

Crash&Burn

Smash Apprentice
Joined
Apr 29, 2005
Messages
118
Location
The Netherlands
Lol @ misinterpretatie (i think)..
Thnx Utto for signing me up again ^^ ondanks dat ik Ushost 2 gemist heb...
I'll try my best to be there this time... Let's hope Goat can show up too...

Grtz
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
punten, komma's, hoofdletters, vraagtekens en veel meer dingen mis ik in deze post ;)

maargoe... aanval? ben je aangevallen de vorige keer? vertel vertel :D

Astma aanval
lag best veel stof op die banken namelijk ;)
kan ik niet goed tegen dus sprong ,mijn keel dicht
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
met andere woorden: Utto maak je huis schoon!!!:chuckle:
Ik maak alleen mijn eigen kamer schoon. Voor de rest zijn mijn ouders verantwoordelijk. Jammer genoeg waren op dat moment mijn ouders al een week op vakantie.

Maar volgende keer zal ik het huis de dag van tevoren min of meer stof vrij proberen te maken, speciaal voor jou Steven :)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Yup het is nu officieel... Ushost zou in de weken van 21 januari tot 4 februari moeten zijn om Goat erbij te hebben. Hij moet op 5 februari weer weg voor een half jaar.. Ik kreeg gister een mailtje van em waarin hij duidelijk niet blij was met die regeling... Maar het is niet anders ='(
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Op dit moment heb ik twee problemen:

1. Geit kan niet komen
2. Er staan te veel mensen op de lijst

Nu zullen er een hoop mensen zijn die denken: OMGWTF!!!11shift+one wrm iz deze GOAT dan w3l niet zo blngriK als ik vragen mag?!?!!LoL n00bz0rz!1! Maar iedereen die hem goed kent weet wat ik bedoel.

Echter, ik vind het ook zo zonde om van de gelegenheid helemaal geen gebruik te maken. Als ik dit eerder van tevoren had geweten, dan had ik het misschien op kunnen splitsen in een wat groter toernooi ergens anders met GOAT erbij, en een kleiner toernooi bij mij thuis op 17 maart, maar dat is nu wel erg kortdag.

Daarom heb ik besloten om Ushost 3 voorlopig om te toveren ik een kleinere versie van zichzelf. Wat ‘Lost Tournament’ was voor de DT’s (voor diegene die dat nog kennen), wordt dit toernooitje voor Ushost. Zonder GOAT dus, maar het maakt dan ook geen deel uit van de Ushost reeks. Als eerbetoon aan MrSilvers Lost Tournament heb ik besloten om het te noemen: LostHost.

Ik zal de lijst voor dit toernooi enigszins verkleinen. Tijdens de zomervakantie zeggen veel mensen nog af omdat er veel op vakantie gaan, maar nu zal dat naar verwachting een stuk minder zijn. Daarom kan ik helaas alleen nog mensen uitnodigen die

- op de powerrankings staan
- ik naar mijn mening absoluut niet kan weigeren (omdat ze veel gedaan hebben voor de community, of omdat ik ze zelf erg cool vind)
- in mijn buurt wonen

Ik vind het echt ontzettend jammer, maar dat betekent dat ik bijvoorbeeld The New Order Crew en een gedeelte van de Soft G-Unit niet meer uit kan nodigen. Ik houd wel een reservelijst aan, maar ik ga er voorlopig nog geen mensen van naar de echte lijst verplaatsen, omdat ik na het verkleinen van de lijst eigenlijk nog steeds te veel mensen heb.

Het gaat dus zeker door. Later meer info.
 
Top Bottom