• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST : 20 oktober (Dutch) Results+vids : 1st post

Spellruler

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2007
Messages
21
Ugh, dit sucks echt, maar ik moet cancellen. Kben net gebeld door Mac dak ben aangenomen en dak ik morgen moet beginnen. Ik hoop de meeste van jullie dan ook op RCT of ZEST 3 te zien.
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Laten we de naam ''Freek'' niet meer gebruiken voor znfreak, ik heet namelijk Freek.
Hoe laat is iedereen welkom?

EDIT: nvm lees de eerstepost 11 uur ^^
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Als de vraagteken achter mijn naam niet weg is voor vanavond 11 uur kom ik niet hoor =/
Ik had dit topic toch iets actiever verwacht de dag voor het begint...

En ook wil ik weten of jullie er wat aan hebben als ik een tv + cube + smash meeneem...

En Freek, ze noemen me toch Freak? =P (ik denk dat A-D een typefoutje maakte...)
 

captain mc cloud

Smash Apprentice
Joined
Mar 24, 2007
Messages
193
Location
The Netherlands, Noord - Brabant, Waalwijk
Als de vraagteken achter mijn naam niet weg is voor vanavond 11 uur kom ik niet hoor =/
Ik had dit topic toch iets actiever verwacht de dag voor het begint...

En ook wil ik weten of jullie er wat aan hebben als ik een tv + cube + smash meeneem...

En Freek, ze noemen me toch Freak? =P (ik denk dat A-D een typefoutje maakte...)
jaah mensen hij heeft gelijk! :D hebben we er geen zin in ofzo? xD

edit: die lelijkerd van een infinite rage komt niet >_>
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Het betekent dat de host zich niet meer bekommert om het toernooi of in ieder geval niet meer om dit topic...
Meeste hosts zouden nu online zijn, gewoon, wat laatste dingetjes regelen en zo. Ons op de hoogte te stellen van bepaalde dingen, nog een kaart posten hoe je bij de venue komt, antwoord geven op vragen, dat soort dingen.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
@ Bisc : Kaart vergeten, je **** toch bij het opzoeken van het openbaar vervoer een kaart krijgen.

@ Z_N_Freak : Sorry, ik had het druk vrijdag, de beperking is 32 spelers, natuurlijk kun je komen. Apparatuur zoals tv's, cubes etc. zijn altijd welkom.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
ik dacht dat tilburg niet zo ver was. het is ****ing 3 uur reizen, ik ben in de venue om 12 uur ofzo. Ik hoop ook dat het ongeveer rond 7 uur al klaar is want dan moet ik weg omdat de terugreis nog kutter is en alle verbindingen na 7 uur bijna 4 uur reistijd geven. En ik moet ook nog naar een verjaardag wat een uur fietsen is als ik eenmaal thuis ben.
 

Wabisuke

Smash Rookie
Joined
Jul 17, 2007
Messages
5
Ik kan toch niet meekomen. Het is verder dan ik dacht. srry.

BTW: LOCUST SHOT MY ARM NOOOOES!
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
@ Bisc : Kaart vergeten, je **** toch bij het opzoeken van het openbaar vervoer een kaart krijgen.

@ Z_N_Freak : Sorry, ik had het druk vrijdag, de beperking is 32 spelers, natuurlijk kun je komen. Apparatuur zoals tv's, cubes etc. zijn altijd welkom.
Ok, is cool, dan kom ik gewoon ^^
Ik zal proberen een tv mee te krijgen en in ieder geval kun je een cube + smash spel verwachten.

edit:
Mijn vraagteken staat er nog steeds >=o
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Vers van de pers:

1ste: Adam
2de: Ivo
3de: Biscout
4de: Rukker
5de: jensen

Ivo had schijnbaar winners finals gewonnen en adam won de 2 sets in grand finals( zeer close van wat ik weet :p)

goed gedaan mensen =]
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
Danm! Adam Doet het...Nice Hoor 1ste Plaats!
Biscuit xD! 3e goed hoor ^^!
Jensen xD! 5 hmm togh nog goed ^_^! volgende keer beter ^^!
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Bracket was niet helemaal goed, aangezien aan de ene helft losers bracket ik tegen rukker moest en aan de andere helft nathan (das Meth) tegen Var Parasite. Maarja toen we erachter kwamen konden we het niet meer wijzigen.
1: Adam (verloor winners finals van Ivo 4-1, won finale 4-2 en 4-3 (en stond bij de 2e set nog 3-1 achter)
2: Ivootjes
3: Biscuit
4: Ryuker
5: Nathan
5: Capt. Mccloud
7: Var Parasite
7: Jeffz0r
9: ZN-Freak
9: Aeth
9: Happosai
9: Black Out
13: CB
13: Andre
13: Freek
13: Jens

Teams:
1. Kapitein Koek (Capt. Mccloud & Biscuit) (verloren van Adam en Rukker in semi-finals winners bracket, maar wonnen van ze in losers finals)
2. Failzor of the Ring (Ivootjes & Jeffz0r) (wonnen winners finals van Adam & Rukker (niet op vid) verloren 2 finalesets van Mccloud en Biscuit (wel op vid >_>))
3. Pro-n00b (Adam & Ryuker)
4. Boterham met mosterd (Happosai & ZN-Freak)
5. Var Parasite & Aeth
5. Anonymous (CB & Black Out)
7. De n00bs (Freek & Mike)
7. bye

vids van:
singles winners finals, losers finals en grand finals
teams grand finals
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
@ ADAAAAM JUIST!!!! NU HEB JE GOEDE MATERIAAL ALS JE SNAPT!! GOED GEDAAN JONGE! had je nog 4stock gegeven met falco? 8-)

@ ccmc + Biscuit OMG zo goed zijn jullie >.<!
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
-_-

Twee keer winners finals gewonnen, twee keer nog het toernooi uit handen gegeven.

Adam: Spannende matches o_0 veel van geleerd, volgende keer... ;)

Biscuit en mccloud: goed geteamt, kut dat ik en jeffrey het nog verloren

Jeffrey: thanks for the ride, en je moet je niet ieder potje 1 of 2 keer laten resten, nogal irritant :p

En nog wat algemene opmerkingen:
Jigglypuff is broken in teams -_-
VIIIDS, mij tegen adam is te goed

Oh, en bedankt voor het hosten var parasite ;)
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Dit was een zeer tof toernooi ^^
Misschien kom ik ook nog eens naar zo'n montlies die Zgetto host.

Shoutouts:

Biscuit:
Je jiggs is broken >.<

Ivo:
Je bent te goed >.<

Adam:
Jij bent nog beter >.<

Sexy Nathan:
Je bent sexy, maar je mist mannelijkheid :p
Veel toffe matches gespeeld man, een of twee keer heb ik je verslagen, maar dat kwam vast omdat die sigaretten die je rookte geen sigaretten waren. Je was echt weg af en toe xD
En hoe dan ook, stop gewoon met roken, het stinkt :p

Ryuker:
Ook veel matches tegen gespeeld. Je leek serieus te spelen, if so, dan hoop ik je ooit nog een keer te verslaan. Het lukte me nu telkens niet met een leven verschil =(

De Persoon waarmee ik mee teamde: (sorry, ik ben niet goed in namen >.< )
Echt te cool hoeveel we gewonnen hadden in teams, had ik niet verwacht in eerste instantie, maar we brachten het er goed vanaf ^^
Ook de potjes tegen je spelen waren spannend =]

@ de rest en toernooi zelf
Het was vet gezellig en heb veel smash gespeeld. Continue smash + spannende wedstrijden zien = een tof toernooi.
Sorry dat mijn tv het niet deed, volgende keer neem ik de afstandsbediening mee >.<

edit:
Trouwens, Jeffz0r, een volgend toernooi wil ook nog tegen jou spelen. Zwak hoor dat je weggaat als ik je vraag te spelen, was je bang? :p
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Shoutouts:
Adam: Je bent broken :p volgende keer ga ik nóg harder proberen te winnen.
Ivo: Jij bent ook broken xD en hetzelfde geld voor jou! o: Doubles finale was erg leuk.
Ryuker: Nóg meer oefenen zodat je m'n jiggs kan verslaan :p en die vids snel online zetten pls.
Var Parasite: Thx for hosting! Jammer dat ik niet veel matches tegen je heb gespeeld.
Jeffz0r: Leuke matches in de doubles finale o: volgende keer weer?
Blackout: Veel geleerd op je eerste toernooi? :p

En de random n00bs van Adam:
Zó niet realistisch o: papegaaien met lasers.

Volgende keer moet het alleen niet zo snel uitsterven :p iedereen was net ná de Doubles finale al weg D:

EDIT: Speciaal voor Capt. McCloud:
Okee, jij hebt het ook wel goed gedaan :p maar ik weet echt zeker dat je véél beter bent. Volgende keer **** je Ryuker :|
Maar óns team he? Ging te goed xD FoxJiggs Fo LIFE!
Nyappy? :3
 

Blackout7889

Smash Rookie
Joined
Oct 18, 2007
Messages
5
Location
Eindhoven, The Netherlands
Hahah, ja zeker veel geleerd.
Was erg leuk om tegen je spelen.

Hoop dat ik snel weer aan een toernooi mee kan doen, en in de tussen tijd veel oefenen :p
Volgende keer als ik je zie Biscuit gaan we weer spelen ^^
 

captain mc cloud

Smash Apprentice
Joined
Mar 24, 2007
Messages
193
Location
The Netherlands, Noord - Brabant, Waalwijk
hier zijn me shoutouts dan:

Var Parasite: bedankt voor het hosten ^^, er waren genoeg tv's hoor :p kon de hele tijd spelen

jeffz0r: cool dat je er was :D, teams finale was erg leuk ^^

happosai: jammer dat ik niet tegen je heb gespeeld D: volgende keer dan maar

Ryuker: tjah, die set tegen jou was zóóóóóó goed gedaan van mij XD, gratz @4e :p

Adam: wie had het verwacht, hij is weer eerste xD... netjes gedaan. Ik had het eigenlijk moeten filmen toen je had gewonnen xD want het was té grappig ;P

Biscuit: je hebt me dan toch een shout out gegeven XD, nou dan jij ook maar: je *****, euhm.. je *****.. en was ik vergeten te zeggen dat je *****? o: nou dan bij deze: je ***** :D.. Teams was cooolliishh :3

Ivo: De team finales waren echt leuk om te doen ^^, jammer dat ik niet 1 vs 1 tegen je heb gespeeld... ik zou anders dan wel afgemaakt worden.. haha :p Gratz dat je 2e was ^^

Z_N freak: leuk je te hebben ontmoet :D, zie ik je de volgende keren weer? xD het was gezellig ;P

@mensen die 2 vs 1 gingen tegen me: haha xD was te goed XD volgende keer beaten jullie me... ok?

@de mensen op de relaxte bank: waren vet grappige matches met de teams XD ik lachte me kapot! XD

Tot volgende keer allemaal ^^
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
@ Jeffzor
Weet ik ook wel, ik maakte een grapje. Dat ivo zijn trein moest halen was erg duidelijk :p

@ Captain McCloud
Ooit zeker wel weer een keer. Ik neem aan dat de toernooitjes hier nog wel even doorgaan angezien Smash hier nog niet snel uitkomt...
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
hier zijn ze dan maar:

var parasite: bedankt voor het hosten, ik moet leren spelen tegen samus, wist niet zo goed wat ik er tegen moest doen. Ik herinner me nog in teams dat aeth de hele tijd riep aargh die marth-nee niet weer die marth ^^

jeffz0r: ach ja je won van me in singles, het was mijn eigen schuld dat ik te laat was en nog geen match had gespeeld en nog koude handen had maar ja -_-

ander persoon in singles: je was niet zo goed, maar je was er ook meer voor de lol dan iets anders

ryuker: volgende keer versla ik je weer op kongo 64 :p pas op voor de barrel ^^ gratz met 4e

adam: te goed, hoe je tekeerging toen je ivo die laatste match versloeg BOEM RAM BAM volgens mij was dat niet goed voor het meubilair daar

biscuit en cmcc: gratz met teams 1ste -rest- volgende keer neem ik luigi en dan weet je wel wat er gaat gebeuren. helaas niet 1vs1 gespeeld

zn freak: mijn geweldige teamgenoot... maarja het moest maar. we deden het toch nog best goed, beter dan ik had verwacht -spamt meer forwardsmash-

cb en black: veel oefenen dan word je vanzelf stukke beter team matches waren leuk

broertje van var parasite: knap hoor met 1 hand, dat lukt mij nooit -_-
 
Top Bottom