• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST : 20 oktober (Dutch) Results+vids : 1st post

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
sanada komt niet, ik weet het nog niet 100% zeker, heel waarschijnlijk wel maar kan nu nog geen beloftes maken
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol, weer zoals vroeger? Was paar jaar geleden ook al zo, je schreef hem voor elk toernooi in en zei altijd op het laatste moment af, niemand heeft hem ooit gezien, bestaat hij wel? :p
(hmmm, waarom moet ik aan iemand anders denken tijdens et typen van dit bericht... XD)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
schreef hem voor elk toernooi in en zei altijd op het laatste moment af, niemand heeft hem ooit gezien, bestaat hij wel? :p
(hmmm, waarom moet ik aan iemand anders denken tijdens et typen van dit bericht... XD)
LPU!!!!!!!!!!
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Adam dwingt me te komen, en ja, daar valt niks tegen te doen natuurlijk.
Ik moet nog wel even kijken of er nog andere krachten in het spel zijn die mij er van weerhouden te komen.

Excuses voor mijn lame humor.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
tv's Zijn altijd welkom, maar we moeten dan wel even veel cubes hebben. Als ik de huurtv's afzeg hebben we er in totaal 5, wat goed aansluit op de cubes. (dus venue, ik, ik, dark wolf, aeth)



Edit : Blijkbaar verandert de boel van een mogelijk 48 man toernooi in een 16 man toernooi. Wat's up, de datum, locatie, wat is er mis?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Edit : Blijkbaar verandert de boel van een mogelijk 48 man toernooi in een 16 man toernooi. Wat's up, de datum, locatie, wat is er mis?
Je hebt waarschijnlijk iets te hoog ingezet op het verkeerde moment. Het leek een tijdje of Melee hier zo goed als dood was. Daarom zijn veel mensen de laatste tijd naar smashfests etc gegaan en ze zijn het misschien ook weer even zat, ZEST3 komt er ook nog aan. Verder is de locatie natuurlijk niet erg centraal en ben je niet de meest ervaren host. Ook staat al vast dat de meeste topspelers er niet bij zullen zijn, dus is het qua competitie een stuk minder interessant. Voor mij is het in ieder geval een combinatie van die redenen.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
LISTEN UP EVERY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb jullie hulp nodig ^______^

Ik heb met mijn projectgroepje van school een eigen importbedrijfje.
We gaan een product uit Azie importeren en vervolgens op de Nederlandse markt brengen.
We zijn nu bezig met een marktonderzoek en ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie deze enquete willen invullen.


http://fd2.formdesk.com/mto/project_TMA

Heel erg bedankt, JP.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Als ik kom, en als je er een nodig hebt zou ik een cube + SSBM spel mee kunnen nemen. Moet je dus wel genoeg tv's hebben, want ik heb er niet echt veel vertrouwen in dat ik ook nog een tv meekrijg... (zeg maar als je dus nog iets nodig heb en ik zal kijken wat ik kan meenemen, als ik dus kom).
Iik confirm nog niet, maar weet bijna zeker dat het kan. Ik hoop niet dat het een wereldramp is als ik morgen alsnog afzeg... (en Adam, doe rustig xD )

@ JP
Ik heb ehm ingevuld =]
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
JP kheb ook ingevult^^

ZN freak je moet komen^^ hoorde van zgett datje goed bent geworden
 
Top Bottom