• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Ryuker is at my place right now, he says he will ask his parents tonight and will probably post it or contact you on msn.

Ps: you get to share a bed with JD at ryuker's place :o
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hoeveel tv's zijn er eigenlijk?

Pouls lijkt me nog steeds heel krap maar als je pouls doet zou ik 8 pouls maken en de beste 3 per poul door laten gaan. (32 man bracket met 8 byes)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Ik heb nieh kunnen agterhalen iets over froggy, kep z;n msn nieh, en tis weekend, ik zie em alleen in de pause o.O
maar maak em plz zo "leuk" mogelijk voor n00bs die über-n00bs nog wel kunnen pwnen 0:-) ?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Hoeveel tv's zijn er eigenlijk?

Pouls lijkt me nog steeds heel krap maar als je pouls doet zou ik 8 pouls maken en de beste 3 per poul door laten gaan. (32 man bracket met 8 byes)
Yep... ik zat de hele tijd te twijfelen tussen 16 mans of 32 mans bracket... maar vind 2 door laten gaan iets te weinig, en 4 weer te veel (de helft per poule :/) 3 man door met 24+8 bye bracket klinkt goed. Ik denk dat we dat doen.

Over het aantal TV's: 8 of meer, (ik wil er minimaal 1 per poule). over dit soort dingen gesproken: als iemand een TV/Cube mee kan nemen, graag!

Ok then, forget it. Someone else ?
lol ^^
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Geef mij een bye tbh.

Pouls ownen, pouls voor top tier, pouls voor zest2!
Hmm, de 3 door en 8 bye's wordt vaak gebruikt, zou ik ook doen imo,
En inderdaad, hoeveel tv's? als er geen 8 tv's zijn zou geen pouls beter zijn vrees ik =(
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
dit is mijn email als je me wilt bereiken Exalador.
cube64@hotmail.com :p
En um als je gamecube wilt zal ik aan mijn vrienden vragen of ze het wilt meenemen.
Als je gamecube nog nodig hebt dan kan je mijn maile want ik kijk elke dag in mijn post dus.
en ik staat als nickname : Fear in de reserve lijst sinds FearLegend niet in past bij de smash name ding.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Ok then, forget it. Someone else ?
lol xD

Ik heb nieh kunnen agterhalen iets over froggy, kep z;n msn nieh, en tis weekend, ik zie em alleen in de pause o.O
vertaald: ik heb niets kunnen achterhalen over froggy, ik heb zijn msn niet, en het is weekend. Ik zie hem alleen in de pauze.


iceD en z'n neef komen niet.. heb die iceD op msn, hij zei dat ie niet gaat.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
alle noobs die k had kunnen ownen! floor waarom moest je verdomme je verjaardag naar de 28ste verzetten? T_T

kom alle naar The New Order Tournament 2. dr is nog geen topic of planning. maar t komt binnekort (denk ik)
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
@ exalador: brasje, nini en ik gaan met de trein dus wij nemen geen tv mee. er komen ook mensen uit zoetermeer zelf toch.. kunnen die geen tv meenemen? te weinig tv's is zo klote :(

@ P_S: joaah, roken in de venue ftw :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Exa regel meer tv's~!
Haal de mijne op per auto in Den Haag ofzo. xp xp
LoL... hmmm zal er nog ff over nadenken... spreek je wel op msn erover

ALS ik kom kan ik men cube wel meenemen+memorycard(all chars+lvl's)
idd ALS... je staat nog best ver op de reservelijst, dus kank nog nix garanderen

Heeft iemand misschien een laatste middel waarmee ik mijn ouders kan overhalen mij te laten gaan, het plan om Aeth mee te sleuren is mislukt, help plz.
Nah ja... ook jij staat ver op de reservelijst, dus er is sowieso geen garantie dat je kan komen. het is tenslotte al over 5 dagen
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Yep... ik zat de hele tijd te twijfelen tussen 16 mans of 32 mans bracket... maar vind 2 door laten gaan iets te weinig, en 4 weer te veel (de helft per poule :/) 3 man door met 24+8 bye bracket klinkt goed. Ik denk dat we dat doen.

Over het aantal TV's: 8 of meer, (ik wil er minimaal 1 per poule). over dit soort dingen gesproken: als iemand een TV/Cube mee kan nemen, graag!



lol ^^
Bij XTC3 waren er ook 8 poules van 8 man waarbij er ook uit elke poul 4 dooringen. En toen kon singles ook op 1 dag en daarna ook nog low tier. Maar volgens mij waren er toen ook meer tv's :/
En teams willen we natuurlijk DE terwijl low tier daar (denk ik) SE was.
Hmmm, 3 per poul door moet wel kunnen dus :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Gewoon netjes om een uur of 12/1 beginnen met singles. Drie per poule door laten gaan is prima. Als je dan zorgt dat je het tegen het einde niet te veel laat versloffen kan teams ook op tijd beginnen. Daarna eventueel nog low tier voor de mensen die het boeit, misschien is low tier teams (single elimination) weer eens leuk?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik denk dat we het best met teams kunnen beginnen op die manier kunnen de n00bs naar huis wanneer ze willen . iedereen weeet dat op het begin van de dag iedereen friendlies wil spelen
naja 1 tv voor friendlies de rest voor teams.
moeten we binnen 2 uur klaar zijn en dan beginnen met singles.
 

Doraki

Smash Lord
Joined
Jul 19, 2004
Messages
1,094
Location
Paris - France
enough random dutch words ! discuss the rules in english, I want to know what you're all blabbering about.
and what about housing ? =(
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Goed plan, dat voorkomt ook dat het toernooi te langzaam verloopt omdat het belangrijkste event nog moet gebeuren dan.

En dan kunnen we al beginnen met pouls maken terwijl teams bezig is.
 

Tailed

Smash Rookie
Joined
Apr 9, 2007
Messages
15
Hey Exalador dankje voor het veranderen van me naam Tail :D!
En ja met teams beginnen lijkt me leuker.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Doraki erange fokking housing yourself. you want to come we don't need you to come.(atleast i don't give a ****). that doesn't mean i hate you. but if you want to come you need to arrange it yourself.

if you go on holliday you don't go off screaming can somebody house me ? you arrange everything yourself (or you are a spoiled kid who always lets his parents arrange everything.)

that reminds me of someone who has the perfect life. someone called kirby squad a.k.a Dave the perfect living person (everything around him it is, in a real situation he cuts his wrists.)
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Doraki erange fokking housing yourself. you want to come we don't need you to come.(atleast i don't give a ****). that doesn't mean i hate you. but if you want to come you need to arrange it yourself.

if you go on holliday you don't go off screaming can somebody house me ? you arrange everything yourself (or you are a spoiled kid who always lets his parents arrange everything.)

that reminds me of someone who has the perfect life. someone called kirby squad a.k.a Dave the perfect living person (everything around him it is, in a real situation he cuts his wrists.)
Looks like we've got ourselves a new emo...
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Bij XTC3 waren er ook 8 poules van 8 man waarbij er ook uit elke poul 4 dooringen. En toen kon singles ook op 1 dag en daarna ook nog low tier. Maar volgens mij waren er toen ook meer tv's :/
En teams willen we natuurlijk DE terwijl low tier daar (denk ik) SE was.
Hmmm, 3 per poul door moet wel kunnen dus :p
Plus dat X-TC 3 een goede host had die overal achteraan hobbelde ^^, en goed hulp kreeg van mensen ofcorz.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Plus dat X-TC 3 een goede host had die overal achteraan hobbelde ^^, en goed hulp kreeg van mensen ofcorz.
Pfff, je veranderde het niet toen ik na het voor het eerst door de pouls te komen voor mij tegen CJ moeten, laaaame.

Iig, ik stem voor teams eerst. als we dat beginnen om 12 uur, en we bij de halve finale in winners zijn uiterlijk om 1 uur zou dat goed zijn. teams totaal klaar en de pouls van singles beginnen om 3 uur moet mogelijk zijn. en als we dan ff voor zo'n 30~ minuten alleen single pouls spelen dan zijn we ****ing snel in de brackets, wat weer meer friendlies betekent na de 1e ronde.

Ook, laat verdomme eens een keer je tv afstaan, als je allebei nog 1 leven hebt en het een spannend potje is, ok, maar niet als je allebei nog 3 stock hebt en 0%, het toernooi gaat voor, daarom is het ook een smash toernooi. En nog een potje beginnen moet ook stoppen.

Wel vind ik dat de bracket deelnemers mensen het potje moeten laten uitspelen als het niet lang meer duurt.

Anyway, ik kijk er naar uit, team *Do it safe* gaat jullie rapen.
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Beste mensen,

Ik wilde even mededelen dat ik ook niet meer naar het toernooi kom. De reden: wegens omstandigheden heb ik geen zin meer.
Betreffende Adam, dit betekend dus dat je zelf vervoer moet regelen naar het toernooi. Misschien voel je je nu flink in de aap gelogeerd maar desalniettemin moet je niet bij de pakken neer zitten en er gewoon het beste van maken.
Ik wens iedereen die wel gaat veel succes en een zeer fijn toernooi toe.

Met vriendelijke groet,
Cypher
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik denk dat we het best met teams kunnen beginnen op die manier kunnen de n00bs naar huis wanneer ze willen . iedereen weeet dat op het begin van de dag iedereen friendlies wil spelen
naja 1 tv voor friendlies de rest voor teams.
moeten we binnen 2 uur klaar zijn en dan beginnen met singles.
Er is 1 probleem met deze manier, en dat is dat de meeste 'nieuwe toernooispelers' komen voor singles en niet voor teams. Ze kunnen dan wel krampachtig een paar friendlies spelen terwijl wij teams doen, maar ik weet niet of het zo wel gaat werken... kennen het altijd proberen though :p
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik kan helaas niet komen, dus haal mij maar van de lijst, misschien volgende keer weer.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom