• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Montreal Thread - You better comming!!!1

what do we do now?

  • Play Brawl.

    Votes: 127 41.4%
  • Play Melee.

    Votes: 167 54.4%
  • Steal Airman from the Toronto guys, think about it later.

    Votes: 42 13.7%
  • http://www.youtube.com/watch?v=hUVdA9ABzpg

    Votes: 19 6.2%

  • Total voters
    307

cF=)

Smash Lord
Joined
Aug 22, 2005
Messages
1,909
Let's start a game, /b/ style.

YOU LAUGH, YOU LOOSE !

I go first...

 

BigRick

Smash Master
Joined
Apr 9, 2006
Messages
3,156
Location
Montreal, Canada AKA Real City brrrrrrrrapp!

RaIph

Smash Apprentice
Joined
Jul 18, 2006
Messages
103
Location
Montreal
DKC2 was the best one in series...

World 4 was just crazy...
And don't forget about... the Lost World!
DKC3's lost world wasn't much of a surprise...

oohh... and I watched Transformaz yesterday... SICK!
kewl trans, im gonna/wanna see it this tues w some folks.

yeah dk is the sex,
dk3 is leik de same

EDIT: oh yeah and i completitsly fgot about the lost world in dk2 for the vid... ty for the ray minder

lol hey btw u ******* want to come w/ me watch some FANTASIA movies?
agora's going and hes addic. http://www.fantasiafest.com/2007/
iv neber been and i wanna go for once this fuсking year.

tix are 7.50$ per mov. at conc univsty (metro peel)

sign on my аss if u wanna join.
 

Daisy-Fan

Smash Journeyman
Joined
May 26, 2007
Messages
379
Location
Qc,Montréal,Verdun,Canada
kewl trans, im gonna/wanna see it this tues w some folks.

yeah dk is the sex,
dk3 is leik de same

EDIT: oh yeah and i completitsly fgot about the lost world in dk2 for the vid... ty for the ray minder

lol hey btw u ******* want to come w/ me watch some FANTASIA movies?
agora's going and hes addic. http://www.fantasiafest.com/2007/
iv neber been and i wanna go for once this fuсking year.

tix are 7.50$ per mov. at conc univsty (metro peel)

sign on my аss if u wanna join.
Ago te parle encore???
 

RaIph

Smash Apprentice
Joined
Jul 18, 2006
Messages
103
Location
Montreal
Lol ralph those vids are so pointless, ily tho :p And DKC3 blew ***.

Does anyone live remotely near the Chateauguay area? Just moved here and no smash :(
i just really like those games and im starting a collection of rare games videos playthrough
so fuсk you
 

Dylan_Tnga

Smash Master
Joined
Feb 19, 2007
Messages
4,644
Location
Montreal Canada
I wanted to see if if people are into doing something I know someone from alberta who wants to take a plane down to mtl for a smashfest. sometime in August.

This player is none other than SuperBoomfan, ie : the best ssb64 smasher in canada and one of the tops in the world. He's also into melee but his area has a bad smash scene so he rarely gets the chance to fight decent smashers.

What do you say montreal shows him what a mtl smashfest is all about? Id probably host it at my house and everything

thoughts?
 

Divinokage

Smash Legend
Joined
Aug 6, 2006
Messages
16,250
Location
Montreal, Quebec
I'm in for sure, try to host it like a weekend if possible =). There should be a tournament this August.. but Idk... I can try to organize something with the help of others.
 

Dylan_Tnga

Smash Master
Joined
Feb 19, 2007
Messages
4,644
Location
Montreal Canada
Rick is supposed to do something in August.

Thanks for the tip Ill talk to him about when and where cuz I wanna bring someone if its a good smashfest, since hes coming from so far away O.o

But in anycase if that doesnt work out ill host my own. More smash more awesome.
 

cemo

white walker
Joined
Jul 28, 2006
Messages
1,050
Location
MON-TREE-ALL
i was gonna try and host sometime in august, but people probably wouldn't like travelling over to near longueuil.
 

Dice

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2006
Messages
1,098
Location
Kanata
Good luck to Bam/Vwins/Chet/PKM/Fogel/Lanowen at FC (I think thats all the people going)
 

cF=)

Smash Lord
Joined
Aug 22, 2005
Messages
1,909
Dear smashboars, je suis fouttrement peté... alors écoute bien l'histoire de mes 55 dernieres minutes !

J'étais à ma job, et devine ce qui m'est arrivé ?!?!!!! Ya 2 putains de belles filles de 19 ans qui viennent de me demander, durant mes 25 dernieres minutes de shift à Pointe-du-Moulin, de venir prendre un vachement gros blunt de 3'' avec eux dans leur char sous la pluie dans le coin perdu de l'Ile perrot

ahahahaha pis genre, l'autre dude qui travaillait avec moi ben j'lui ai raconter par téléphone apres qu'eux (les 2 filles soient passés) m'ai demander de puffer avec eux-autre. Faque là, l'autre gars se ramene à ma guérite pis yer genre "ok man, c'est ta putain de mission d'aller charmer ces jeunes dames". Faque là, j'mélance pis j'vais les rejoindre avec mon auto (Olé Olé ;D)

J'arrive au lieu précis, pis j'viens cogner à la fenetre (son auto était chaude, yavait de la buée dans les fenêtres). Elles m'ouvrent... les 2 sont des filles blondes, se nommant Chelsay et Kelly, elle passent leur vie à se promener et fumer des pétards). Anglophone, elle me dise de monter dans leur petite Honda dx hatchback. Je monte, et elle se mette à me jasé tout en me passant Marie-Jeanne.

On jase comme ca, de tout et de rien (en anglais... évidemment) pendant environs une demi-heure. Par la suite, la fille m'apostrophe sérieusement, et me disant que je devrais booster son char parce que ca batterie était morte lollllllllll Ayant fait de même 2 jours avant pour une fille de la job, j'accepta le marché, en la remerciant chaleureusement de m'avoir invité, tout candidement, tout gentillement de m'être prêté à leur jeu : )

Pour faire une histoire courte, je boost son auto (sous les éclairs et la pluie torrentielle), tout fonctionne, je vais puncher, et puis je rentre chez nous XD.

Alors Smashboards, votre putain d'emploi à la con n'offre pas ses possibilités quasi sexuelle de rencontre de jolies dame, de fumer de la puuuuutain de bonne boom gratuitement (sans joke, j'ai jamais fumer un weed aussi doux, pur, soyeux et buzzaaaaant... genre, la chose mesurais > 9000 metres pis ca c'est fumé en comme 25 minutes........ genre, le cut était vraiment parfait, pis la smoke m'entrait dans les poumons de facon magiiiique le gros........ ) et de venir raconter votre exploit sur le net ?

Guys................ dite le pas à ma blonde pis banner moi pas [/b/]
 

cF=)

Smash Lord
Joined
Aug 22, 2005
Messages
1,909
Did you get their phone numbers?
They will come back at my job according to how they describe the fun they had smoking with me/in such a cool place. I'm just waiting at their come back, <3 my putain de job sale PS j'viens de recevoir un chèque de 581,74$ pour 2 semaine de travail totalisant environs 63,5 h
 

Daisy-Fan

Smash Journeyman
Joined
May 26, 2007
Messages
379
Location
Qc,Montréal,Verdun,Canada
They will come back at my job according to how they describe the fun they had smoking with me/in such a cool place. I'm just waiting at their come back, <3 my putain de job sale PS j'viens de recevoir un chèque de 581,74$ pour 2 semaine de travail totalisant environs 63,5 h
Good Work dude!^_^ Btw Dylan_Tnga do you play ssb online?
 

RaIph

Smash Apprentice
Joined
Jul 18, 2006
Messages
103
Location
Montreal
Dear smashboars, je suis fouttrement peté... alors écoute bien l'histoire de mes 55 dernieres minutes !

J'étais à ma job, et devine ce qui m'est arrivé ?!?!!!! Ya 2 putains de belles filles de 19 ans qui viennent de me demander, durant mes 25 dernieres minutes de shift à Pointe-du-Moulin, de venir prendre un vachement gros blunt de 3'' avec eux dans leur char sous la pluie dans le coin perdu de l'Ile perrot

ahahahaha pis genre, l'autre dude qui travaillait avec moi ben j'lui ai raconter par téléphone apres qu'eux (les 2 filles soient passés) m'ai demander de puffer avec eux-autre. Faque là, l'autre gars se ramene à ma guérite pis yer genre "ok man, c'est ta putain de mission d'aller charmer ces jeunes dames". Faque là, j'mélance pis j'vais les rejoindre avec mon auto (Olé Olé ;D)

J'arrive au lieu précis, pis j'viens cogner à la fenetre (son auto était chaude, yavait de la buée dans les fenêtres). Elles m'ouvrent... les 2 sont des filles blondes, se nommant Chelsay et Kelly, elle passent leur vie à se promener et fumer des pétards). Anglophone, elle me dise de monter dans leur petite Honda dx hatchback. Je monte, et elle se mette à me jasé tout en me passant Marie-Jeanne.

On jase comme ca, de tout et de rien (en anglais... évidemment) pendant environs une demi-heure. Par la suite, la fille m'apostrophe sérieusement, et me disant que je devrais booster son char parce que ca batterie était morte lollllllllll Ayant fait de même 2 jours avant pour une fille de la job, j'accepta le marché, en la remerciant chaleureusement de m'avoir invité, tout candidement, tout gentillement de m'être prêté à leur jeu : )

Pour faire une histoire courte, je boost son auto (sous les éclairs et la pluie torrentielle), tout fonctionne, je vais puncher, et puis je rentre chez nous XD.

Alors Smashboards, votre putain d'emploi à la con n'offre pas ses possibilités quasi sexuelle de rencontre de jolies dame, de fumer de la puuuuutain de bonne boom gratuitement (sans joke, j'ai jamais fumer un weed aussi doux, pur, soyeux et buzzaaaaant... genre, la chose mesurais > 9000 metres pis ca c'est fumé en comme 25 minutes........ genre, le cut était vraiment parfait, pis la smoke m'entrait dans les poumons de facon magiiiique le gros........ ) et de venir raconter votre exploit sur le net ?

Guys................ dite le pas à ma blonde pis banner moi pas [/b/]
I got 2 pictures to say.





for who do u work for? those 2 little puѕsies need some stuffing
 

Melaf

Smash Journeyman
Joined
Feb 16, 2006
Messages
248
Location
Quebec city,Canada
Hi guys so long ive post here but anyway i have only one question.

Is the biweekly will work in august? because right now im in gatino(yes near wak -_-)and I need to make a bus transfert in montral for my come back in quebec so I will pass in montreal soon.since ive play wak yesterday I WANT MORE so if semone tell me if a tournament,biweekly will work in august or maybe before I will be please. thkkcyao
 

BigRick

Smash Master
Joined
Apr 9, 2006
Messages
3,156
Location
Montreal, Canada AKA Real City brrrrrrrrapp!
Wassup smash ppl!

Today I visited the venue for the thingy I want to host this August (either the 18th or the 19th). First of all, I realized that the room isn't as big as what I expected (maybe I was too drunk when I went there the first time), however the cost of the room will be very low... and depending on my head giving skills, I might get the lady to give us the room for FREE!

So... basically this leaves us two options:

A) either we host a small scale tournament (20-30 ppl)
B) or we do a large smashfest

Location, location... the venue isn't very far from my house, and sadly this means that it will far from some of you guys' houses. Oh well, it's still in Montreal:

The venue is there (its not in the school btw)

So I would like to know what date you guys like better... right now I'm thinking about august 18th. Also, I would to know about how many ppl are interested.

If we can do sumting like a tourney... I'll make a thread about it!
 
Top Bottom