• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Power Rankings

Status
Not open for further replies.

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
jeey rankings ^_^

ps: ik ga me maar afwezig houden in deze discussies, ook snap ik niet waarom mensen zoveel zeuren over hun plaats. zie jullie het volgende toernooi wel weer :)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Kijk das nog eens een goede instelling ^^.

@Helios: Based on what player rankings do you get the feeling it has been the work of butt-buddies??

Plus that these rankings HAVE been based on recent events. If you think recent is 1 month back that's your problem. We looked a bit further back.
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
C&B hoort er zeker in thuis. Als hij een beetje op niveau speelt kan hij nog weleens een match van me winnen (A).

Verder vind ik de lijst wel goed en heb ik het idee dat het panel weet waar hij over praat (Y).

Al weet ik niet wie er beter is Johnny of ik, ik heb nog nooit tegen hem gespeelt. En we zijn volgens mij bij elk toernooi gelijk geeindigt, t kan zijn bij een paar niet maar meestal eindigen we gelijk.

EDIT: Een vraagje over die tiers, zijn die nou gebasseerd op het onderlinge verschil in skills? Dus er zijn zeg maar 3 van onze tiers, zou Rens nou beter worden komt hij ook in het paarse gedeelte en zijn er 4, of gaat er dan 1 uit en blijven er 3 in het paarse gedeelte?
Dus wat ik bedoel dat er per tier een vast aantal spelers zitten...
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
En het staat niet vast dat er maar 3 mensen met een paarse tier kunnen zijn hoor, maar op dit moment vonden wij dat er 3 mensen waren die daarin thuis hoorden. Het zouden er ook 14 kunnen zijn en dat z-n freak op plaats 1 groen was XD
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik had eerst andere kleuren, maar die vond Amsah niet mooi. =[ Dave heeft er nu iets moois van gemaakt.
Hij is prima zo, good **** Dave.

Het is jammer dat ik niet bij ZEST kon zijn en dat SotF m'n laatste echte toernooi was. Ik kan over JST5 zeggen dat ik een paar slechte match ups gehad heb en er niet lekker in zat. Verder heb ik nog een ****load aan johns ivm het toernooi zelf, maar ik heb er niet echt veel zin in om mezelf te verdedigen. Verder baseer je veel op enkele toernooien (hoewel ze wel recent zijn). Wat geen zin meer hebben betreft... Ik heb geen zin meer in slecht georganiseerde toernooien van twee dagen. Ik speel bij vlagen nog best veel en als er een leuk toernooi aan komt wil ik daar zeker wel weer voor oefenen. Wat me meteen bij het punt brengt dat het jammer is dat er in maart, vlak achter elkaar, twee toernooien zijn met erg ongebruikelijke rulesets.
Ik snap je punt over slechte toernooien. Als jij zegt dat je nog de motivatie hebt om te oefenen voor goede toernooien en daar ook goed kan spelen, dan geloof ik dat. Over die toernooien in maart, als je met een van die twee toernooien Ushost 3 bedoelt: daarvan heb ik nog geen regels bekend gemaakt. Dus kom naar die ****, het is te goed.

Hier is wel wat discussie over geweest. Rens is een solide Peach, die wel erg leidt onder bepaalde zwaktes (Sheik vooral). Ook Peach ditto's zijn niet echt zijn ding. Daarentegen doet hij het wel weer redelijk tegen Marth en sloopt hij Fox. Iedereen heeft z'n sterke en zwakke match ups, ook hij. Verder is meer characters kunnen spelen niet echt een criterium. We zullen er de volgende keer wel kritisch naar kijken. Dit geldt overigens voor alle punten die hier nu aangedragen worden... ze zullen de huidige ranking niet veranderen, maar worden wel meegenomen naar de volgende keer (over een paar maanden waarschijnlijk).
Mwa, ik vind het kunnen spelen van meerdere character wel iets wat meegenomen dient te worden. Het is geen breekpunt, dat zeker niet, maar het is wel handig om divers te zijn. Zeker omdat Rens een aantal zwaktes heeft tegen bijvoorbeeld Sheik, is het niet echt praktisch als je geen counterchars hebt. Maar goed, het is denk ik wel duidelijk.

Mjah, Zeta staat ook om zijn inactiviteit misschien wat lager dan hij zou kunnen staan. Reffie is het overigens ook behoorlijk aangerekend, dus we zijn wel consequent geweest.
Dan is het goed :)

Hij heeft al van Reffie gewonnen.
Dan heb ik niets gezegd.

Tja, z'n vooruitgang is nog te pril voor deze lijst. Als hij laat zien dat ie consequent is, zal dat hem bij de volgende lijst zeker punten opleveren.
Hm, misschien is dat zo. Het is waar dat hij op grote toernooien nog niet zoveel heeft laten zien. Maar ik hoop dat bij de volgende beoordeling zijn prestaties al dusdanig goed zijn dat hij wel op de lijst komt. Hij moet in ieder geval zeker een optie blijven (maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen).

Het is in ieder geval een mooie lijst hoor. Mijn visie is er maar een van velen, maar ik hoop dat jullie er volgende keer iets aan hebben.
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
Surely you're basing this list off of singles alone, right? If so, I'm really curious as to how nnja for instance can be placed so low. Someone clarify?
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Did you take the time to look at results of tournaments? Or are you basing this on being friends with Nnja (butt-buddies?) The triangle considering Marc, Ivo and Nnja was a really hard one to fill in. Ivo wins from Marc, Marc wins from Nnja, and Nnja wins from Ivo. This has happened a lot at the last tournaments these three met. I think you're asking why he isn't in 4th or 5th place?? I don't think you're talking about him being 2nd or 3rd..
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
From what I've seen, looking through at least the last 4 tournaments, Nnja should be on top of marc and ivo. Then again, I don't know your criterias for this ranking, but I figured it'd be singles placings =)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ach Marc, zo jong ben ik ook weer niet. (16) Ik weet ook verder niet hoe Ryuker het heeft gedaan tegen de mensen uit de lijst, maar ik ben het ermee eens dat hij sinds een tijdje weer beter dan mij is. Good **** hoor Joeri. Ik **** je wel weer volgend toernooi ^^
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
NGCXX: I know @ age :p

TiRune: We zagen je als inactief, dus vandaar dat je er niet op staat (net als Goat).
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
From what I've seen, looking through at least the last 4 tournaments, Nnja should be on top of marc and ivo. Then again, I don't know your criterias for this ranking, but I figured it'd be singles placings =)
I'm pretty sure you're only looking at JST5, and that wasn't like the best tournament ever.

BTW, nnja never beat Amsah, Remen, Dave or Marc, and has beaten me twice, but i beat him twice too (and i beat him the last time we met)

Or do you think that tournaments like RoS3, SotF and Zest (the tree tournaments that had the most influence at the list together with jst5) are too long ago?

Edit: sorry, nnja beat marc in amsterdam, but marc won the last time they've played in a tournament
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
urizen is een maandje lid en maakt nu al kans om zo te worden als Z-N Freak

Ik ga mijn best doen om op die lijst te komen btw goat is going down ik own zijn *** :p (mocht ik willen beste marth van europa **** ek)
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
ik hoef niet te vertellen wat er fout is ik ben ervan overtuigd dat iedereen wel vind dat die ranking niet deugd niet aanvallend voor jou bedoelt en hoe bedoel je noob ivo XD ik wil nog steeds wel tegen jou spelen hoor goes for marc tp :) niet zomaar iemand noob noemen als je mijn achtergrond niet eens kent voor hetzelfde geld praat je wel tegen je superior je weet niet dus hou al die woorden voor je tot je tegen mij hebt gespeelt alsjeblieft en dit bedoel ik ook weer niet negatief voordat je weer in de aanval gaat voor niks. en thanks @ linkje
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
BTW, nnja never beat Amsah, Remen, Dave or Marc, and has beaten me twice, but i beat him twice too (and i beat him the last time we met)

Or do you think that tournaments like RoS3, SotF and Zest (the tree tournaments that had the most influence at the list together with jst5) are too long ago?
No dutchie has beaten me or Remen (before JST) for the past....year...(longer even)
Nnja did beat Marc though as you said..
So the only player he didn't beat that you or Marc DID beat on your list, is Dave.
Who's higher on the list than both you and Marc.

Looking at what Ryuker posted (Results, even if Jeffz0r/LPU posted it I would've accepted it) Nnja SHOULD be higher than Ivo.

Ryuker said:
xtc 3
9 Ivo
13 Nnja

A'dam toernooi
4. Ivo
5. Nnja

Sotf
4 Ivo
5 NNJA

Ushost
5th: Nnja
7th: Ivo

Tnot
3 Nnja
4 Ivootjes

Zest
4: Ivo
5: NNja

Jst 5
9: Nnja
17: Ivootjes
And after doing some digging of my own, he should be placed above Marc aswell.

*Xtc3*
7 Marc
13 Ninja

*Adam toernooitje*
5. Nnja
9. Marc

*RoS3*
9. Marc (Marc lost to Helios in the winners & Masamune in the losers)
13. Nnja (Nnja beat Aniolas first match who won against Marc @ jst and lost to Ek in the winners second round & and lost toMasamune in de losers 1 round before Marc)

*Sotf*
5 Marc
5 NNJA

4 and a half month gap

*Jst*
9: Nnja
25: Marc

Its pretty clear (to me atleast) that Nnja simply got better over time because obviously they were pretty equal at first, but if you look at JST, the latest tournament... marc placed significantly lower than Nnja.

Sure the tournament was bad, but it shouldn't affect your performance THAT much...
If you look at the brackets of JST.

Marc lost to Sparken and Ivo
Nnja lost to Captain jack and Aldwyn

Marc didn't beat anyone in the brackets
Nnja beat Captain Jadde and Intart

Intart beat Doraki (who beat Faab)
Captain jadde beat Aniolas (Who beat Marc)
Captain jadde beat Beunhaas (Who beat Ivo & Sparken (who beat Marc))

Nnja had a tougher bracket and a better result.

So imo Nnja should be placed above Marc & Ivo.

I'm posting this because I didn't get to vote (so basically I wasn't a panel member for this list).
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
nou nee bij lange na niet ben pas in dit smash gebeuren joh maar ik ken nnja en faab en nog wat andere smashers heb ook wel eens met amsah gespeelt met zeta ook en met heel veel meer en ik weet dat nnja niet op de 6de plaats hoort :S dat is gewoon not.

PS : FAAB ZIJN GANON IS GEWOON WEG EVIL MAAR HIJ BEGRIJPT DAT HIJ NIET FoD MET MIJ MOET SPELEN XD
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ik mag dit eigenlijk niet, maar Amsah wat je zegt over ROS3 slaat echt nergens op.

Ten eerste omdat Marc ook op dat toernooi van Aniolas won, en Aniolas in de tussentijd van ROS naar JST ook beter geworden is, en van character geswitched is.

Voor de rest houd ik hier op met eigen panel leden ergens op wijzen :p...

Tijdens de bespreking over de rankings zijn we feckin lang blijven hangen bij de plaatsing van NNja, Ivo en Marc. Niet alsof we het zo maar lukraak ingevuld hebben ofzo... Was er dan ook gewoon bij :p XD
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol jullie kennen Urizen niet? nah ja... zoveel man waren er dan ook niet bij BF een tijdje terug... sup Urizen? ^^ ik zou je MSN nog krijgen van NNja maar nie meer aan gedacht...

BTW: begin het gevoel te krijgen dat het tijd wordt voor ZEST2 om de rankings een kans te geven om 'previous ranks' op te bouwen :p ik hoop het zo snel mogelijk te doen... maar ziet er naar uit dat het niet voor maart wordt :(
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
ja gaat goed hoor exalador voeg me toe op msn dub_b_187@hotmail.com
Was gezellig bij BF thuis afgezien van die katers die ikke choco en tot onze eigen verbazing WIESHAL ook had :p

En ja ik wil mezelf even kunnen proofen tip for the future niet uitgaan voordat je naar een toernooi en kom zeker niet 5 uur in de ochtend aan denkende dat je nuchter gaat zijn om te spelen XD LEARN FROM YOURE MISTAKES lol
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
haha ik zal proberen die zaal van zaterdag te regelen voor twee dagen... het probleem is dat er standaard op zondag danslessen ofzo daar zijn, dus ik betwijfel of het gaat lukken.

Alvast een vraagje voor dan: ALS ik die zaal niet voor 2 dagen kan krijgen maar wel weer voor de zaterdag, hebben jullie dan liever weer die 2 zalen over de 2 dagen (dus diezelfde 2),

of zal ik die zaal van zondag voor 2 dagen nemen, OF zal ik een andere zaal voor 2 dagen proberen te regelen (wat nog moeilijk kan gaan worden, maar kan het altijd proberen)

opzich natuurlijk beetje een off topic post hiero, maar de thread van ZEST is dood, en nu al een ZEST 2 thread maken zonder ook maar een indicatie van de datum is een beetje loos... maja... denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen hier in deze thread nu ineens antwoord op gaat geven... PM het anders maar ;)
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ik mag dit eigenlijk niet, maar Amsah wat je zegt over ROS3 slaat echt nergens op.

Ten eerste omdat Marc ook op dat toernooi van Aniolas won, en Aniolas in de tussentijd van ROS naar JST ook beter geworden is, en van character geswitched is.

Voor de rest houd ik hier op met eigen panel leden ergens op wijzen :p...

Tijdens de bespreking over de rankings zijn we feckin lang blijven hangen bij de plaatsing van NNja, Ivo en Marc. Niet alsof we het zo maar lukraak ingevuld hebben ofzo... Was er dan ook gewoon bij :p XD
Omdat ik niet bij de discussie was en dus totaal geen invloed op de lijst heb gehad post ik het hier alsof ik niet in et panel zit.
Als je dat van RoS3 bull**** vind, fine.
What about de rest?
Het zijn duidelijke punten dus ik vraag me af hoe jullie tot de conclusie gekomen zijn dat Marc & Ivo boven Choco thuis horen...

@Urizen & Exalador...
Jullie zijn zwaar off-topic.
Save it for the dutch thread.
En reageer hier ook niet op met "Ok zal et niet meer doen" oid want ik delete je post dan >_>
 

Crash&Burn

Smash Apprentice
Joined
Apr 29, 2005
Messages
118
Location
The Netherlands
Whoot, thnx mensen for counting me in! Had niet verwacht erbij te zitten eigenlijk, maar ben het wel eens met hoe de lijst in elkaar zit, gj... Oh en nog bedankt Marc for clearing it up with Reffie for me... Ga zeker wel ff goed mn best doen volgend toernooi..

Grtz C&B
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom