• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Power Rankings (May 6th, 2007)

Status
Not open for further replies.

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
eeeej.....ik speel falcon sheik falco,Marth & Fox op gelijke niveau :p(wie me niet gelooft, Test me >_<) :O :D
Maar het is goed zo..mooi gedaan Dave(Y)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Haha Johnny gaat flippen als ie ziet dat er maar 3 spelers in staan die geen top tier als main of secondary hebben.

En wtf Dave, ik speel ook Fox, dat weet je toch. Netjes gedaan though. Rhoon en Hoorn hebben dezelfde letters :p

en die ***** komt op marktplaats als het niet meer regent zodat k mooie foto's van dr kan maken
Adam's vriendin?
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Haha Johnny gaat flippen als ie ziet dat er maar 3 spelers in staan die geen top tier als main of secondary hebben.
Dat kan gewoon niet, ben het helemaal met hem eens, daarom vind ik dat ik in de powerrankings moet voor originaliteit :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
good sh*t on the amsah page @ smashwiki ^^ lol.... ik dacht dat ZEST ook een link zou zijn maar er staat dat ik moet inloggen om te editen ofzo? betekent dat dat het nog een lege link is ofzo die ingevuld kan worden?

*edit* needs to be said: mooi plaatje voor de ranking dave :)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Inloggen kan gewoon met je Smashboards account. Er is inderdaad nog geen pagina over ZEST, dus ga je gang. =]
 

Joanna Dark

Smash Ace
Joined
May 9, 2004
Messages
941
Location
South of France (Montpellier)
ok guys the joke is over, don't you realize I shouldn't be on the power rankings? first, I don't like power rankings, we will never do it in France that's for sure, we discussed about that. second, I don't think I've been here long enough to be in the DUTCH power ranking, see? put me off please, I don't even wanna be in it.


and btw who the **** had the stupid idea of putting me in the dutch power rankings?
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hmm, marc and remen came with the idea. Amsah, Dave and I agreed with it because you live in the netherlands now.

I don't know if the dutch power rankings is a list of players who are dutch, or a list of the players that live in the netherlands. I think that we can discuss that with the panel. For now we used players who live in the netherlands.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
JD, stop being weird.
You live in holland, you go to dutch tournaments, you plan on staying, you play smash.
You're on the rankings period.
If you don't want to be on the rankings thats fine, start losing so you're not top 20 anymore >_>
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
ik woon in utrecht.
aan de andere kant smash ik vanuit het land van de zachte g.
het maakt me persoonlijk niks uit of er sittard of utrecht staat, zolang ik maar in de ranking sta.

Het enige dat ik eigenlijk wel zou willen aanpassen is dat ik ook cpt. falcon speel als secondary.
de wit roze X-rated falcon.
je zou me een blije jongen maken als je die in het plaatje erbij zou zetten ondanks dat ik hem het afgelopen toernooi niet veel gebruikt heb.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Ik heb een vraag over de power rankings. Als je als NLer aan een toernooi of aan meerdere toernooien in het buitenland meedoet (Bijv. RoS4), tellen die dan ook op voor de Dutch power ranking?

Alvast bedankt,


RFUM.


Edit: P.S. PShadow, lol X3.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Shadow: Hoe vaak komt dat nou voor? :S Als je het in Duitsland goed doet boeit dat nauwelijks natuurlijk, maar als je in Zweden gaat lopen ownen wel, of er nou andere Nederlanders bij zijn of niet.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
@ nofx4president: Correct.

@ Nihonjin: Danke^^, jij ging toch ook naar RoS4 O.o? of zit ik nu verkeerd?

@ Shadow: Naar RoS4 komen voor zover ik weet (zonder mij en mijn vrienden meegeteld) zo een 6/7 NLers, van wat ik me herriner.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
hmm.. Waarschijnlijk gaan miguel en ik ook^^... moet alleen nog al die **** regelen -_-
jij bent die gast die Roy Maint toch ?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
hmm.. Waarschijnlijk gaan miguel en ik ook^^... moet alleen nog al die **** regelen -_-
jij bent die gast die Roy Maint toch ?
regel edwin ook
en ga met de auto
deze keer ga ik WEL mee

oh en even voor de politiek correctheid. waarom sta ik er niet op? ^^ (niet dat ik het er in het bijzonder niet mee eens ben maar als zest voor 70% meetelt en ik ben daar tweede in mn pool geworden en heb in brackets geen een keer van een nederlander verloren vind ik dat toch best redelijk. zou alleen niet weten in wiens plaats ik zou moeten want iedereen aan de onderkant is wel goed opzich he ^^)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Shadow: Hoe vaak komt dat nou voor? :S Als je het in Duitsland goed doet boeit dat nauwelijks natuurlijk, maar als je in Zweden gaat lopen ownen wel, of er nou andere Nederlanders bij zijn of niet.
komt ook niet vaak voor. k ben uitgenodigt voor een buitenlands toernooi (zit al vol)
en aangezien de top spelers CBT+, Vargas en ik zijn. heb k een goed gevoel hierover. :p

ik ga niet naar zweden rijden. ik ben niet zo gek als roy en guus met hun 12 uur durende auto-reis. XD (hoewel wij het waarschijnlijk dan in 9 uur zouden doen ;) )

bf ik rapede je aars op je toernooi. k sta dr niet op en zeik ook niet he ;) lol
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
en waarom kan ik op smashwiki niet de belangrijke dingen editen. op de ATM toernooi-pagina kan ik alleen de results editen (terwijl nou juist de informatie over de toernooien wel wat uitgebreider mag) en op mn eigen pagina kan ik niks editen. prestaties, foto, enzo :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
en waarom kan ik op smashwiki niet de belangrijke dingen editen. op de ATM toernooi-pagina kan ik alleen de results editen (terwijl nou juist de informatie over de toernooien wel wat uitgebreider mag) en op mn eigen pagina kan ik niks editen. prestaties, foto, enzo :p
je moet de ZEST pagina editen :p das veel belangrijker :p

oh ja creatief gepeupel: check over een paar minuten de Dutch thread... ga er nu een postje maken...
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom