1. Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 140,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 14 million posted discussions!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

  2. Get the first ever Smashboards shirt - available for a limited time only! Click here to get the shirt today for under $20!

  3. The official Nintendo White Controller is on sale for under $33 right now! Get it before the price increases! Also, get the special Wii U - Smash Gamecube controller here!

  4. Trying to find the perfect gift? Use the Smashboards Store to get awesome Smash accessories, like a Nintendo Controller! Please check out the inventory in our store and support Smashboards with your purchase today!

Bui
Last Activity:
Aug 27, 2014 at 11:03 PM
Joined:
Aug 8, 2011
Messages:
3,415
Likes Received:
160
Trophy Points:
203
Birthday:
November 23

Share This Page

Bui

have no friends</br>am dead inside

Bui was last seen:
Aug 27, 2014 at 11:03 PM
    1. Illmatic.
      Illmatic.
      whoaaa lol didn't expect to hear from you anytime soon!
      i'm mainly around the houston/katy area in texas - how have you been?
    2. Gatlin
      Gatlin
      Hahaha yes, it's really hard to raise my 5 children when I can't find work, luckily there were jobs readily available here!
    3. Gatlin
      Gatlin
      Yeah I'm still at CVS haha. I wasn't going to stay long; but I recently got promoted to supervisor there.
    4. Gatlin
      Gatlin
      I am here to stay, I finally live here :D
    5. PingPongCop
      PingPongCop
      You and Xiivi both like Housepets? Sweet!
      1. Bui likes this.
    6. DtJ Composer
      DtJ Composer
      well lookie who it is
      1. Bui
        Bui
        Hey composer its been awile
        Jul 2, 2014
    7. Rocket Raccoon
      Rocket Raccoon
      How do you hide Premium?
    8. Xiivi
    9. Gatlin
      Gatlin
      That dude
    10. yani
      yani
      how you doing my man. haven't been on here in ages
    11. Xiivi
    12. Gatlin
      Gatlin
      Not yet, they'll stop selling them October 1st. So there's still a very long time to go yet. I really doubt I'll be around still to care, though. :P
    13. Xiivi
      Xiivi
      bui is the coolest
    14. link and ike lover
      1. View previous comments...
      2. link and ike lover
        link and ike lover
        Who are u again?
        Jan 27, 2014
      3. Bui
        Bui
        nobody
        Jan 27, 2014
      4. link and ike lover
        Jan 27, 2014
    15. Dodongo
      Dodongo
      yes. Yes you can
    16. Mega Bidoof
      Mega Bidoof
      OH MY GOD SOMEONE IS FOLLOWING ME WITHOUT ME TELLING HIM TO!!!

      Oh wait.....
      He followed almost everyone....
      *sigh*
      1. MOI-ARI likes this.
      2. TORNADO BUS DRIVER
        TORNADO BUS DRIVER
        I did that when i first signed up tho
        Jan 6, 2014
      3. Mega Bidoof
        Mega Bidoof
        I know, it's not bad. I'm just saying that I was disappointed.
        Jan 6, 2014
    17. TORNADO BUS DRIVER
      TORNADO BUS DRIVER
      Hello .. nice to meet you .. who ever you are ...
    18. XStarWarriorX
      XStarWarriorX
      Oh hey, thanks for randomly following me I guess. Although you can friend me if you want crona.... that is your comfortable with it XD
    19. DMG
    20. link and ike lover
    21. #HBC | DtJ | ASL | BSL
    22. Xiivi
      Xiivi
      work for sw96
    23. GRiM<-
      GRiM<-
      Why, hello there Bui! Or should I say, Cloud? LoL : D
    24. Xiivi
      Xiivi
      make it double obv
    25. Gatlin
      Gatlin
      haha only for the moment :P not officially for now :/
    26. BlizzyWolf
      BlizzyWolf
      Woof! :3
      1. Bui
        Bui
        Arf :3
        Oct 18, 2013
    27. Jim Morrison
      Jim Morrison
      wazzup boii
      1. Xiivi likes this.
    28. Gatlin
      Gatlin
      Haha yeah, it's just kinda chill atm, will pick up again once MK8 gets released. Tell him I said hi :P
    29. Gatlin
      Gatlin
      Not really, the community kinda got too distracted with real-life things. We still talk and all that in our skype group though.
    30. Gatlin
      Gatlin
      Yes, but not as much as I used to
      Also nice location~
    31. Kewkky
      Kewkky
      Oh lawdy, oh jebus, he's following me... Quick, what to do, what to do, I must please my new God...

      all hail the great Bui
      1. Bui likes this.
    32. Xiivi
      Xiivi
      spot on bro
    33. Jasou
      Jasou
      Not really anymore D:
    34. Jasou
      Jasou
      Awesome, pretty much the same here. Starting college here soon though.
    35. Jasou
      Jasou
      I have been good ^^, how have you been sw?
    36. Oniperson
      Oniperson
      I wanted to mention something when I saw you're Avi and name but I didn't want to clutter up the thread;) Yu yu Hakusho = Has the best ending to any Anime ever. Also Hiei.
    37. Xiivi
      Xiivi
      okay i own you for 50$$
      1. Bui likes this.
    38. Xiivi
      Xiivi
      nope I do not have one~I don't really game much at all actually (outside smash stuff)
      1. Bui likes this.
    39. Xiivi
      Xiivi
      i do not have a wii u or 3ds~no need until the games are out obv~

      how is the land of ps4
      1. Bui likes this.
    40. Xiivi
      Xiivi
      ready for smash4? :D
      gonna main Mega Man? :P
      1. Bui likes this.
      2. Bui
        Bui
        Im gonna main fox but ps4 has caught my attention from some time now. You have a wii u zv :P
        Jul 31, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    November 23
    Melee Main:
    Fox
    i love yu yu hakusho and MARVEL VS CAPCOM 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Loading...
We know you don't like ads
Why not buy Premium?